Ik heb sinds vrijdagmiddag mijn printer "gedeeld" via m'n netwerk. Ik heb toen niet geprobeerd of ie het deed omdat ik weg moest.
Voordat ik "delen" aanzette deed de printer het prima vanuit de pc waarop hij was aangesloten.
Maar wat heb je aan een netwerk als je hem niet gebruikt voor bijv. printer sharen. Dacht ik.
Dus ik zette delen aan en installeerde de printer op mijn andere pc.
Vandaag wilde mijn moeder iets printen vanaf de pc die direct op de printer is aangesloten, ze klikt op printen, de printer begint ff te ratelen zoals ie altijd doet.
(HP eigenaren weten denk ik wel wat ik bedoel)
Maar net als ie papier wil gaan laden stopt ie ermee en krijg ik ineens een printerfout.
Als ik dan klik op "Problemen oplossen" krijg ik dit bericht:

[search] Leverde niks bruikbaars op! [/search]
Voordat ik "delen" aanzette deed de printer het prima vanuit de pc waarop hij was aangesloten.
Maar wat heb je aan een netwerk als je hem niet gebruikt voor bijv. printer sharen. Dacht ik.
Dus ik zette delen aan en installeerde de printer op mijn andere pc.
Vandaag wilde mijn moeder iets printen vanaf de pc die direct op de printer is aangesloten, ze klikt op printen, de printer begint ff te ratelen zoals ie altijd doet.
(HP eigenaren weten denk ik wel wat ik bedoel)
Maar net als ie papier wil gaan laden stopt ie ermee en krijg ik ineens een printerfout.
Als ik dan klik op "Problemen oplossen" krijg ik dit bericht:

[search] Leverde niks bruikbaars op! [/search]