• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-03 23:15
Wat vinden jullie nou van mp3cdspelers?
Ik heb zelf een napa dav310 mp3 + vcd player.
Ik vind dit ding echt waardeloos.

Hij is groot en erg zwak (na 1x vallen al kapot enzo).
De knoppen werken echt klote.
9 van de 10 keer reageert het apparaat helemaal niet en anders heel sloom. (dit is echt stom je kan niet eens een paar nummer skippen of je volume hard zetten als je het wilt)

En bij het kleinste stootje slaat hij al over. Met een beetje pech kapt hij bij het overslaan gelijk de rest van het nummer en begint weer een ander nummer. Als hij stilligt komen er al allemaal tikjes doorheen enzo.

Ik vind dus het overslaan en de slechte reactie op de knoppen heel slecht aan de napa310. En het is een zwak apparaat.

Ik vind de Napa 310 echt een miskoop en ik koop nooit meer een mp3cd speler.

Flash spelers lijken mij veel beter.

Verwijderd

Zoón ding kan best mooi zijn en zeker omdat ze zo klein zijn. maar blijven dure KUT dingen met weinig geheugen.
khad een mp3 spieler gezien die 8gb had das was wel mooi maar wel 800 piek duss: dure KUT dingen met weinig geheugen
:r

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
Op maandag 03 december 2001 21:44 schreef Nizmo het volgende:
Zoón ding kan best mooi zijn en zeker omdat ze zo klein zijn. maar blijven dure KUT dingen met weinig geheugen.
khad een mp3 spieler gezien die 8gb had das was wel mooi maar wel 800 piek duss: dure KUT dingen met weinig geheugen
:r
Nou duur 270 gulden voor een discman die ook mp3 cd's kan afspelen vind ik niet duur, het lijkt me wel handig om op de stereo aan te sluiten op feestjes enzo.
Zo'n ding zal toch niet overslaan als ie stil ligt, maar ja ik heb er geen ervaring mee ;)

• wij
Die van mij kan je dus totaal niet voor feestjes gebruiken.
Het ding stoor als ie stil ligt. En als je naar nr 100 wil bijvoorbeeld dan lukt dat nooit binnen 30sec.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:32

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik heb zondag een Philips Expanium 201 uit de VS meegenomen. Kostte me $100, aardig minder dan de 400 piek die je bij Dixons betaalt voor zo'n ding. Oh ja, enige verschil tussen de 203 en de 201 is ontbreken van adapter bij de mijne (gebruik ik toch niet, wat moet ik met een 115V :)) en adapter voor in de auto. En ik heb geeneens een auto. :)

Maar goed, die Expanium is goed, werkt snel en is stevig. Beter dan eentje die goedkoop in aanschaf is, maar na een paar maanden in puin ligt.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-03 20:37

-Stef-

Slainthe!

Tja, wat zal ik zeggen. De iRiver2 iMP250 is gewoon :9~

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 12:08
Op maandag 03 december 2001 21:25 schreef wij het volgende:

Ik vind de Napa 310 echt een miskoop en ik koop nooit meer een mp3cd speler.

Flash spelers lijken mij veel beter.
Napa maakt tegenwoordig toch echt wel betere mp3spelers. Ik heb die mini Napa mcd380 en is prima ding 8-)

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 22:21 schreef -Stef- het volgende:
Tja, wat zal ik zeggen. De iRiver2 iMP250 is gewoon :9~
Volkomen mee eens >:) (8>

• E-jey
  • Niet online
Over die oude napa heb ik nog nooit iets positiefs gehoord.
Maar de nieuwere spelers van napa zijn wel beter. Kheb zelf de napa 380 en ben er zeer tevreden over. Het geluid is ok en hij is nog nooit over geslagen :)

• wij
Ik heb vandaag met een nieuwere napa (wel zo'n grote) gespeeld. En ik merkte dat ze vooral de reactie van de knoppen erg hebben verbeterd. Ik vind het jammer dat ik een napa heb met nogal wat probleempje. Is er niet een manier om de software uptedaten?

• E-jey
  • Niet online
Op dinsdag 04 december 2001 20:26 schreef wij het volgende:
Ik heb vandaag met een nieuwere napa (wel zo'n grote) gespeeld. En ik merkte dat ze vooral de reactie van de knoppen erg hebben verbeterd. Ik vind het jammer dat ik een napa heb met nogal wat probleempje. Is er niet een manier om de software uptedaten?
Als ie firmware upgradible is kan het wel. Maar volgens mij hebben ze dat niet.
Pagina: 1