Toon posts:

720c zonder geel

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
mijn gekregen printer de 720c print zwart als de beste, rood als roze (maar dat zal wel horen) blauw heel licht(een soort horizontale veegjes) en geel helemaal niet. Dit is met een nieuwe cardridge omdat hij het met de oude net zo deed, zou ik niet weten wat het probleem is. Overigens draaide hij bij die kennis van wie ik hem heb gehad op w98 en bij mij op wme.
Kan ik met iemand deze ervaring delen.

Verwijderd

Dit probleem had ik dus ook met mijn 720c... alleen dan met blauw ipv geel.

Ik ga een cleaningkit bij HP bestellen, hopen dat dat helpt! Is gratis trouwens.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry van de ietwat late reactie, maar het vrouwtje wil ook wat.
Dat reinigingssetje snap ik dus niet he, volgens mij zitten de spuitkanaaltjes aan de cardridge zelf, dus dan is mijn conclusie: een nieuwe cardridge kopen en het apparaat werkt weer. (niet dus)Misschien dat wat electronische contactjes vuil zijn geworden tussen de cardridge en de printer.
Ik heb geen idee :? maar misschien kan toch wel iemand helpen

Verwijderd

Cleaning kit bestellen. Je spuitkop is gewoon verstop. Je krijgt bar weinig kleur of geen kleur. Dat kan maar een ding zijn.

het kan ook helpen om complete pagina's in blauw, geel of rood te printen. Door de druk en het geveeg wil het nog wel eens ooit weer goed komen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal dan wel uit een ei komen, want als je deze problemen hebt, je vervangt je cardridge en je hebt dezelfde problemen is volgens mij het spuitmondje niet verstopt (want dat zit aan de cardridge zelf)

Of ben ik nou maar een dom verhaal aan het lullen??
In ieder geval wel bedankt voor je reactie

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb je ook al geprobeerd om de contacten schoon te maken, dus wel op de cartridge en in de printer zelf ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Topicstarter
eh hoe? gewoon met een beetje nagellakremover van het vrouwtje?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb trouwens op de hp site gelezen dat je daar niet aan mag komen, die contactje bedoel ik

• de-don
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-05 15:07
Het kan ook zijn dat er wat papier-gruis tussen zit
Effen uitblaze (misschien ff buiten ?) of met een zacht borsteltje schoon borstelen.
Hielp bij mij.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 15:54

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

krijg je er wel geel uit, als je de printer een zelftestpagina laat afdrukken? (3-5 seconden 2e knopje indrukken)

Even belletje naar HP lijkt me de snelste en de verstandigste oplossing.

edit: even die domme opmerking doorgestreept :)

/dev/null

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik krijg er geen geel uit, zelfs niet als ik er in knijp
blauw en rood zie je dan wel druppelen, maar een nieuwe cardridge van +- een meijer ken toch niet kapot zijn.

Verwijderd

je moet kijken of de contacten op de catridge schoon zijn heb er zelf een tijdje geleden een catridge gehad waarvan op de contacten zeg maar een lijm laagje opzat waar door hij niet herkent werd en na wat schoonmaken wel wat deed maar nog steeds wat raar deed met kleur printen en heb het toen nog eens schoon gemaakt en toen deed hij het normaal
je kunt zon beetje alles gebruiken op alcahol basis dus nagellak verwijderaar ook

Verwijderd

Ik heb nog een HP 720c staan echter zonder voeding en inktparonen als je hem wil over nemen moet je het maar ff laten weten mijn mail adres is marco_hesse@hotmail.com

en die werkt nog !! athans een paar maanden geleden nog!! ;)

• Tick
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-07 19:03

Tick

Im that jerk,who wants to know

Gewoon cardridge in beker met lauw water zetten.

ff laten trekken en dan ff goed schoon/droogmaken anders is het tijd voor nieuwe cardridge.

There are many mysteries in this universe, including me!

Verwijderd

Topicstarter
thanks dat is nog een een idee, is die inkt op waterbasis dan?

Ik ga het proberen, klinkt iig wel goed

Verwijderd

Topicstarter
ff ter info m'n geel doet het weer, ik weet nu ook wat werkt, je moet de cardridge idd in lauw water leggen en dan boven op de onluchtingsgaatjes een beetje blazen(zodat je een druk opbouwt) Hij doet het weer dus bedankt allemaal

Verwijderd

Hey,

Ik weet dat het een oude topic is, maar het slaat wel op mijn probleem. Ik heb dus ook een Nieuwe cardridge gekocht, maar hij print idd geen geel. Nou zag ik de oplossing van het lauwe water. Maar leg je dan de hele cardridge in het water? Of alleen de onderkant waar de inkt uit komt. Ik heb het niet zo met water en electra dus vandaar ik het even vraag. Bedankt.

Verwijderd

Weet nou niemand even snel het antwoord??

Verwijderd

Er is toch wel iemand die dit een keer gedaan heeft? en mij even kan vertellen hoe ik het moet doen??

voor diegene die niet weten waar het over gaat, kijk even 2 berichten hierboven.

ps. ik kan wel editen maar dat zakt ie weer onderaan totdat niemand hem meer leest, plus dat ik niet 3 keer achter elkaar gepost hebt, 2x op zondag en 1x vandaag. En Dat Noemen Ze Nou LEZEN :P

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 16:33 ]

• RubenJ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 16:30
je hoeft niet 3x achterelkaar te posten hoor, hiervoor hebben ze deze knop uitgevondenAfbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

ja jou fout duivenseboy, hij kickt gewoon drie keer binnen de gestelde regels. Hij zit dus niet fout.

Je had dus wel even kunnen lezen voor je met je edit knop aankwam..

nofi

Verwijderd

Hij lag natuurlijk alleen de nozzles on gedisteleerd water, overgens kan ook de zwarte cart dit veroorzaken dus als de vorige kleur vervangen is omdat geel op was en de nieuwe ook geen geel geeft, vervang dan dee zwarte

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 December 2001 @ 22:50:
Dit probleem had ik dus ook met mijn 720c... alleen dan met blauw ipv geel.

Ik ga een cleaningkit bij HP bestellen, hopen dat dat helpt! Is gratis trouwens.
mischien ff een linkje ? of moet je daarvoor bellen :?

Verwijderd

_/-\o_ ff 1 bestellen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 10:00 ]

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-08 23:42

Sebastiaan

....

Alleen jammer dat ie niet gaat werken met xp. Die cleaning kit werkt alleen op oudere windows versies dacht ik. Ik heb er hier ook nog een stuk of 5 liggen

Verwijderd

seb_ schreef op 16 April 2003 @ 10:13:
Alleen jammer dat ie niet gaat werken met xp. Die cleaning kit werkt alleen op oudere windows versies dacht ik. Ik heb er hier ook nog een stuk of 5 liggen
VMware / vitrual PC >:)

Verwijderd

Oke,

Heel leuk allemaal :'( maar nou weet ik nog niet hoe dat zit met het lauwe water?? Ik heb namelijk XP dus de cleaning kit is geen optie. So help me out please...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 17:47:
Oke,

Heel leuk allemaal :'( maar nou weet ik nog niet hoe dat zit met het lauwe water?? Ik heb namelijk XP dus de cleaning kit is geen optie. So help me out please...
Gewoon de koppen in het water leggen natuurlijk.
Waarom zou je hem er helemaal in doen??
Pagina: 1