Kapotte XP van Comptechworld

Pagina: 1
Acties:

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
Ik heb op de HCC een Athlon XP 1800+ (fl. 629,-) gekocht en meteen laten unlocken bij de tweakers.net stand. Het unlocken (gedaan door een heel aardige nieuwsposter) wou niet helemaal lukken, hij deed t wel maar hij wou niet verder dan 1900+, enfin toch meegenomen naar huis want hij deed t toch?

thuisgekomen me nieuwe systeempje gebouwd wat dus totaal geen beeld gaf. nou heb ik een week lang van alles geprobeerd totdat ik tot de conclusie kwam dat de processor kapot is, een Athlon Thunderbird doet het immers wel in het moederbord...

kan iemand mij vertellen wat ik nu moet doen?
ik ga zometeen een mailtje sturen naar CTW en als t moet ga ik er zo snel mogelijk even langs...
help een tweaker met zijn nieuwe pc :)

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:20

DJTimo

Cuyoapart.mza

Dan wens ik je veel succes met je correspondentie richting CTW! Want die zuigt op het ogenblik....

Ik heb 3 weken terug een pc samengesteld van hun onderdelen. Nu is mijn moederbord kapot. Al vanaf vrijdag probeer ik ze te bereiken. Zowel telefonisch als via email krijg ik geen gehoor. Als ik bel krijg ik een bandje, waar ik overigens niet eens een boodschap op kan inspreken en als ik een mailtje stuur krijg ik een automatische reply:

"We hopen begin volgende week na het weekend de werkachterstand weg te hebben
gewerkt en ons normale werk weer op te kunnen pakken.
Wij verzoeken u vriendelijk na het weekend navraag te doen naar uw
bestelling / email of offerte aanvraag o.i.d."

Ik ben hier behoorlijk pissig om. Mijn nu nog snelle pc staat al 1 week weg te stoffen in een hoekje van de kamer en als ik op de informatie van dit mailtje moet af gaan komt daar minstens nog 1 - 1œ week bij!

Er naartoe rijden op de gok om te kijken of de winkel zelf wel open is doe ik niet, want daarvoor woon ik te ver weg.
Ik vindt dit een zeer slechte zaak van CTW. :(

NB: Misschien niet helemaal de juiste plaats om dit te vertellen, maar dit wilde ik wel ffies kwijt...

.....zucht....;(

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

Verwijderd

Beste Heren,

Lees even de site, www/comptechworld.nl dan hoef je, je niet druk te maken.

Morgen (lees dinsdag 4 dec.) zijn we gewoon weer bereikbaar via de telefoon. We hadden een griep epedimie binnen ons bedrijf 80% zat ziek thuis. Morgen is bijna iedereen weer terug aan het werk.

Via deze weg wil ik iedereen bedanken voor zijn begrip en support en de vele beterschap mails die we de afgelopen dagen hebben mogen ontvangen.

We hebben nog wel even werk alle achterstand weg te werken van de afgelopen week. Als je vragen hebt stuur aub een mail en bel nog niet ik denk dat iedereen dat morgen gaat doen :).

Groet

Sander Elkerbout
CTW Crew

• DJTimo

DJTimo

Cuyoapart.mza

Op maandag 03 december 2001 21:40 schreef ctwelk het volgende:
Beste Heren,

Als je vragen hebt stuur aub een mail en bel nog niet ik denk dat iedereen dat morgen gaat doen :).

Groet

Sander Elkerbout
CTW Crew
Hmmm, dat ziet er al beter uit, maar toch bel ik morgen....

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:17
Kennelijk zijn ze niet ziek genoeg om niet achter de computer te kunnen kruipen...... tsja, dat zal een écht tweaker ook niet snel overkomen he? ;) :+

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Niet iedereen was ziek, ik was/ben de bikkel van de zaak :).

Tuurlijk mag je proberen te bellen, ik denk alleen dat het heel druk wordt aan de telefoon ook omdat iedereen wil weten hoe het met zijn order is, logisch natuurlijk alleen een als jullie slim zijn mail dan maar hoef je ook niet in de wacht te staan.

Morgen beginnen ook twee nieuwe collega's bij CTW.

En er komen er nog 2 bij! We blijven groeien om jullie goed te kunnen bedienen. En groot te blijven waar we goed in zijn. Alleen redden we dit niet binnen een paar dagen.

Groet Sander

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:54
hmmzz, hopen voor je dat ze garantie geven, veel geven namelijk geen garantie op overgeclockte cpu's :P

Verwijderd

Die overgeklokte cpu was met garantie.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Op maandag 03 december 2001 23:44 schreef McNerd het volgende:
Die overgeklokte cpu was met garantie.
is of was? was is dus niet meer :(

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 23:49 schreef RaZ het volgende:

[..]

is of was? was is dus niet meer :(
ik had voolgens mij gelezen dat dat met garantie is was

• budi
Op maandag 03 december 2001 23:06 schreef ctwelk het volgende:
Niet iedereen was ziek, ik was/ben de bikkel van de zaak :).

Tuurlijk mag je proberen te bellen, ik denk alleen dat het heel druk wordt aan de telefoon ook omdat iedereen wil weten hoe het met zijn order is, logisch natuurlijk alleen een als jullie slim zijn mail dan maar hoef je ook niet in de wacht te staan.

Morgen beginnen ook twee nieuwe collega's bij CTW.

En er komen er nog 2 bij! We blijven groeien om jullie goed te kunnen bedienen. En groot te blijven waar we goed in zijn. Alleen redden we dit niet binnen een paar dagen.

Groet Sander
Okey, ik heb geprobeerd te mailen, maar ik krijg alleen auto-replies terug, terwijl ik eigenlijk best een spoedvraag heb. Worden deze mailtjes uiteindelijk wel afgehandeld?
(subject: Afwezig (RE: RE: bestelnummer 303))

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• DJTimo

DJTimo

Cuyoapart.mza

Dat vraag ik me ook af. Op hun verzoek om niet te bellen want dat heeft toch geen zin heb ik mijn mailtje afgewacht wat ik gisteren heb gestuurd. Uiteidenlijk heb ik ze om kwart voor 7 gebeld. Het mailtje wat ik gisteren heb gestuurd konden ze niet eens vinden....:(

Positieve is dat eindelijk mn pc gefixt wordt :P

• wimmetje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09-2025
Beetje meer respect jongens..het is bijzonder druk in compuland op dit moment...ik kan hier over meepraten want ons bedrijf heeft ook achterstand wat niet echt leuk is maar toch keihard het feit achterna loopt dat het te druk is om alles op tijd te doen..

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
ik heb wel redelijke ervaringen met comptechworld. ze hadden alleen het verkeerde moederbord gestuurd en daardoor waren een paar pinnetjes van me duron kromgebogen :)

maar ik heb gebeld en ik kon hem opsturen, maar ik ben op de trein gestapt (5 gulden voor retourtje, dichtbij dus) en kon hem daar omruilen en het werkt allemaal. alleen me fanconnectors op me mobo vallen wel eens uit dus heb ik me cpufan direct op me voeding aangesloten

Verwijderd

Beste Heren,

De verkoop afdeling is druk bezig alle mails te verwerken, maar als je er nog een stuk of 500 heb staan is best veel ook al werken er full time 3 man aan ;).

Dan nog alle mensen die bellen :+

Groet Sander

CTW Crew

• DJTimo

DJTimo

Cuyoapart.mza

Het is ook helemaal niet de bedoeling om CTW zwart te maken ofzo. Ik hoor er ook genoeg goeie verhalen over. Mede daarom heb ik besloten om bij CTW mijn onderdelen te bestellen. Ondanks dat het voor mij redlijk ver weg is... Nieuwegein <--> Naarden = 85 km heen & weer en de auto van mn pa rijd ook niet op water. De trein is voor mij geen optie. Ik zie mezelf al met mn bigtower over het station lopen. Maar goed, dat is dan meer mijn probleem, die afstand. Daar heb ik min of meer zelf voor gekozen....

Het is alleen jammer dat er net bij mij weer iets kapot gaat als de winkel een poosje dicht is. Ik heb er even voor moeten sparen voor ik dit systeempje bij elkaar had (ben maar een studentje) en dan wil je er ook gebruik van maken. Nu staat mijn rappe 1800+ AMD-tje al ruim een week stil en daar word hij ook niet sneller van.

Ik baal er alleen van dat mij dat juist weer overkomt en dat moest ik gewoon ffies kwijt...

Maar goed, als de service verder net zo goed blijkt te zijn als wat derden mij vertellen dan is er niets aan de hand...

• budi
Het is ook niet zo dat ik echt ontevreden ben ofzo, ik kom al jaren bij CTW en heb al voor veel vrienden en familie computers inelkaar gezet met onderdelen van CTW. Ik wil alleen even zeggen dat ik het niet slim vind dat je een auto-reply stuurt waar niet duidelijk uit blijkt dat je mail ook echt in behandeling wordt genomen.

Pagina: 1