Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
In welk os is dat?
In win98 en w2k?
Heb wel eens vaker gehoord dat floppy in w2k soms vaag kan doen, herkent em wel, maar lezen/schrijven lukte niet...
Weet hier echter geen oplossing voor
In win98 en w2k?
Heb wel eens vaker gehoord dat floppy in w2k soms vaag kan doen, herkent em wel, maar lezen/schrijven lukte niet...
Weet hier echter geen oplossing voor
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Voeding en fdc-kabel goed aangesloten? Kan zijn dat daar de fout zit.
[Off-topic]Zijn floppydrives trouwens weer een rage? Ik zie hier binnen 5 minuten 3 floppytopics voorbijkomen.
Maakt niet uit hoor, mooie tijden bloeien weer op. Retro is the way to go!
)[/Off-topic]
[Off-topic]Zijn floppydrives trouwens weer een rage? Ik zie hier binnen 5 minuten 3 floppytopics voorbijkomen.
ik gebruik w2k
maar in ook het booten lukt niet
en ik heb ook da andere power conector geprobeerd
hij checkt in de bios wel de flop
maar vervolgens wil hij niet booten
en in windows zie ik hem wel maar hij doet niks
maar in ook het booten lukt niet
en ik heb ook da andere power conector geprobeerd
hij checkt in de bios wel de flop
maar vervolgens wil hij niet booten
en in windows zie ik hem wel maar hij doet niks
kijk es of de lampjes op de floppydrive blijven branden tijdens de boot.
oudere floppydrives willen ook wel es hebben dat de 1 op de fdd kabel NIET aan de kant van de voedingskabel zit. ik heb heel lang zo'n diskette station gehad en daar zat ook geen fdd aansluitings nokje aa, weetjewel, zo'n uitsparing dus je kon die er gewoon op 2 manieren opdoen.
dus dan zou je de fdd kabel mischien moeten omdraaien.
oudere floppydrives willen ook wel es hebben dat de 1 op de fdd kabel NIET aan de kant van de voedingskabel zit. ik heb heel lang zo'n diskette station gehad en daar zat ook geen fdd aansluitings nokje aa, weetjewel, zo'n uitsparing dus je kon die er gewoon op 2 manieren opdoen.
dus dan zou je de fdd kabel mischien moeten omdraaien.
ik wilde ff laten weeten
dat ik geen compleete newbee ben
wat betreft het bouwen van pc's
maar dit ging me boven me pet
(BTW vijenoort als je kabel verkeerd om zit krijg je in de bios een floppy 40 ERROR)
ik heb een nieuwe flop en kabel gehaald
en het werkte meteen
en de nadere flops werken ook maar allen niet in deze pc
dat ik geen compleete newbee ben
wat betreft het bouwen van pc's
maar dit ging me boven me pet
(BTW vijenoort als je kabel verkeerd om zit krijg je in de bios een floppy 40 ERROR)
ik heb een nieuwe flop en kabel gehaald
en het werkte meteen
en de nadere flops werken ook maar allen niet in deze pc
tja... Jetway heh!? NÈT EFFE THE OTHER WAY
Belangrijker welk moederbord, ik dacht dat MSI (ik weet niet precies de naam dacht deze in iedergeval eentje met drie letters) een bios probleem had met floppies onder bepaalde os'en, hiervoor ik een biosupdate beschikbaar. Deze lost het probleem om met het slopen van de diskettes.
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line
Verwijderd
ik heb een soortgelijk prob, ik heb dus p3 500, als ik hier iets op flop zet, kan ik dat alleen in modernere pc's uitlzen(in ijn toshiba 230cx p166 laptopje niet, op ijn vaders USB-fdd aan sony vaio wel, op scool in de compaqs pentium 2 niet op mijj oude p200 niet, vrremd genoeg op een oude compaq 486, met 4x overgeklokte i486dx-100@402Mc wel(compaq weer)) wat is hier het prob ???
mijn floppydrive deed ook vaag, het bleek toen dat je kabel (niet de voeding) er niet goed inzat...
(hier zal je wel niks aan hebben, maar toch...
)
(hier zal je wel niks aan hebben, maar toch...
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
heheh lol had ik eerst ook , moet je is je kabeltje andersom derin doen (omgekeert) ; bij mij hielp dat
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Pagina: 1