Toon posts:

RTCW Key

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat is erop tegen om mijn buurman mijn RTCW te laten installen? De key is toch alleen van belang als je on-line ga spelen? En met install natuurlijk :)

Verwijderd

Je buur speelt het spel maar betaald er niet voor. Dat is er op tegen :?

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Je buurman mag niet even je grasmaaier lenen omdat ie er niet voor betaald heeft?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Je buurman mag je Windows XP-CD niet lenen omdat-ie er niet voor betaald heeft?

Als je een spelletje koopt, mag het officieel op één PC geïnstalleerd worden. Niet op twee...

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

die buurmannen willen tegenwoordig alles lenen gelukig heb ik een buurvrouw *D

• Ferdo

Ferdo

Je mag bij de buurvrouw geen kopje suiker lenen omdat je er niet voor hebt betaald! >:)

Audioscrobbler profile

Verwijderd

Leuk .. weer ontopic mensen

• Ferdo

Ferdo

Sorry :)

Maar nogmaals, je koopt in principe niet een spel, maar het recht om een spel op één PC te gebruiken (en dat geld bijvoorbeeld ook voor Windows/Office/Photoshop, whatever).

Als je dat spel op twee of meer PC's installeert, dan ben je feitelijk in overtreding.

Audioscrobbler profile

Verwijderd

Topicstarter
Jajajajaja dat snap ik waar het om gaat is of de key alleen van belang is om on-line te kunnen spelen, kan er een tegelijk of maakt dat niet uit

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:52
Key is idd alleen van belang als je online speelt, en je kan niet met ze tweeën tegelijk zitten spelen op dezelfde key want dan wordt je key gebanned.

There is no magic.

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:51
Maar kan jij dan garanderen dat de buurman niet toevallig gaat uitlenen aan een collega en geeft meteen ff de cd-key door.

• Crash
  • Laatst online: 08:23
Waarom zou je in hemelsnaam het risico lopen,
dat je key hierdoor gebanned word? |:(
Dat zou toch stom zijn van je eigen.
En zelfs voor een eventuele vergoeding zou ik er niet aan beginnen
Ik zou zeggen: Buurman, koopt u maar lekker zelf een spelleke

Verwijderd

Voor singleplayer kan je rustig het spel aan hem lenen zonder de key.. als ie toch een key wil moet je maar zegen dat ie dan het spel maar moet kopen (jeck vies woord :r ;))

Verwijderd

Als jouw buurman dat spelletje alleen offline wil spelen dan is er vast wel een keycode op internet te vinden.

Dan heb je toch helemaal geen probleem? :)

• Aiyakido
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09-2022

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

ik heb er geen probleem mee or
1. moeten ze die spellen maar goedkoper maken, ze verdienen er iets te vet op (begint hun ondergang te worden)
2. Er zijn wel eens van die spellen die je wel l;euk vind om eens te spelen maar die je niet een keer wilt kopen want je gaat er toch niet superlang mee door, op een gegeven moment heb je ut spel wel gehad (denk aan maxpayne sommige mensen vinden ut spelt te kort om orgineel te kopen)

Verwijderd

Volgens mij mag je software met maar een key vaak wel op meerdere PC's installeren, alleen mag je ze niet tegelijk gebruiken. Je moet dus ff met je buur afspreken wanneer jij gaat en wanneer hij, dit geld dus ook voor SP, officieel :)

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 08:48
Op woensdag 05 december 2001 00:06 schreef Crash-Override het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam het risico lopen,
dat je key hierdoor gebanned word? |:(
Dat zou toch stom zijn van je eigen.
En zelfs voor een eventuele vergoeding zou ik er niet aan beginnen
Ik zou zeggen: Buurman, koopt u maar lekker zelf een spelleke
Jaah maar mikey jij hebt ook van die irritante buren, nou jaah die buurvrouw was wel lekker ofnie ? :9

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
Mja die buurmannen van tegenwoordig. laatst belt ie me op of ik nog een MP3 download site voor hem weet!
waar gaat dat toch heen met deze wereld.... >:)

Verwijderd

Mijn buurman stuurd steeds virussen!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:25
(jarig!)
Ik heb er niks op tegen:)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

Op woensdag 05 december 2001 09:45 schreef Dot het volgende:
1. moeten ze die spellen maar goedkoper maken, ze verdienen er iets te vet op (begint hun ondergang te worden)
Beetje vicieuse cirkel. Door de (hoge) prijzen gaat de consument op zoek naar goedkopere/gratis alternatieven. Hierdoor haalt de producent de geplande omzet target niet meer en gaat de prijzen zeker niet verlagen. Ook de jaarlijkse inflatie zal natuurlijk zijn steentje bijdragen.
IMHO begint een beter milieu bij jezelf. Of je koopt de games gewoon en speelt online. Of je kopieert de games gewoon en gaat verder niet zeiken over de wijze van dienstverlening op bijvoorbeeld de onlinegaming servers.
Dat laatste is en blijft natuurlijk illegaal.
2. Er zijn wel eens van die spellen die je wel l;euk vind om eens te spelen maar die je niet een keer wilt kopen want je gaat er toch niet superlang mee door, op een gegeven moment heb je ut spel wel gehad (denk aan maxpayne sommige mensen vinden ut spelt te kort om orgineel te kopen)
En daarom heeft men meestal demo pre releases. Vind je de demo tof dan kun je het spel kopen. Vind je de demo zuigen, dan koop je het niet.

Er zijn genoeg argumenten om spelen niet te kopen, maar deze twee behoren toch wel tot de slechtste, die ik gehoord heb.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:18

L0g0ff

omg

buurman zoek maar een yek-rotareneg ;)

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 20:18
Op maandag 03 december 2001 23:07 schreef Ferdo het volgende:
Sorry :)

Maar nogmaals, je koopt in principe niet een spel, maar het recht om een spel op één PC te gebruiken (en dat geld bijvoorbeeld ook voor Windows/Office/Photoshop, whatever).

Als je dat spel op twee of meer PC's installeert, dan ben je feitelijk in overtreding.
In overtreding van wat? De license agreement die je pas ziet als je het spel installeert nadat je het hebt gekocht? Dat ding heeft geen enkele waarde, voldoet in de verste verte niet aan de vereisten die het contractenrecht er aan zou stellen.

Verwijderd

Hij heeft helemaal geen cd-key nodig als ie offline speelt :)
als ie online wil spelen moetie wel een cd-key hebben
probeer anders een cd-key van QUAKE3 als je buurman dat heeft
volgens mij kan dat wel :)
(NOT FOR SURE)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
Op maandag 03 december 2001 22:49 schreef Dummie het volgende:
Wat is erop tegen om mijn buurman mijn RTCW te laten installen? De key is toch alleen van belang als je on-line ga spelen? En met install natuurlijk :)
nix hoor, waarschijnlijk kijkt die buur van je er 1 keer na en voor de rest nooit meer, gelukkig heb jij hem (net als ik) legaal gekocht!

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07-2024
Op woensdag 05 december 2001 00:21 schreef DMaarten het volgende:
Voor singleplayer kan je rustig het spel aan hem lenen zonder de key.. als ie toch een key wil moet je maar zegen dat ie dan het spel maar moet kopen (jeck vies woord :r ;))
Is kopen een vies woord?
Als we allemaal in de toekomst spellen willen blijven spelen, dan zou ik ze wel kopen inplaats van bakken of downen.
Ik moet wel erbij zeggen dat dat het enige is dat ik koop.

iRacing Profiel

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 09:45 schreef Dot het volgende:
"Ze" verdienen er teveel op...vandaar dat alle bedrijven negatieve winstsaldos hebben (EA, Infogrames etc.)? Op Activision na die maakt nog wel winst, en alleen maar op Tony Hawk produkten. 5% van de spellen wordt echte winst op gemaakt (volgens de Financial Times).

Puntje 2 is waar, een spel dat je 2 dagen speelt koop je niet, zou ik ook niet doen.

Over deze materie loopt trouwens al een aardige discussie in een ander draadje. Voordat het hier een beetje te offtopic gaat worden.
Pagina: 1