Alternatief voor Clanbase?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Weet iemand of er een goed alternatief voor Clanbase bestaat? Met goed bedoel ik veel clans en goeie servers.

Waarom geen CB meer:
-Site vaak plat
-Maar 1 Wolfenstein server
-We hebben tot nu toe twee keer een war geplanned op de CB server, 2 keer was dat teringding down :(

En als je dan naar hun IRC gaat hoef je ook niet op support te rekenen :(

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:06
Waarom via CB een rtcw server ?
Waarom warren op CB servers ?

Elk team wat een beetje loopt staat op clanbase, laat jezelf er lekker op staan, plan wars.

En probeer dan maar geen rtcw en wars te plannen op hun servers..

• Artcore
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 22:02 schreef The Fox het volgende:
Elk team wat een beetje loopt staat op clanbase, laat jezelf er lekker op staan, plan wars.

En probeer dan maar geen rtcw en wars te plannen op hun servers..
Ja dit snap ik :)

Maarja, we hebben geen clanserver, Gamepoint heeft nog geen rtcw servers die je kunt lenen, dus waar moeten we dan?

Verwijderd

Wat dacht je van http://www.clanmeeting.nl

• Artcore
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 22:19 schreef MasterMP het volgende:
Wat dacht je van http://www.clanmeeting.nl
Ik kan niet vinden welke games ze hebben :?

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Niet zo zeuren over CB. Die gasten zijn goed bezig. Ze zijn nu afgelopen weekend even down geweest, en een paar weken terug, omdat er bij ze was "ingebroken".

Daarvoor is het lang geleden dat CB een tijd lang plat gelegen heeft.

Over die RTCW bookable servers. Clanbase zorgt voor ladders e.d. Voor UT zijn er ook weinig servers beschikbaar. Nieuwe RTCW servers zal CB ook niet gaan opzetten. Ze zullen misschien servers die beschikbaar gesteld worden in hun booking systeem opnemen.

Een andere community waar je servers kan lenen is Barrysworld. Deze hebben meer eigen servers, ik denk dus ook RTCW (geen idee).

Het makkelijkste is nog altijd zorgen voor een eigen server. Je bent dan niet afhankelijk van leenbare servers, anderen willen die namelijk ook gebruiken ;) Je hebt dus veel meer tijd voor training enzo, en je hoeft niet bij andere clans te zeuren om een server.

Bijvoorbeeld huren bij Jolt.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Clanbase roels! een betere vind je echt niet.. Dat met die servers, ach kan gebeuren.. komt ook omdat de RTCW 'scene' nog heel nieuw is.. met CS loopt dat allemaal veel beter.. en anders zorg je toch voor een eigen server? zo duur is dat niet als je de kosten verdeeld..

Clanbase vaak plat? valt wel mee hoor.. de afgelopen maand waren er toevallig wat probleempjes met hackers enzo, maar voor de rest is dat zwaar overdreven.. je draait zeker nog niet zo lang mee..

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
We begrijpen dat het allemaal gratis is en dat er niet gezeurd moet worden. Het is echter gewoon verschrikkelijk jammer als je net een supergezellige clanchat-sessie achter de rug hebt, iedereen staat te trappelen en dan blijkt dat de server niet in orde is. Dan voel je je flink klote... ook omdat je je schema aan hebt gepast aan zo'n war.

Het vervelende is dat dit al twee keer achter elkaar is gebeurd... :(

edit:

We draaien idd nog niet zo lang mee. Daarom valt het ook zo tegen als je altijd naar Clanbase hebt gekeken als het Walhalla waar je ooit hoopt mee te kunnen draaien. Als je dan direct twee teleurstellingen te verwerken krijgt doet dat wel wat met je kijk op Clanbase... begrijpelijk toch?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
www.clanladder.com is er geloof ik ook...

Steam

• .GoO
Op dinsdag 04 december 2001 00:39 schreef RedTop het volgende:
We begrijpen dat het allemaal gratis is en dat er niet gezeurd moet worden. Het is echter gewoon verschrikkelijk jammer als je net een supergezellige clanchat-sessie achter de rug hebt, iedereen staat te trappelen en dan blijkt dat de server niet in orde is. Dan voel je je flink klote... ook omdat je je schema aan hebt gepast aan zo'n war.

Het vervelende is dat dit al twee keer achter elkaar is gebeurd... :(
moet je het voortaan beter regelen, bv via een server zelf.. komt misschien ook wel omdat er nog maar weinig servers voor rtcw beschikbaar zijn, omdat het pas net op gang gekomen is.. je kan ook altijd zelf een server huren zoals ik al zei.. maar een andere clanbase alike site zal dit echt niet beter geregelt hebben hoor..

• .GoO
Op dinsdag 04 december 2001 00:41 schreef JeanLucPicard het volgende:
www.clanladder.nl is er geloof ik ook...
The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.

• pica
Op dinsdag 04 december 2001 00:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Al verbeterd ;)
.com ipv .nl

Steam

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 00:41 schreef JeanLucPicard het volgende:
www.clanladder.com is er geloof ik ook...
ziet er niet echt prof uit, denk dat clanbase ondanks de grote downtime toch wel de beste is...

hopeloos lossen ze het binnenkort een keer op...

• pica
Op dinsdag 04 december 2001 01:00 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

ziet er niet echt prof uit, denk dat clanbase ondanks de grote downtime toch wel de beste is...

hopeloos lossen ze het binnenkort een keer op...
Ik kwam hem een keer tegen... heb er compleet geen ervaring mee.

Steam

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Als ik het zo hoor zullen we dus ff door de zure appel moeten heen bijten. Kennelijk hebben we gewoon domme pech gehad of zo... Laten we hopen dat het verbetert. :)

Verwijderd

er is wel een alternatief ja, minder bekend

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 13:22

Boesjke

Excellent!!

Damn, ging de war dus weer niet door :'(

Neen

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-02 15:05
Erm... Barrysworld? Savageleague? ChallengeTV?
Pagina: 1