Toon posts:

Inbellen in San Jose...

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ok, hier is mijn 'probleem':
Ik heb een Psion Revo met daarbij een Psion Travel Modem dat aangesloten kan worden op een (hotel)telefoonlijn; dat werkt prima. Echter, ik ga binnenkort weer naar San Jose en lokaal bellen is in de US zo goed als gratis, daar wil ik natuurlijk gebruik van maken, maar dan moet ik wel een lokaal inbelnummer hebben. Is er iemand die een provider weet die daar ook lokale inbelnummers heeft (naast compuserve >:)) of kent iemand een (gratis :D) provider in dat gebied (ik heb er nooit naar gezocht toen ik daar was); andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom.
Alvast bedankt :).

Verwijderd

Topicstarter
Weet dan echt niemand dit... :'(

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Wat ik zou doen als ik jou was, is terwijl je daar bent zo'n blad halen met een cd-rom-voor-maand-gratis-internet, deden ze pas bij een of ander tv programmma ook, werkt perfect. In Amerika blijven ze dat de komende 10 jaar nog wel doen, gratis internet voor een maand.

Bovendien kun je het de Tweakers niet kwalijk nemen dat ze niet de lokale inbelnummers van San Jose kennen?!

Verwijderd

Misschien als je het op de andere fora vraagt.
misschien anandtech :? <<< of is dit censuur

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
kijk hier http://www.nocharge.com/content/connect_122800.asp
ff
jah ik weet dat dit in seattle en omgeving is maar ik heb geen id waar san jose ligt maar misschien vind je wat anders op de pagina.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Worldonline had toch ook zo'n dienst dat je overal ter wereld kon lokaal kon inbellen ala Compuserve? Kijk ff bij hun.

Kleine waarschuwing:

In veel hotels in Amerika, zowel in de VS als in Canada,, worden OOK tikken berekend voor TOLL FREE NUMBERS!!!!!

Ik heb ook wel es een paar keer vanuit mijn hotel in de VS en ook in Canada een toll free nummer gebeld (pizza bestellen, auto huren etc) en voor die gratis gesprekken mocht ik dus OOK betalen.

Kijk daar dus wel goed mee uit.

Overigens, in de grotere hotels waar ik verbleef hadden ze gewoon een 10mbit UTP aansluitingen in de hotelkamer waar je voor een vast bedrag per dag (was geloof ik niet eens zo heel erg veel) 24/7 kon internetten.

Geen idee waar je verblijft in San Jose (ben d'r nooit geweest) maar dit hadden ze in Boston bij het Swissotel en het Pan Pacific in Vancouver.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de hulp (ik verwacht overigens niets, maar wie niet waagt die niet wint). Jammer genoeg is een CD'tje kopen in San Jose (ten zuiden van San Francisco) geen optie omdat mijn Psion helaas geen CD-Rom speler heeft.
NoCharge werkt perfect (*D), maar inderdaad helaas niet in de Bay Area (SF en omgeving) :'(. Echter als ik ergens anders in de US ben in de toekomst is dat heel handig (bedankt voor de tip :)).
Wat betreft het probleem met hotels die kosten in rekening brengen, daar was ik van op de hoogte en dat heb ik al nagevraagd bij mij hotel (staat zwart op wit), maar ook jij bedankt! :).
Nu hoop ik dat er zich nog een ziel aandoet die een soort NoCharge weet die ook in de Bay Area werkt :D.

Verwijderd

Topicstarter
Op dit uur leven er andere zielen dan vannacht ;) (schopje omhoog :D)

• Attilla
nou ik heb vorig jaar ook lopen zoeken voor mijn neefje (die woont dus is Seattle)
maar je moet gewoon ff zoeken met google en dan vind je vast wel wat.
Ik geloof dat altavista ook met zoiets bezig is.

http://www.dotnow.com/press19990826.html
kijk daar ff

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 12:22 schreef tazzman het volgende:
Worldonline had toch ook zo'n dienst dat je overal ter wereld kon lokaal kon inbellen ala Compuserve? Kijk ff bij hun.

Kleine waarschuwing:

In veel hotels in Amerika, zowel in de VS als in Canada,, worden OOK tikken berekend voor TOLL FREE NUMBERS!!!!!

Ik heb ook wel es een paar keer vanuit mijn hotel in de VS en ook in Canada een toll free nummer gebeld (pizza bestellen, auto huren etc) en voor die gratis gesprekken mocht ik dus OOK betalen.

Kijk daar dus wel goed mee uit.

Overigens, in de grotere hotels waar ik verbleef hadden ze gewoon een 10mbit UTP aansluitingen in de hotelkamer waar je voor een vast bedrag per dag (was geloof ik niet eens zo heel erg veel) 24/7 kon internetten.

Geen idee waar je verblijft in San Jose (ben d'r nooit geweest) maar dit hadden ze in Boston bij het Swissotel en het Pan Pacific in Vancouver.
Dat heet tegenwoordig TIS-WERELDWIJD ;)

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-08 14:24
Bij Compu-serve, zeker weten ;)

succes

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een beetje in conflict met compuserve >:) (vandaar dat ik in de eerse post al zei dat ik daar geen gebruik van wil/kan maken).
EDIT: Spelfout.

• Attilla
maare google ff daar had ik toen ook nocharche gevonden

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb ik gedaan, maar helaas alleen maar providers die een speciaal stukje software of je PC nodig hebben (wa dus nie kan, op een psion :'(). Maar, ik blijf zoeken! :)
Pagina: 1