Heeft het nu zin om deze kaart tevoorzien van een setje met digitale boxen? Ik heb nu de 1500 serie van Creative
nee..tenzij je 5.1 surround wilt. 
als je een center speaker belangrijker vind
als je een center speaker belangrijker vind
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Ja dus. Zeker als je met DVD wilt werken.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
ps.. is het een value??
want die kan et neit.. (ik heb er ook een, en het werkt niet een 5.1)
Verwijderd
Je kunt een setje als de DTT3500 kopen als je 5.1 geluid wil hebben met DVD-films
Voor de rest heb je FourPointSurround bij games etc.. via de Digital DIN of de 2 analoge aansluitingen
Voor de rest heb je FourPointSurround bij games etc.. via de Digital DIN of de 2 analoge aansluitingen
ja..maar dat werkt neit bij de value... en ik dacht dat de 1024 een andere benaming was voor een value..
[ff off-topic]
ps,...tweakguy.. is jou geheugen registred??
[ff weer on-topic]
ik zou et in ieder geval ff nakijken
[ff off-topic]
ps,...tweakguy.. is jou geheugen registred??
[ff weer on-topic]
ik zou et in ieder geval ff nakijken
Verwijderd
M'n geheugen is niet Registered, heb 2x 512 MB Mushkin waardoor ik met Unregistred kan werken 
Een Live 1024 heeft altijd een Digitale uitgang op de achterkant van de kaart zitten, die kun je gewoon gebruiken met de Digital DIN van bv. een DTT3500
Een Live 1024 heeft altijd een Digitale uitgang op de achterkant van de kaart zitten, die kun je gewoon gebruiken met de Digital DIN van bv. een DTT3500
De digital out op een sb live value is gewoon spdif. Ze hebben er alleen een standaard minjackje op gemonteerd omdat dat goedkoper is. Nu moet je dus (bijvoorbeeld van hoontech) een kabeltje kopen (5 piek), of er zelf eentje maken (mono mini jackplugje aan de ene en een tulpstekkertje aan de andere kant).Op maandag 03 december 2001 23:37 schreef gitaarwerk het volgende:
ps.. is het een value??
Je kan je sb live dan op praktisch elke coax-in aansluiting aansluiten!
mmz.. zit wat inOp dinsdag 04 december 2001 12:59 schreef Lampje het volgende:
[..]
De digital out op een sb live value is gewoon spdif. Ze hebben er alleen een standaard minjackje op gemonteerd omdat dat goedkoper is. Nu moet je dus (bijvoorbeeld van hoontech) een kabeltje kopen (5 piek), of er zelf eentje maken (mono mini jackplugje aan de ene en een tulpstekkertje aan de andere kant).
Je kan je sb live dan op praktisch elke coax-in aansluiting aansluiten!
zit ook intern al een aansluiting voor.. maar goed.
Ik heb wel et setje van creative DTT 2200 erop geprobeerd, en de stekkertjes in de gele gedaan ook, en daar werkt alleen de bas, en niet de center, zal zeker wel aan de decoder liggen, maar ja..tis maar net wat je eraan hangt
Pagina: 1