• Techknow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-11-2022
Hey,

Nu de Ericsson T68 te koop is ben ik benieuwd wie hem al hebben en wat hun ervaringen zijn!

Kijk hier eventueel voor meer info: www.ericsson.com/t68

Deze gsm beschikt tenslotte over zo'n beetje alle denkbare functies en is ook nog eens mooi (mijn mening) - geen antenne, licht van gewicht, mooi design en klein!

Wie heeft er ervaring met dit apparaat? Is ie een beetje stabiel? Gebruiksvriendelijk? Beetje stevig? Hoe is het display? Hoe is de gespreks kwaliteit? En nog het belangrijkste hoelang houd de batterij het uit?

Voor de gelukkige bezitters: is de trilfunctie een beetje voelbaar? Ik haat namelijk al die bel melodietjes!

Gr

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

tot ziens in T&I ;)

Maar ik heb em en ik vind em tot nu toe perfect. Lekker klein. Trilfunctie goed voelbaar. Enigste wat een beetje tegenvalt is de standby time. Ik had hiervoor dan ook wel een Siemens S45. De t68 gaat bij mij ongeveer 4 dagen mee met IRgebruik en regelmatig bellen. ('s nachts uit)

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
hij is wel mooi, je kan hem volledig testen op de site..

Verwijderd

iPAQ + Bluetooth kaart + bluetooth T68 + GPRS connectie van libertel werkt perfect.

:)

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Relaxte telefoon!!! Heeft iemand enig idee hoeveel ie kost ongeveer?

|Specs|

• Techknow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-11-2022
Voor fl 1190,- gezien op internet zonder abbo, met abbo v.a. fl 660,-

Verwijderd

Er zijn vele reviews van deze telefoon.
Zie bijvoorbeeld:
http://www.wap.com/share/osas/cache/artid551254.html
Nog even sparen en ik ga hem kopen :)

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik heb zelf de T65, maar de T68 is natuurlijk een heel stuk gaver. Ik heb alleen het gevoel dat de toegevoegde waarde van de telefoon het geld nog niet waard is voor mij. Ik spaar dan liever even door voor een PDA met kleurenscherm, omdat de functionaliteit daarvan een stuk groter is. Maar ik kan niet ontkennen dat ik de T68 de allergaafste telefoon vind die nu verkrijgbaar is! :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

heb hem al een tijdje, check deze topic : [topic=209657/2/25]

bij IT is er ook al een topic over trouwens : [topic=334886/1/25]

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:06
Op maandag 03 december 2001 21:00 schreef XKB het volgende:
Enigste wat een beetje tegenvalt is de standby time.
tja, het blijft nog altijd toch een Ericsson he >:)

(ookal is het apparaatje een beetje Sony...)

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

mmmh nokia 7650 vind ik wat cooler, die T68 vind ik ook wel mooi maar ik zou persoonlijk voor de nokia gaan

Verwijderd

ik ga akkoord met Ryptide
die Nokia ziet er echt zalig uit
Ericsson is ook wel een lekker dingetje maar toch liever Nokia :)

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-03 23:18
Vind persoonlijk dat Ericsson de Nokia style overneemt :(

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

dat vind ik positief eigenlijk. Ericsson was altijd een beetje vierkant, maar deze telefoon is echt beter

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03 18:00
ziet er netjes uit! Ligt lekker in de hand en straalt klasse uit :P

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:28

Mex

Goeie avond,

Ik zit zwaar te twijfelen tussen de T68 en de 8310. Het probleem is dat ik niet al te zuinig met mn spullen om ga. Bij de 8310 is het zo dat je na een keer stuiteren nieuwe frontjes koopt, nu was mijn vraag, is dit bij de T68 ook mogelijk. Dit zou voor mij doorslaggevend zijn in mijn keuze...

Alvast bedankt!

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-03 23:40
Grappig alweer hetzelfde vraag.

Verwijderd

moved GT >> IT

Verwijderd

ik vind da zo'n superlijp ding he :D
kheb nu nog T28S en kben nie zo rijk dus kan um nei kopuh...maar wil um wel keigraag

echt THA BOMB onder de foons :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 09 januari 2002 22:27 schreef Mex het volgende:
Goeie avond,

Ik zit zwaar te twijfelen tussen de T68 en de 8310. Het probleem is dat ik niet al te zuinig met mn spullen om ga. Bij de 8310 is het zo dat je na een keer stuiteren nieuwe frontjes koopt, nu was mijn vraag, is dit bij de T68 ook mogelijk. Dit zou voor mij doorslaggevend zijn in mijn keuze...

Alvast bedankt!
Nee dat kan niet, maar mijn ervaring is dat Ericssons wel een stuks steviger zijn dan Nokia's. Ik heb zelf de T29 en die heeft een lekker dikke metalen achterkant waar je hem op kunt laten vallen en de bevestiging van de batterij is ook niet met van die slappe stukjes plastic geregeld enzo.
Tis wel jammer, mijne zit nu onder de krassen en andere beschadigingen, maar nu kan ik de cover dus niet verwisselen. Maarja, boeiend :)

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 16:30

koornee

3!

ik heb um nu 2 dagen, had eerst en 8210, en nu dus een T68.
en ik vind het een erg lekkere telefoon, voelt erg goed en stevig aan, iig niet zo plastic als me oude nokia. vooral die 'rubberen' feeling op de achterkant is erg fijn.

standby tijd?, ik heb um in een keer opgeladen een nacht, en nu is de batterij op de helft, en das na 2 uur bellen en 14 sms, en een beetje wap gepriegel. valt nog erg mee dus.

het menu is echt :9~, erg makkelijk en overzichtelijk, en de bediening is helemaal simpel mnet die joystick, en vooral dat kleurenscherm, is erg nice. erg lekkere telefoon,
en ook die agenda functie begint ergens op te lijken, vooral met dat kleuren schermpie.
alleen jammer dat KPN (nog) geen gprs ondersteunig heeft.

ik ga er alleen nog dat bluetooth hands free dingetje bijkopen, voor in de auto, erg nice.

ik heb um gekocht icm een flexibel allround abbo, en dan kostte de foon 350, valt wel mee. 2 jaar geleden kostte me 8210 meer.

erg lekkere telefoon vind ik zelf, met erg hoog :9~ gehalte

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

• ErectionJackson

ErectionJackson

Op maandag 03 december 2001 22:33 schreef cyberjoy het volgende:
iPAQ + Bluetooth kaart + bluetooth T68 + GPRS connectie van libertel werkt perfect.

:)
Welk abo? Hoe heb je dat geregeld? Met zo'n business abo of zo? Ik heb nu Libertel 240, maar wil wel graag GPRSen. Kun je me wat meer info geven hierover?

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• ErectionJackson

ErectionJackson

Op dinsdag 04 december 2001 20:08 schreef Chillz het volgende:

[..]

tja, het blijft nog altijd toch een Ericsson he >:)

(ookal is het apparaatje een beetje Sony...)
Sony? :? Dit apparaatje is nog 100% Ericsson hoor :) Pas zodra de phones een SonyEricsson logootje hebben zijn t SonyEricssons :) Niet eerder :)

Pagina: 1