Ik vind het gewoon een beetje irritant, je kan nooit zien of je als laatste hebt gerepliet..>dan open je topics voor niets..Of ben k de enigste met deze klacht?
Verwijderd
Ik heb een goed geheugen voor getallenOp maandag 03 december 2001 21:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik vind het gewoon een beetje irritant, je kan nooit zien of je als laatste hebt gerepliet..>dan open je topics voor niets..Of ben k de enigste met deze klacht?
Maar inderdaad, het zou prettig zijn als je de naam van de laatste poster in de fora kon zien.
Maar ja... nóg een MySQL query?
Zie het als een mogelijkheid tot goede geheugentraining.
Anders kan je fysiek erop significant op vooruit gaan
Anders kan je fysiek erop significant op vooruit gaan
nee hoor, kan wel bij een andere query worden ingebouwd denk ikOp maandag 03 december 2001 21:14 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Maar ja... nóg een MySQL query?
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Kan niet.Op maandag 03 december 2001 21:40 schreef SWINX het volgende:
[..]
nee hoor, kan wel bij een andere query worden ingebouwd denk ik
Blabla, van dat laatste snap ik geen reet
.
ja, ik zou de cijfers kunnen onthouden, dat is niet zo moeilijk, maar dan moet ik eerst kijken hoeveel replies, dan mijn post erbij op tellen..Mwah...Ikv ind het niet echt handig. En ik heb toch nog een witte strook voer aan de zijkanten en dat zou iedereen moeten hebben aangezien iedereen een fatsoenlijke res. zou moeten hebben
ja, ik zou de cijfers kunnen onthouden, dat is niet zo moeilijk, maar dan moet ik eerst kijken hoeveel replies, dan mijn post erbij op tellen..Mwah...Ikv ind het niet echt handig. En ik heb toch nog een witte strook voer aan de zijkanten en dat zou iedereen moeten hebben aangezien iedereen een fatsoenlijke res. zou moeten hebben
Verwijderd
Hmmmm. Ik onthoud meestal tijd waarop ik gereplied heb.Op dinsdag 04 december 2001 19:38 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Blabla, van dat laatste snap ik geen reet.
En anders kijk ik of het aantal replies een belletje doet
rinkelen...
ja, haha, zover was ik ook al! Maar om dat bij al de topics in al de fora te doen is een beetje vervelend en onefficient...Ik vind last reply by dingen altijd zeer handig! Veel handiger dan de tijd waarop iemand gerepliet heeft!
ja, die last reply time kan wel weg en daarvoor in de plaats de laaste reply'er....als je in zoveel fora aan het klooien bent, kun je natuurlijk nooit die getallen enzo onthouden...tis echt een tip!
Ik ben wel slim 
Ohja, nog iets:
"Plaats nieuwe topic in"
Moet t nie zijn
"Plaats nieuw topic in"?
Oh, en nog iets, de smilies zou je veel makkelijker clickable kunnen maken, dit is een beetje dubbelop.
Ohja, nog iets:
"Plaats nieuwe topic in"
Moet t nie zijn
"Plaats nieuw topic in"?
Oh, en nog iets, de smilies zou je veel makkelijker clickable kunnen maken, dit is een beetje dubbelop.
Als je erbij kunt : jahOp dinsdag 04 december 2001 20:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik ben wel slim
Ohja, nog iets:
"Plaats nieuwe topic in"
Moet t nie zijn
"Plaats nieuw topic in"?
(Topix is beveiligd d.m.w zend)
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Wie legt er ff uit wat Zend is ? 
Staat wel stoer om te zeggen, maar leg het ook is uit
Zend is de naam van de engine achter php.
Wat pier bedoelt, is dat de source is encrypted met Zend Encoder. Dat is een programma waarmee je PHP source kunt encrypten waardoor andere mensen er geen touw aan vast kunnen knopen, en er nix veranderd kan worden.
Duur programmatje; $2500,- oid.
Wat pier bedoelt, is dat de source is encrypted met Zend Encoder. Dat is een programma waarmee je PHP source kunt encrypten waardoor andere mensen er geen touw aan vast kunnen knopen, en er nix veranderd kan worden.
Duur programmatje; $2500,- oid.
Met Zend wordt dit product bedoeld: Zend-encoder.Op woensdag 05 december 2001 19:50 schreef Sir_Killalot het volgende:
Wie legt er ff uit wat Zend is ?
Dit programma maakt van je php code een soort tussentaaltje, wat ook nog eens encrypted is, zodat je de broncode er niet meer uit kan halen.
De server moet hier ondersteuning voor bieden, want hij moet de code tenslotte weer uitvoeren.
Maar als iets is bewerkt met Zend-Encoder is de broncode dus niet meer te zien.
[edit]
Ietjes te laat....
Dat zou betekenen dat de sleutel door de serversoftware toegepast moet worden...Op woensdag 05 december 2001 19:59 schreef MikeN het volgende:
[..]
De server moet hier ondersteuning voor bieden, want hij moet de code tenslotte weer uitvoeren.
Dus dat er ergens een sleutel moet zijn die te isoleren is...
Mogelijkheden
Offehh.. klok-klepel verhaal...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Pagina: 1