Ik word steeds automagisch uitgelogd!

Pagina: 1
Acties:

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:13
Ik heb net ff gezocht en gezien dat er wel meer van deze topics zijn, maar in geen enkele staat een antwoord.....

Ik denk dat het aan mezelf ligt, maar ik heb wat hulp nodig om ervanaf te komen :P

Wat gebeurt er: Ik raak telkens na een half uurtje ongeveer uitgelogd uit GoT. Het lijkt wel of er ergens een "expire tijd" staat ingesteld. Ik heb mezelf al een nieuw wachtwoord laten mailen en ik heb ook alle security/privacy instellingen nagekeken (en op zo onveilig mogelijk gezet...), cookie heb ik ook al getrashed. Niets hielp.

De reden dat ik denk dat het een lokaal probleem is, is dat het sinds vandaag gebeurd, toevallig na een verse installatie van windows :o

Ikke gebruik als browsert IE6

Iemand een idee hoe ik ervanaf kom?

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Is het een GoT only probleem? Of ben je ook cookies kwijt van andere sites? Dan is het nl. echt een lokaal probleem, en kan je beter ff in een internet of software forum vragen :).

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 17:10

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
1. start -> uitvoeren -> net time /setsntp:ntp.xs4all.nl
2. bekijk je koekjes instellingen
3. als hij het dan NOG niet doet :)

1 is het meest waarschijnlijke aan je herinstall van windows te horen. (tijd dus syncen)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Raymond
Op dinsdag 04 december 2001 09:00 schreef Kees het volgende:
1. start -> uitvoeren -> net time /setsntp:ntp.xs4all.nl
2. bekijk je koekjes instellingen
3. als hij het dan NOG niet doet :)

1 is het meest waarschijnlijke aan je herinstall van windows te horen. (tijd dus syncen)
The syntax is incorrect.
For help, type NET TIME /? at the command prompt.
Maar ik heb het nu, dat ik dit type 11:01 op 4 december 2002

hmmm, laat ik dat eens een jaar terugzetten en kijken wat het doet :P

/edit
Ook typisch iets waar je zelf niet aan denkt zeg, pfff.

Thanks!!

• Raymond
ben nog steeds ingelogd :)