Toon posts:

De nieuwe sig van Icestorm kan niet

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De sig komt na een (IMHO geslaagde) grap in de HK.(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/338962/1?limit=25 en http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/338972/1?limit=25)
Hij luidt:
Tweakers zijn een stelletje geile rukberen
Nu heb ik zelf geen moeite met die sig maar hij wordt ook gezien buiten de HK. Dit komt niet overeen met het niveau dat GoT zegt na te streven.
Als mensen, die bijv nieuw of niet bekend zijn in de HK of van het vrouwelijk geslacht, merken dat ze gemodereerd worden door iemand die hun
geile rukberen
vindt, kan dit niet prettig overkomen (understatement ;) ).

Ik stel dan ook voor dat die sig zsm veranderd wordt.

edit:
nog even de sig opgenomen

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ach je moet toch tegen een geintje kunnen :D

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

:(

Verwijderd

En je bent serieus ??? :D

Verwijderd

kan je er niet tegen dat hij jullie allemaal tuk had? Ik vind het wel een een leuke grap :D

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 21:08 schreef LuNaTiC het volgende:
ach je moet toch tegen een geintje kunnen :D
Ik schreef
Nu heb ik zelf geen moeite met die sig maar hij wordt ook gezien buiten de HK.
Het gaat er niet om dat ik mij aangesproken voel maar dat die opmerking ook door nieuwe mensen wordt gezien zonder de benodigde kennis om het in de juiste context te plaatsen.
Die mensen kunnen zich wel aangesproken voelen.

Verwijderd

/me kan zich wel vinden in de sig :)

stel je niet zo aan zeg :Z

Verwijderd

hahaha... ik vind het wel lache !

Verwijderd

madashell, denk om je hart, ik meen het... 8-)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
hm ik vind het een beetje lame om daar een topic over te openen eerlijk gezegd

zo kan je op iedereen wel wat gaan op- of aanmerken

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 03 december 2001 21:12 schreef madashell het volgende:

[..]

Ik schreef
[..]

Het gaat er niet om dat ik mij aangesproken voel maar dat die opmerking ook door nieuwe mensen wordt gezien zonder de benodigde kennis om het in de juiste context te plaatsen.
Die mensen kunnen zich wel aangesproken voelen.
jah ik begrijp maar je gaat toch ook geen brandweer bellen als er nog geeneens brand begonnen is?

Voorkomen is beter dan genezen als je dit zeg maar bedoelt, maar in dit geval vind ik dat neit echt heel erg van toepassing (dwz: ik vind dit minder erg dan dat iemand racistische uitlatingen in zn sig heeft ofzo)

En daarnaast sloeg 'je' niet op jou (u?) maar op 'je' in het algemeen. Dus iedereen die die sig ziet moet imho daar niet al te moeilijk over doen :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik stel me niet aan
• Sig is nu buiten /31 ook zichtbaar, de grap ontgaat dan
• Mod is representatief
• Generalisatie wordt weer 's vollop bedreven
• respectvollere sigs zijn altijd mogelijk
• Nietsvermoedend loop je tegen een afzeiksig aan.

Mijn kruistocht tegen volwassen/professioneel en vooral verantwoordelijk gedrag, laat staan algemeen generaliserend gedoe is dus weer 's bewezen nodig te zijn.

Geintjes zij leuk, maar houd het dan verdomme een keer gepast.

Eikels. :(

* Delerium gaat er verder geen woorden aan vuil maken, triest semihumor-gedrag is alleen maar triest.

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 21:15 schreef ecteinascidin het volgende:

<..>

't Zit wel diep he?

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

't is iig niet de eerste poging tot humor.

Danieltje had ook een keer een "van 't Hek" achtige signature.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Ik stel me niet aan
• Mod is representatief

Mijn kruistocht tegen volwassen/professioneel en vooral verantwoordelijk gedrag, laat staan algemeen generaliserend gedoe is dus weer 's bewezen nodig te zijn.

* OProg gaat er verder geen woorden aan vuil maken, triest semihumor-gedrag is alleen maar triest.
Ergens ben ik het hier wel mee eens :{

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Ik stel me niet aan
• Mod is representatief
• Generalisatie wordt weer 's volloop bedreven

denk om je bloeddruk en om je hart enzo! :)
chilly! :)
chill man!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 03 december 2001 21:19 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

denk om je bloeddruk en om je hart enzo! :)
chilly! :)
[..]

chill man!
make love not war!! :+

• tbusquet
  • Laatst online: 06-08 11:23
Op maandag 03 december 2001 21:06 schreef madashell het volgende:
De sig komt na een (IMHO geslaagde) grap in de HK.(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/338962/1?limit=25 en http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/338972/1?limit=25)
Hij luidt:
[..]

Nu heb ik zelf geen moeite met die sig maar hij wordt ook gezien buiten de HK. Dit komt niet overeen met het niveau dat GoT zegt na te streven.
Als mensen, die bijv nieuw of niet bekend zijn in de HK of van het vrouwelijk geslacht, merken dat ze gemodereerd worden door iemand die hun
[..]

vindt, kan dit niet prettig overkomen (understatement ;) ).

Ik stel dan ook voor dat die sig zsm veranderd wordt.

edit:
nog even de sig opgenomen
Ach jongen, zeur toch niet zo.. alles wordt hier de laatste tijd VEEL TE SERIEUS genomen. Wat is er nou feitelijk aan de hand ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
* MikeN vraagt zich af wat ecteinascidin nog op GoT doet, hij heeft de afgelopen weken alleen maar lopen zeiken....

Verder vind ik die sig wel kunnen....

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ach boejuh,

Als je een hoger niveau op heel GoT nastreeft kan je inderdaad iedereen op een speelse manier voor rukbeer uitmaken.
Zet je gewoon toch nog 1000 slotjes extra om het forum meer elite te laten lijken.

* Delerium gelooft het allemaal wel.

Verwijderd

Absoluut terechte reactie ecteinascidin!! Ik ben het volkomen met je eens. Zeer onbedachtzaam van IceStorm!!

:(:(

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Op maandag 03 december 2001 21:18 schreef ecteinascidin het volgende:
't is iig niet de eerste poging tot humor.

Danieltje had ook een keer een "van 't Hek" achtige signature.
Wie?

Bericht hierboven

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Op maandag 03 december 2001 21:24 schreef ecteinascidin het volgende:
Ach boejuh,

Als je een hoger niveau op heel GoT nastreeft kan je inderdaad iedereen op een speelse manier voor rukbeer uitmaken.
Zet je gewoon toch nog 1000 slotjes extra om het forum meer elite te laten lijken.

* Floor-is gelooft het allemaal wel.
Ik vraag me af of er iets is dat een ietwat positievere instelling mogelijk maakt voor de heer et743 (als ik me niet vergis).

Bericht hierboven

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 21:25 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

Wie?
Mijnheer Kegel :P

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:03

FCA

Als mod kun je dit soort dingen niet maken. Je bent toch een soort van vertegenwoordiger van GoT. Voor mijn part ga je de hele HK onderspuien met dit soort dingen, maar zet het niet in je sig. Dat schept gewoon een verkeerd beeld naar buiten voor mensen die niet in de HK kunnen.

Verandert z'n sig te weinig.

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 21:26 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

Ik vraag me af of er iets is dat een ietwat positievere instelling mogelijk maakt voor de heer et743 (als ik me niet vergis).
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar als er 1 user is die steeds met CONSTRUCTIEVE bijdragen komt voor dit forum dan is het ecteinascidin wel!! Een beetje meer respect voor je bezoeker kan er best vanaf!!

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
wijt er een poll aan :r :P
* WaarAnders mensen denk aan je bloeddruk en ps. vergeet je hart niet...

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op maandag 03 december 2001 21:26 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

Jawel, een krat bier, een 22", een leuke vriendin die in Cosmopolitain staat, 3 jaar werk cadeau krijgen (en dus kan promoveren), geen oorlog meer in de wereld, Geen regen of gewoon een crew die inderdaad het respect waar het om vraagt een keer gaat verdienen op een redelijke manier.

Respect, daar draait het nog steeds om, maar die krijg je iig niet van mij cadeau (Floris daarentegen wel :P ).

Verwijderd

Ik vind dit echt erg hoor, ik had vanmiddag een icq gesprek met Icestorm:
IceStorm - 3-12-200 17:18 Rofl :D sommige mensen vinden het echt niet leuk
:D

Sinterklaa 3-12-200 17:18 ikke wel :P

IceStorm - 3-12-200 17:18 ikke ook :D..

Sinterklaa 3-12-200 17:19 gewoon een goeie grap waar we ook geen gezeik mee
kunnen krijgen :)

IceStorm - 3-12-200 17:19 :) daarom :).. er is niemand die om iets kan gaan
zeuren en ik lig echt onder de tafel ;)
En dan krijg je zo'n topic als dit.

Gewoon een leuke grap, een paar mensen voelen zich nu genaaid maar dat is over een paar dagen wel over, dan lachen ze net zo hard mee.

En dan kan je ook nog erg overdrijven, er moet ook plaats voor gein zijn op GoT, alleen serieus zou errug saai worden.

Verwijderd

Topicstarter
En je bent serieus ???
Well it's food for thought, I think ;)
hahaha... ik vind het wel lache !
Ja, ik ook :D
kan je er niet tegen dat hij jullie allemaal tuk had? Ik vind het wel een een leuke grap
Al beantwoord
madashell, denk om je hart, ik meen het...
Dank je, maar ik kan heus wel relativeren B-)
stel je niet zo aan zeg
Omdat ik probeer mee te denken voor het goede imago van GoT :?
hm ik vind het een beetje lame om daar een topic over te openen eerlijk gezegd
zo kan je op iedereen wel wat gaan op- of aanmerken
Ik vind dat moderators representatief zijn voor GoT en dus moeten oppassen met hun uitlatingen.
En daarnaast sloeg 'je' niet op jou (u?) maar op 'je' in het algemeen.
Zeg maar 'jij' ;)

• HunterPro
  • Niet online
iemand nog wat leuks gedaan? :z

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Ik stel me niet aan
• Mod is representatief

* Morgoth gaat er verder geen woorden aan vuil maken, triest semihumor-gedrag is alleen maar triest.
Kom kom, beetje overdreven.. niet?

Net of professionele bedrijven geen 1 april grappen maken? Ik vind het vrij overdreven, als je als mod geeneens meer geintjes mag maken op het forum dan wordt het een vrij dodelijk saaie boel.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Simpel, voor humor is de huiskamer en daar hoor je nooit iemand over (redelijkerwijs).

Een signature-regel staat onder een post. In een mod zijn geval onder een FAQ.

Dus de vraag terug is simpel: Wil je serieus genomen worden of niet?

* Delerium gaat de signature : de crew is een stel gefrustreerde rukkers 's in de context 'grap' plaatsen.

* Delerium is dan verleden tijd.

• FCA

FCA

Op maandag 03 december 2001 21:31 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ik vind dit echt erg hoor, ik had vanmiddag een icq gesprek met Icestorm:
[..]

En dan krijg je zo'n topic als dit.

Gewoon een leuke grap, een paar mensen voelen zich nu genaaid maar dat is over een paar dagen wel over, dan lachen ze net zo hard mee.

En dan kan je ook nog erg overdrijven, er moet ook plaats voor gein zijn op GoT, alleen serieus zou errug saai worden.
He, relax allemaal.
Een geintje kan. Geintjes zijn leuk. Ik zet ook wel eens iets provocerends in m'n sig.

Maar:
1.Een moderator, waartegen door veel nieuwe gebruikers vaak wordt opgekeken.
2.Zegt iets wat je kan opvatten als: jullie zijn allemaal een stelletje losers zonder leven.
3.En post dat als link naar een forum waar veel mensen niet kunnen kijken, als een soort van uitleg.

Ik voel me niet persoonlijk beledigd ofzo, ik wijs er alleen maar op dat je hier potentiëel mensen mee beledigd. En dat lijkt me als moderator geen goede zaak.

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Op maandag 03 december 2001 21:33 schreef morgoth het volgende:

[..]

Net of professionele bedrijven geen 1 april grappen maken? Ik vind het vrij overdreven, als je als mod geeneens meer geintjes mag maken op het forum dan wordt het een vrij dodelijk saaie boel.
Psies, daar sla je de spijker op zijn kop.

Humor houdt het juist leuk en spannend, kom op zeg. Ik ga toch ook niet miemelen over het zoveelste vrouwentopic waar meiden "gekeurt" worden. Of als we weer belachelijk worden gemaakt om onze rijstijl, huishouden, poesjes e.d.
Juist met de humor die in dat soort topics zijn kun je dingen weer relativeren.

Ook maak ik me niet druk om vrouwonterende sig's af en toe, moet je ook niet gaan doen, anders lag ik allang begraven omdat mijn hart het snel zou begeven.

Nieuw, nu met Twitter

• FCA

FCA

Op maandag 03 december 2001 21:33 schreef morgoth het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je geintjes maken. Best. Maar geen serieus bedrijf haalt het in z'n hoofd om als grap op te sturen naar mensen:
U bent te dom bevonden voor onze producten.
Kijk op: www.tedom.nl/accesdenied

Want dan krijg je kwade klanten....

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op maandag 03 december 2001 21:38 schreef xfile het volgende:

[..]

Psies, daar sla je de spijker op zijn kop.

Humor houdt het juist leuk en spannend, kom op zeg. Ik ga toch ook niet miemelen over het zoveelste vrouwentopic waar meiden "gekeurt" worden. Of als we weer belachelijk worden gemaakt om onze rijstijl, huishouden, poesjes e.d.
Juist met de humor die in die topics zijn kun je dingen weer relativeren.
De grap staat niet in de sig, de opmerking wel.
Het is ook geen 1 april op de rest van het forum.
Dat een mod een representatieve functie heeft kan me niet zoveel uitmaken, een generaliserende ruksig kan gewoon niet.

• WaarAnders
laat hem eranders :P achter zetten, dus
code:
1
:P

• IceStorm
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ach gut, hebben sommige mensen hier een iets te hoge bloeddruk :)?

Even voor de duidelijkheid, ik sta volledig achter mijn eigen sig. Niet meer niet minder.
Ik zal hem iets aanpassen zodat sommige mensen er mee kunnen leven.

Oh en ik wil best serieus genomen worden maar iemand die altijd serieus is neem ik niet serieus. Simpel ;). Dat kun je vervelend vinden of niet maar ik heb weinig zin om op GoT alleen maar aanwezig te zijn om de serieuze droogkloot uit te hangen.
Maar genoeg gezeurt, ik verander hem iets, is iedereen weer blij :D.

<font size=1>Ectanascidin, zal ik nog met je in discussie gaan over het generaliserende 'eikels :(' in je post of zullen we dat maar achterwege laten?</font>

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op maandag 03 december 2001 21:44 schreef IceStorm het volgende:
<font size=1>Ectanascidin, zal ik nog met je in discussie gaan over het generaliserende 'eikels :(' in je post of zullen we dat maar achterwege laten?</font>
Je gaat je gang maar, ik gooi het op uitlokking :P

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 03 december 2001 21:45 schreef ecteinascidin het volgende:
Je gaat je gang maar, ik gooi het op uitlokking :P
:) Jij begon anders hoor >:).

Maar ik heb hem aangepast. Iedereen weer blij :D?

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

Op maandag 03 december 2001 21:40 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

De grap staat niet in de sig, de opmerking wel.
Het is ook geen 1 april op de rest van het forum.
Dat een mod een representatieve functie heeft kan me niet zoveel uitmaken, een generaliserende ruksig kan gewoon niet.
Hallo, wanneer hebben we voor het laatst eens een echt goede 1 april grapmeegemaakt in HK? Niet, alleen maar gezeik over marijse, hamers en kabouters. Eindelijk kwam er eens weer een goede grap tevoorschijn, waarbij wel _heel_ duidelijk naar voren kwam wat IceStorm nu in zijn sig heeft staan.

Voor die sig hoef je trouwens ook helemaal niet toegang te hebben in HK, want ook buiten de HK valt wel zeer duidelijk op dat tweakers af en toe frustie kerels zijn. See: IRC.

Ik als vrouw/meisje/whatever heb al vaak genoeg dat soort frustie gedrag over mij heen gehad en maak ik er een probleem van??? Nee. Waarom niet? Door de humor die er vanaf druipt.

Nieuw, nu met Twitter

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

ik vind het in dit geval wel kunnen maar ik ben het er wel mee eens wat betreft dat een een mod representatief is en dat signatures dus ook onder een FAQ staan. Ik denk zelf eigenlijk wel dat modjes onderling die grenzen wel kennen en elkaar erook op attenderen
he klaas82, pleur die sig es weg man, dat kenne we echt niet hebben

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op maandag 03 december 2001 21:47 schreef IceStorm het volgende:

[..]

:) Jij begon anders hoor >:).

Maar ik heb hem aangepast. Iedereen weer blij :D?
Kijk, da's hele andere koek......

Zeg maar als mensen nu gaan gaan klagen dat het van mij mag.

* Delerium vraagt zich af waarom het niet gelijk goed gaat.

[edit], Xfile draaft door, de HK heeft voldoende leuke topics.... ga anders ff de fotosoep-projecten van bv een auto ff nalezen.....

* Delerium heeft daardoor 3 uur onder een tafel gelegen.

• WaarAnders
omdat je te veel van zo iets kleins maakt.

• Exirion
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 03 december 2001 21:48 schreef ecteinascidin het volgende:
Kijk, da's hele andere koek......
Wat is er nou anders aan? Ik vind het waanzin dat alles ineens gezegd mag worden als er een smiley achter staat :?
Zeg maar als mensen nu gaan gaan klagen dat het van mij mag.
Zal het veel indruk maken?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Juist met de humor die in die topics zijn kun je dingen weer relativeren.
Binnen de HK heb ik weinig problemen met humor.
Zelfs in tech-fora kan ik humor wel waarderen maar dit kan niet op voorhand door iedereen uitgelegd worden als humor.

In de FAQ's wordt er op gewezen dat hier mensen van alle leeftijden, geslacht en levensovertuiging komen. Ik denk dat daar mensen tussen zitten die het niet leuk vinden een geile rukbeer genoemd te worden.

Mij maakt het verder niet uit hoe je me noemt.
Dus nogmaals: het gaat om het beeld wat je, als GoT naar buiten brengt.

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 21:49 schreef Exirion het volgende:
Zal het veel indruk maken?
Ach laat 'm in die waan ;)

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

Op maandag 03 december 2001 21:50 schreef madashell het volgende:

[..]

Binnen de HK heb ik weinig problemen met humor.
Zelfs in tech-fora kan ik humor wel waarderen maar dit kan niet op voorhand door iedereen uitgelegd worden als humor.

In de FAQ's wordt er op gewezen dat hier mensen van alle leeftijden, geslacht en levensovertuiging komen. Ik denk dat daar mensen tussen zitten die het niet leuk vinden een geile rukbeer genoemd te worden.

Mij maakt het verder niet uit hoe je me noemt.
Dus nogmaals: het gaat om het beeld wat je, als GoT naar buiten brengt.
Tsja, maar om nou met _iedereen_ rekening te houden?? Dan heb je zelf ook geen leven meer, ben je alleen maar bezig om je in allerlei bochten te wringen.
Ook _kun_ je gewoon niet rekenig houden met iedereen die hier komt, daarvoor zijn het er gewoon _teveel_ geworden.

Maar wat me wel opvalt is dat er juist met de minderheid hier op GoT rekening wordt gehouden. Dit topic is daar een typisch voorbeeld van. 2 Personen hebben moeite met zijn sig, tig mensen hebben er geen problemen mee en naar wie wordt er geluistert en wordt er ingebonden?? Psies, die 2 tegenover de rest.
Was laatst ook over een sig van een user (of was het iemand van de crew :?), daar vond de meerderheid ook dat het kon, maar die paar mensen die er wel problemen mee hadden, die kregen gelijk. Dat vind ik persoonlijk een beetje krome vergelijking.

Nieuw, nu met Twitter

Verwijderd

Topicstarter
IceStorm schreef:
[knip]
Maar ik heb hem aangepast. Iedereen weer blij ?
Hulde!
Wat mij betreft was de toevoeging 'in de HK' achter tweakers ook voldoende geweest maar deze sig mag er zeker ook zijn.
Je hebt hem zeker verdiend :9

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Xfile, in je mand.

Met jou 'iedereen' bedoel je dat je politiek correct tegenover iedere indivuele user moet zijn, iets wat idd onmogelijk is.

De oorspronkelijke sig was gewoon een opmerking tegen ALLE users ("iedereen")op dit forum, iets dat nu afgezwakt is tot het soddom&Gomera van de HK, totaal iets anders dus.

Indien ik 1000+ in serieuze fora maak en mijn forummod opeens in serieuze fora met zo'n sig rondloopt/volledig achterstaat, dan valt er een andere contekst op die zeker in deze tijden van slotjes en pogingen tot hoger niveau nogal scheef staat.

Jij kan dat bagatelliren, waarschijnlijk vind je porno ook wel ok in de HK, omdat het er waarschijnlijk wel bijhoort.

Geloof me, je moet ergens een lijn trekken, maar iedereen via een sig voor rukker uitmaken is onbedoeld een brug te ver.

Gevoel voor humor kan ook zonder ook maar 1 individue af te zeiken (methode "finkers").

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 03 december 2001 21:57 schreef xfile het volgende:
Was laatst ook over een sig van een user (of was het iemand van de crew :?), daar vond de meerderheid ook dat het kon, maar die paar mensen die er wel problemen mee hadden, die kregen gelijk. Dat vind ik persoonlijk een beetje krome vergelijking.
Dat was de signature van Phreak ja. Iemand heeft meerdere topics gespendeerd aan een poging om zijn gelijk te halen, want naar zijn mening was de signature anti-homo.

Hij kreeg een aantal medestanders achter zich, maar het waren stuk voor stuk mensen die meenden zich te moeten inzetten voor de rechten van homo's. Geen enkele homo had moeite met die signature, maar meneer de moraalridder was overtuigd van zijn gelijk, en moest en zou er voor zorgen dat de signature verwijderd werd.

Waar sommige mensen mee bezig zijn...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 03 december 2001 22:02 schreef madashell het volgende:
Je hebt hem zeker verdiend :9
Dat zie ik als een compliment ;)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 03 december 2001 22:02 schreef ecteinascidin het volgende:
Xfile, in je mand.
Blijven we wel ff normaal en fatsoenlijk doen?
Geloof me, je moet ergens een lijn trekken, maar iedereen via een sig voor rukker uitmaken is onbedoeld een brug te ver.
Volgens mij kun jij echt totaal niet aanvoelen op wat voor manier zoiets bedoeld wordt, en dan zie je inderdaad nergens de humor van in.
Gevoel voor humor kan ook zonder ook maar 1 individue af te zeiken (methode "finkers").
Dat kan, maar gelukkig hebben we niet allemaal hetzelfde gevoel voor humor. Net zo min als dat jouw visie een dictatuur voor GoT kan zijn.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Exirion denkt dat de oorspronkelijke signature wel kon?

Meneer, kan je me dan uitleggen hoe jou doelstelling (elite-forum) verenigd kan worden met onderbroeklol-sigantures?

* Delerium is nieuwsgierig.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 22:03 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Dat zie ik als een compliment ;)
En terecht, ere wie ere toekomt ;)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

Arno

PF5A

Op maandag 03 december 2001 22:02 schreef ecteinascidin het volgende:
Xfile, in je mand.
Woef :+

Dat je graag je mening wilt uiten, betekent niet dat je zomaar klakkeloos anderen kan commanderen :X

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

Op maandag 03 december 2001 22:06 schreef ecteinascidin het volgende:

Meneer, kan je me dan uitleggen hoe jou doelstelling (elite-forum) verenigd kan worden met onderbroeklol-sigantures?

* xxfile is nieuwsgierig.
Wie heeft ooit beweerd dat GoT een eliteforum zou moeten worden en is??? Leg dat eerst maar eens uit.

Nieuw, nu met Twitter

• IceStorm

IceStorm

Mijne heren (en 1 dame, laten we die niet vergeten).

Dit topic ging over MIJN signature, dat probleem is verholpen. Bij deze verzoek ik u vriendelijk om het hierbij te laten :).

• Arno

Arno

PF5A

Op maandag 03 december 2001 22:10 schreef IceStorm het volgende:
Dit topic ging over MIJN signature, dat probleem is verholpen. Bij deze verzoek ik u vriendelijk om het hierbij te laten :).
* Arno sets mode +ego IceStorm :o

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

* xxfile bows at her knies and obays his wish :P

Nieuw, nu met Twitter

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 03 december 2001 22:06 schreef ecteinascidin het volgende:

* Exirion is nieuwsgierig.
Ten eerste is mijn doel geen elite-forum, maar dat had ik je al uitgelegd. Dat jij dat niet wilt begrijpen is jammer, maar ik zal me de moeite besparen om het nogmaals uit te gaan leggen.

In het kort komt het er op neer dat we gewoon een respectabel kennis- en discussie-niveau willen hebben. Dat zijn inhoudelijke zaken, en signatures staan daar los van.

Als je jezelf altijd serieus neemt dan wordt je op den duur niet meer serieus genomen (denk daar maar eens over na). Het is dus niet nodig, en ook absoluut niet wenselijk, om als crew een zooitje heren-met-droge-testikelen te zijn (lees: droogkloten). Dit soort geintjes moeten kunnen, en daarmee laat je alleen maar zien dat de crew ook maar gewoon uit mensen bestaat.

Ik zie er weinig kwaad in, tenzij het echt als regelrechte flame bedoeld is. En je weet zelf verduveld goed dat dat niet zo is.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

:Z

• Arno

Arno

PF5A

Op maandag 03 december 2001 22:15 schreef ecteinascidin het volgende:
Welterusten >:)

Jeremy Clarkson

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

^^^^^euh, mensen ;)

Nieuw, nu met Twitter

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 03 december 2001 22:15 schreef ecteinascidin het volgende:
Uitgeluld.

• Arno

Arno

PF5A

Op maandag 03 december 2001 22:16 schreef Exirion het volgende:
Uitgeluld.
idd :P

Jeremy Clarkson

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ok.. aangezien het kennelijk niet mogelijk is voor sommige mensen hier om zich niet te bemoeien met draadjes waar ze helemaal niks te zoeken hebben, heb ik bij deze besloten dat dit draadje op slot kan.

• Roelant
  • Niet online
ecteinascidin,

Je gedrag in dit topic is dusdanig onbeschoft, naar zowel de crew als de users toe, dat ik heb besloten je hiervoor een (niet officiële) waarschuwing te geven.

Aan deze waarschuwing zitten voor jou op dit moment geen directe gevolgen vast. Het geld als een duidelijk teken dat dit soort gedrag niet wordt gewaardeerd, en zodanig is dat ik besluit het ook niet te tolereren. De "moraal van het verhaal" is dus je wat genuanceerder op te stellen.

Volgende keer sluit ik een officiële waarschuwing, of verdere maatregelen niet uit, maar ik hoop uiteraard dat het zo ver niet zal komen.

Mocht je bezwaar willen aantekenen tegen deze beslissing, kun je mij een nette, serieuze, en goed onderbouwde mail sturen, adres: bemiddelaar@tweakers.net
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.