Temperatuur P4 1900

Pagina: 1
Acties:

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12
mijn P4 1900 wordt 64 graden warm volgens mijn Asus Probe.. da's te warm of niet? :? Ik heb een standaard intel koeler erop zitten die overigens maar 2410 RPM aangeeft.. da's ook te langzaam of heb ik het fout? plz help want ik wil geen eieren bakken op m'n cpu! :(

HT-addict in spe

Verwijderd

Intel moet niet warm worden anders gaat ie lopen kutten met je clocksnelheid!

Verwijderd

asus probe liegt voel of hij echt warm word

• HenkyDoodle
Op maandag 03 december 2001 23:49 schreef Gerund het volgende:
Intel moet niet warm worden anders gaat ie lopen kutten met je clocksnelheid!
da's ook het rare .. ik kheb de fsb op 106 gezet zonder probs! ..

HT-addict in spe

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Op maandag 03 december 2001 23:12 schreef HenkyDoodle het volgende:
mijn P4 1900 wordt 64 graden warm volgens mijn Asus Probe.. da's te warm of niet? :? Ik heb een standaard intel koeler erop zitten die overigens maar 2410 RPM aangeeft.. da's ook te langzaam of heb ik het fout? plz help want ik wil geen eieren bakken op m'n cpu! :(
Dat met dat toerental zit wel goed als het een standaard Intel koeler is, die horen zo langzaam te draaien. Hoe het met die Probe van jou zit dat weet ik niet. Ik weet wel dat mijn Probe exact dezelfde temperatuur geeft als de temps die ik lees in de bios......uiterst nauwkeurig dus. Wat ik je aanraad is de koeler te demonteren en goed zuiver maken evenals je cpu, kwaliteit koelpasta ertussen zoals Arctic Silver te verkrijgen bij www.oc-shop.nl en grote kans dat je temperatuur dan een stuk lager uit gaat vallen.

Die-hard Brexiteer

• HenkyDoodle
Op dinsdag 04 december 2001 07:59 schreef BeyondHorizon het volgende:

[..]

Dat met dat toerental zit wel goed als het een standaard Intel koeler is, die horen zo langzaam te draaien. Hoe het met die Probe van jou zit dat weet ik niet. Ik weet wel dat mijn Probe exact dezelfde temperatuur geeft als de temps die ik lees in de bios......uiterst nauwkeurig dus. Wat ik je aanraad is de koeler te demonteren en goed zuiver maken evenals je cpu, kwaliteit koelpasta ertussen zoals Arctic Silver te verkrijgen bij www.oc-shop.nl en grote kans dat je temperatuur dan een stuk lager uit gaat vallen.
Artic Silver zit er al tussen.. misschien dat zuiver maken helpt dan.. ik zal het vanavond es checken! hnx voor je reply iig!

De temp. is toch niet gevaarlijk hoog he??

HT-addict in spe

Verwijderd

PC PROBE LIEGT!! :(

was bij mij ook het geval, gebruik een ander proggie of kijk gewoon in de BIOS

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

Heb hetzelfde probleem met mijn P4 1.7Ghz als je een Asus P4B hebt dan ligt de fout hier is namelijk de sensor waar iets mis mee is. trek je cooler er maar eens af dan voelt je cpu gewoon koud aan!

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• HenkyDoodle
Op woensdag 05 december 2001 10:18 schreef cool0 het volgende:
Heb hetzelfde probleem met mijn P4 1.7Ghz als je een Asus P4B hebt dan ligt de fout hier is namelijk de sensor waar iets mis mee is. trek je cooler er maar eens af dan voelt je cpu gewoon koud aan!
Ik heb een P4B ja.. Hoe weet je dit allemaal? Ik bedoel dat ik wel een beetje zekerheid wil anders moet ik maatregelen nemen hehe..

HT-addict in spe

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Gebruik eens een onafhankelijk programma.

Motherboard Monitor of Sissoft for all I care..

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• bugs
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

Fanspeed klopt trouwens wel, is zeker zo'n koeler met een 8 cm fan.

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

Pagina: 1