Ik heb nu een flash-movie die een txt file laad. Maar hoe kan ik een link daar in die tekst-file maken. Ik heb al in oude topics gekeken maar ik kon geen duidelijk uitleg vinden. Kan iemand me helpen?
Verwijderd
in je txt html opmaak gebruiken voor een link, dus <a href> </a> en dan in flash je textfield op html zetten,
is wel flash 5,
is wel flash 5,
om duidelijk te laten zien dat het een link is kan je bv.
er in zetten maar is er ook een manier om een hover effect te krijgen?
code:
1
| <FONT COLOR="FF0000"><A HREF=#>rood</A></FONT> |
er in zetten maar is er ook een manier om een hover effect te krijgen?
en natuurlijk ff "html" in je dynamic textfield box-panel aan te zetten
Stoer; Marduq
Ik heb het weleens gedaan met een extra variabele in het txt bestand die dan weer apart in een txtfield geladen werd. Komt ook omdat ik mezelf nar door Flash 4 te gebruiken.
Hartelijk bedankt. Het werkt nu. Alleen nog één vraag: Waarom lukt 't me niet om flash een table (in HTML-code) te laten lezen?Op maandag 03 december 2001 22:03 schreef Necromancy het volgende:
in je txt html opmaak gebruiken voor een link, dus <a href> </a> en dan in flash je textfield op html zetten,
is wel flash 5,
Verwijderd
Omdat flash niet alle html code ondersteund.
aleen, <a> <b> <i> <br> <font> volgens mij,
kan zijn dat ik er een vergeet. Zal ff linkje opzoeken voor je van de macromedia site
[edit]
hier is ie,
http://www.macromedia.com/support/flash/ts/documents/htmltext.htm
kan zijn dat ik er een vergeet. Zal ff linkje opzoeken voor je van de macromedia site
[edit]
hier is ie,
* Yellow|A hoopt dat Macromedia in de toekomst marquee gaat ondersteunen
|{ brrr }] |
Verwijderd
/me hoort overal dat flash6 meer html ondersteund, necromancy vond het eigenlijk wel goed zoOp dinsdag 04 december 2001 11:26 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A hoopt dat Macromedia in de toekomst marquee gaat ondersteunen
Meer HTML in een programma waarin nu juist html totaal niet relevant is?Op dinsdag 04 december 2001 13:10 schreef Necromancy het volgende:
[..]
/me hoort overal dat flash6 meer html ondersteund
"You're only as good, as what you did last week."
Verwijderd
Ik lees die berichten alleen, en volgens mij kan het wel makkelijk zijn voor simpele dingen in te laden in flash, dat het meer html ondersteund.Op dinsdag 04 december 2001 13:23 schreef oh,when? het volgende:
Meer HTML in een programma waarin nu juist html totaal niet relevant is?
Dat verklaart veel!Op dinsdag 04 december 2001 08:33 schreef Necromancy het volgende:
Omdat flash niet alle html code ondersteund.
[edit]
hier is ie,
Thanks voor de URL, weet ik gelukkig wat de mogelijkheden zijn in de txt-file.
Nu we het toch over Flash hebben, weet iemand toevallig hoe je een random-plaatje kan laten verschijnen in een flash-movie? Ik ben nu een site aant maken en bovenin komt een plaatje, maar het leek me leuk als je bij ieder bezoek een ander plaatje zou zien. Is dit mogelijk?
Pagina: 1