suse linux en geforce 2mx aan de praat krijgen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
zou iemand mij goed kunnen uitleggen hoe ik mijn geforce 2mx moet installeren onder suse linux 6.4 (zat bij leerboek: Linux Thuis ; wel een demo?). hij start automatisch in grafische modus maar krijg dan onleesbaar beeld. wie zou mij heel graag kunnen helpen.....?????????
je kunt me mailen op: efan@zeelandnet.nl
alvast bedankt!

P.S. ik heb ook de search gebruikt, maar ik kwam er toch niet uit dus vandaar...... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
update eens naar suse 7.3 ;) En op www.nvidia.com staan wel drivers, maar ik denk niet dat die op suse 6.4 werken (oude kernel enzo).
Dus zul je het met niet-nvidia drivers moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt waarschijnlijk nog een oude versie van XFree86. Versie 4.1.0 ondersteunt de kaart goed, ook nvidia drivers zijn een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Niet online
is het dus niet mogelijk om het in suse linux voor elkaar te krijgen? shit zeg.. heb ik het gister voor niks geinstalleerd....
als het wel kan zeg het dan graag :)
enne.. mandrake distro ondersteunt hem wel toch (gewoon de nieuwste dan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

OOk jouw versie van Suse zal hem wel ondersteunen, maar dan moet je eerst de nieuwste versie van XFree86 downen, en installeren.
Ook een kernel update kan geen kwaad.
Wat dus het makkelijkste is, en niet eens de meest stomme, is upgraden naar een hogere/nieuwere versie van het OS, waar al een aantal vernieuwingen in zitten.

gr
CJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Niet online
tja.... zal dat maar eens doen denk ik. ken nog wel iemand die suse linux 7.1 heeft liggen :)
maar ben alleen beetje bang dat deze weer anders is dan in mn boek (van de bieb: Linux Thuis) wordt beschreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Natuurlijk zal hij anders zijn, maar alle commando's zullen waarschijnlijk nog gewoon werken. Het zou kunnen dat de directory structuur iets is veranderd, maar dat merk je dan snel genoeg.

Er zullen zeker weten nieuwe dingen in zitten, maar ads alleen maar goed.

gegroet,
Pagina: 1