Mijn pa heeft enkele nieuwe dinge voor me gekocht, IBM 40 Gig HD, nieuw videokaartje, nieuwe optische muis
. Maar nu kan ik nog geen f*ck met videokaart want er zit geen AGP slot op mobo. Duz ik wil dan gelijk een goed mobo gaan kopen maar ik weet niet of ik me ouders ook al zo ver krijg nu om een Athlon XP 1900 te kopen
. Duz is het mogelijk om mijn oude P2 400 Mhz nog even op dat nieuwe Epox mobo-tje te zetten?
Verwijderd
Een Intel-processor op een bord wat bedoeld is voor een AMD-processor?
Lijkt me niet te werken ...
Lijkt me niet te werken ...
Wat wordt het nou?
[edit]Zie het al, idd had ik zelf ook kunnen bedenken. Dan wordt het hopen op een lieve sinterklaas+kerstman
Ow, toch
[edit]Zie het al, idd had ik zelf ook kunnen bedenken. Dan wordt het hopen op een lieve sinterklaas+kerstman
Ow, toch
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Verwijderd
Ja joh waarom niet? Staat op de site ook, www.epox.com
"Dit bordje ondersteund ALLE cpu's ooit gemaakt, AMD's Intel, Cyrix, je kunt het zo gek niet bedenken of je kan het wel kwijt op dit bord".
"Dit bordje ondersteund ALLE cpu's ooit gemaakt, AMD's Intel, Cyrix, je kunt het zo gek niet bedenken of je kan het wel kwijt op dit bord".
Verwijderd
Weet jij wel:Op maandag 03 december 2001 21:03 schreef themickos het volgende:
Mijn pa heeft enkele nieuwe dinge voor me gekocht, IBM 40 Gig HD, nieuw videokaartje, nieuwe optische muis. Maar nu kan ik nog geen f*ck met videokaart want er zit geen AGP slot op mobo. Duz ik wil dan gelijk een goed mobo gaan kopen maar ik weet niet of ik me ouders ook al zo ver krijg nu om een Athlon XP 1900 te kopen
. Duz is het mogelijk om mijn oude P2 400 Mhz nog even op dat nieuwe Epox mobo-tje te zetten?
1) Hoe een P2 en een Athlon XP eruitziet
2) Hoe je een processor op een mobo zet???
Tuurlijk kan een p2 op een 8kha+, er past trouwens ook nog gewoon EDO geheugen op!
Veel suc6
Verwijderd
Toch wel he.Op maandag 03 december 2001 21:11 schreef themickos het volgende:
[edit]Zie het al, idd had ik zelf ook kunnen bedenken.
Zoals je in me profiel kunt zien ben ik pas 12Op maandag 03 december 2001 21:13 schreef Infinity het volgende:
[..]
Weet jij wel:
1) Hoe een P2 en een Athlon XP eruitziet
2) Hoe je een processor op een mobo zet???
Tuurlijk kan een p2 op een 8kha+, er past trouwens ook nog gewoon EDO geheugen op!
Veel suc6
Moet toch ergens beginnen, of nie?
B.T.W. Ik zie nie in wat ik met EDO geheugen daar op moet
Verwijderd
Laat je niet gek maken door wat lui met zieke humor. 
Het kan gewoon niet, simpel!
Maar dat had je dus al gezien.
Het kan gewoon niet, simpel!
Maar dat had je dus al gezien.
Verwijderd
Jonge, je moet een XP hebben en DDR geheugen(als ik me niet vergis)Op maandag 03 december 2001 21:16 schreef themickos het volgende:
[..]
Zoals je in me profiel kunt zien ben ik pas 12.
Moet toch ergens beginnen, of nie?
B.T.W. Ik zie nie in wat ik met EDO geheugen daar op moet
Btw, je bent zowat me buurjongetje!!
Ok,ok, ik snap het al....
Zullen ouders nie leuk vinden....
Ik zeg gewoon dat we alleen deze kunnen kopen
en dan gelijk met Athlon XP en DDR.
Joa, bijna, is maar een paar kilometer naar Limbricht.
Ik zeg gewoon dat we alleen deze kunnen kopen
Joa, bijna, is maar een paar kilometer naar Limbricht.
Verwijderd
Gewoon een beetje slijmenOp maandag 03 december 2001 21:24 schreef themickos het volgende:
Ok,ok, ik snap het al....
Ik zeg gewoon dat we alleen deze kunnen kopenen dan gelijk met Athlon XP en DDR.
Desnoods beginnen te huilen:'(Op maandag 03 december 2001 21:25 schreef Alfa_V6_Savali_Man het volgende:
[..]
Gewoon een beetje slijmen
Zie da ik een beetje dom bezig ben geweest. Ik had ook op Epox site kunnen zien.
Verwijderd
Hehe, is ut proberen waard he!Op maandag 03 december 2001 21:27 schreef themickos het volgende:
[..]
Desnoods beginnen te huilen:'(
Verwijderd
En als je het voor elkaar krijgt zul je gelukkig worden. Ik heb deze combo op de HCC gekocht en het is bloedsnel!
Pagina: 1