@home weer brak :?

Pagina: 1
Acties:

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:19

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Als ik CS speel, dan is het steeds met een mooie lage ping, totdat er ineens een MEGA lag aankomt. M'n ping loopt dan op tot meer dan 3000, Ik krijg connection problemen. Dit duurt een paar seconden, en dan is alles ineens weer normaal.

Als ik tracert google.com doe, dan krijg ik bij de 4e of 3e regel al een timeout.

Zijn er nog meer mensen die dit hebben? Ik zit bij @home.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:32

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ff mordax test erbij en daar haal ik 380 dus mij hoor je niet klagen (alles werkt naar behoren).
Is wel @home omgeving Den Bosch ipv deventer :).

• mr_daTA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

mr_daTA

Probeert student te zijn

Vorige week was het in Oldenzaal ook slecht gesteld met de ping tijden. Ik geloof dat ze met onderhoud / nodemoves bezig waren.

Meestal klaart het bij @home wel weer op hoor na een week. Maar het probleem ken ik, en gelukkig gaat het hier snel weer over :)

Chance favors the prepared mind

Verwijderd

Ik zit in de omgeving Hengelo en heb niks geen problemen, wel waren ze vorige week bezig met onderhoud op het Enschede domein.

(Ow en Tom Clancy Rulezz ;) )

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 23:22 schreef IceStorm het volgende:
Ff mordax test erbij en daar haal ik 380 dus mij hoor je niet klagen (alles werkt naar behoren).
Is wel @home omgeving Den Bosch ipv deventer :).
Mordax sucks.

Met Morpheus download ik makkelijk boven de 100 (langzame servers), terwijl mordax iest van 20 aangeeft :(

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:03

Kettrick

Rantmeister!

Probeer mordax maar eens onder IE direct daarna onder Netscape..

Kijk en huiver ;)

Mordax is niet echt betrouwbaar imho...

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 14:42 schreef Osiris_NL het volgende:

[..]

Mordax sucks.

Met Morpheus download ik makkelijk boven de 100 (langzame servers), terwijl mordax iest van 20 aangeeft :(
boven de 100???????

Ik kom nooit boven de 60 / 70 uit met Morpheus, maar gelukkig gebruik ik het ook maar weinig
Pagina: 1