Wat vinden jullie nou van mp3cdspelers?
Ik heb zelf een napa dav310 mp3 + vcd player.
Ik vind dit ding echt waardeloos.
Hij is groot en erg zwak (na 1x vallen al kapot enzo).
De knoppen werken echt klote.
9 van de 10 keer reageert het apparaat helemaal niet en anders heel sloom. (dit is echt stom je kan niet eens een paar nummer skippen of je volume hard zetten als je het wilt)
En bij het kleinste stootje slaat hij al over. Met een beetje pech kapt hij bij het overslaan gelijk de rest van het nummer en begint weer een ander nummer. Als hij stilligt komen er al allemaal tikjes doorheen enzo.
Ik vind dus het overslaan en de slechte reactie op de knoppen heel slecht aan de napa310. En het is een zwak apparaat.
Ik vind de Napa 310 echt een miskoop en ik koop nooit meer een mp3cd speler.
Flash spelers lijken mij veel beter.
Ik heb zelf een napa dav310 mp3 + vcd player.
Ik vind dit ding echt waardeloos.
Hij is groot en erg zwak (na 1x vallen al kapot enzo).
De knoppen werken echt klote.
9 van de 10 keer reageert het apparaat helemaal niet en anders heel sloom. (dit is echt stom je kan niet eens een paar nummer skippen of je volume hard zetten als je het wilt)
En bij het kleinste stootje slaat hij al over. Met een beetje pech kapt hij bij het overslaan gelijk de rest van het nummer en begint weer een ander nummer. Als hij stilligt komen er al allemaal tikjes doorheen enzo.
Ik vind dus het overslaan en de slechte reactie op de knoppen heel slecht aan de napa310. En het is een zwak apparaat.
Ik vind de Napa 310 echt een miskoop en ik koop nooit meer een mp3cd speler.
Flash spelers lijken mij veel beter.