Toon posts:

2 pc`s op 1 kabel-aansluiting?

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Kan je 2 pc`s op kabel-internet laten werken?
er is in huis namelijk 1 kabel-kastje en 2 pc`s die allebij op internet moeten. 1 zit er al op, nu nog de tweede.
Kan dit?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ja, als je er een switch tussenhangt of een router kan dit makkelijk.

deze vraag had je beter kunnen stellen in het netwerk topic.

Verwijderd

tuurlijk werkt dat.
Om alle data in de voorgaande jaren verjaard nog enig nut te geven is de fameuze search bedacht waarmee je deze data uitermate effecient kan doorploegen om er aldoende een bevredigend antwoord op je prangende vraag te kunnen vinden.

Ik ben er ten stelligste van overtuigd dat ook jouw vraag in deze geweldige knowlegde dataverzameling al enige tientalle malen de revue is gepasseerd.

Voor vragen die niet op bovenstaande manier te beantwoorden zijn, zou dat alsnog een topic geopend kunnen worden ten einde volgende personen met eenzelfde probleem de gelegenheid te bieden op analoge wijze als hierboven beschreven een antwoord op hun vraag te vergaren.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 21:52 schreef terw_dan het volgende:
Ja, als je er een switch tussenhangt of een router kan dit makkelijk.

deze vraag had je beter kunnen stellen in het netwerk topic.
Sorry,
maar waar zit dat?

In ieder geval bedankt voor de reply

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:13
idd, gewoon zoeken op internet delen

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 21:53 schreef MREn het volgende:
tuurlijk werkt dat.
Om alle data in de voorgaande jaren verjaard nog enig nut te geven is de fameuze search bedacht waarmee je deze data uitermate effecient kan doorploegen om er aldoende een bevredigend antwoord op je prangende vraag te kunnen vinden.

Ik ben er ten stelligste van overtuigd dat ook jouw vraag in deze geweldige knowlegde dataverzameling al enige tientalle malen de revue is gepasseerd.

Voor vragen die niet op bovenstaande manier te beantwoorden zijn, zou dat alsnog een topic geopend kunnen worden ten einde volgende personen met eenzelfde probleem de gelegenheid te bieden op analoge wijze als hierboven beschreven een antwoord op hun vraag te vergaren.
sorry, pluskut...

(ps je hoeft me niet meteen zo af te zeiken!)

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 21:56 schreef allanzoet het volgende:

[..]

sorry, pluskut...

(ps je hoeft me niet meteen zo af te zeiken!)
Ik zeik niemand of hoor, ik kan wel utfs!!! gaan gillen, maar dit staat wat vriendelijker :)

Ik kan het antwoord wel gaan geven, maar dat hebben tientallen anderen ook al eens gedaan, dus als je eventjes zoekt weet je het nog sneller :)

tis verder maar een tip hoor, je hoeft je er niets vaan aan te trekken

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op maandag 03 december 2001 21:51 schreef allanzoet het volgende:
hoi,

Kan je 2 pc`s op kabel-internet laten werken?
er is in huis namelijk 1 kabel-kastje en 2 pc`s die allebij op internet moeten. 1 zit er al op, nu nog de tweede.
Kan dit?
Ja, crosslink-kabel tussen de pc's, tweede netwerkkaart in de computer die reeds aangesloten is en routersoftware als winroute installeren (of internet delen als je Win98SE, Win2k of XP hebt), en je kunt internetten op 2 PC's.

Ik kan je verder aanbevelen dit te lezen:
[topic=309398/1/50]

Suc6!

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:33

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Search and u will find :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.