Toon posts:

lagere fps dan default na de-instalatie GTU

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had eerst met counterstrike onderandere een fps op 1280x1024 van 98 - 100 (openGL uiteraard) daar hing ie een beetje tussen.. Na ik wou me systeem ook graag nog wat tweaken dus heb ik GeForce Tweak Utility gehaald.. Ik stelde me core wat hoger en zette nog enkele functies uit.. Me 3dmark2001 score (op default settings) ging van 2300 naar 2900 dus dat zag er goed uit.. Ik ging weer counterstriken en ineens had ik een fps van 30 - 35!! Mmzz zeer vreemd, ik heb dat programma dus maar weer weggeknikkerd want hier werd ik niet echt vrolijk van.. Nu deed ik weer 3dmark2001 op default settings en me score was ineens 2550 dus volgens mij zijn er nog wat restjes achtergebleven van die instellingen ofzo.. Ik ging weer ff counterstrike testen en ik heb ineneens een fps van tussen de 60 en de 80.. Ik snap er geen hout meer van.. Ik heb gewoon nog de nieuwste drivers opnieuw geinstalleerd.. 23.10.... Weet iemand misschien wat er fout is gegaan ofzo.. Wat GeForce Tweak Utility misschien heeft achtergelaten in me register?? Hopelijk weet iemand een antwoord want ik baal er best wel van :'(