>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ff mordax test erbij en daar haal ik 380 dus mij hoor je niet klagen (alles werkt naar behoren).
Is wel @home omgeving Den Bosch ipv deventer
.
Is wel @home omgeving Den Bosch ipv deventer
Vorige week was het in Oldenzaal ook slecht gesteld met de ping tijden. Ik geloof dat ze met onderhoud / nodemoves bezig waren.
Meestal klaart het bij @home wel weer op hoor na een week. Maar het probleem ken ik, en gelukkig gaat het hier snel weer over
Meestal klaart het bij @home wel weer op hoor na een week. Maar het probleem ken ik, en gelukkig gaat het hier snel weer over
Chance favors the prepared mind
Verwijderd
Ik zit in de omgeving Hengelo en heb niks geen problemen, wel waren ze vorige week bezig met onderhoud op het Enschede domein.
(Ow en Tom Clancy Rulezz
)
(Ow en Tom Clancy Rulezz
Mordax sucks.Op maandag 03 december 2001 23:22 schreef IceStorm het volgende:
Ff mordax test erbij en daar haal ik 380 dus mij hoor je niet klagen (alles werkt naar behoren).
Is wel @home omgeving Den Bosch ipv deventer.
Met Morpheus download ik makkelijk boven de 100 (langzame servers), terwijl mordax iest van 20 aangeeft
Probeer mordax maar eens onder IE direct daarna onder Netscape..
Kijk en huiver
Mordax is niet echt betrouwbaar imho...
Kijk en huiver
Mordax is niet echt betrouwbaar imho...
Verwijderd
boven de 100???????Op dinsdag 04 december 2001 14:42 schreef Osiris_NL het volgende:
[..]
Mordax sucks.
Met Morpheus download ik makkelijk boven de 100 (langzame servers), terwijl mordax iest van 20 aangeeft
Ik kom nooit boven de 60 / 70 uit met Morpheus, maar gelukkig gebruik ik het ook maar weinig
Pagina: 1