"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Ik heb 3 weken terug een pc samengesteld van hun onderdelen. Nu is mijn moederbord kapot. Al vanaf vrijdag probeer ik ze te bereiken. Zowel telefonisch als via email krijg ik geen gehoor. Als ik bel krijg ik een bandje, waar ik overigens niet eens een boodschap op kan inspreken en als ik een mailtje stuur krijg ik een automatische reply:
"We hopen begin volgende week na het weekend de werkachterstand weg te hebben
gewerkt en ons normale werk weer op te kunnen pakken.
Wij verzoeken u vriendelijk na het weekend navraag te doen naar uw
bestelling / email of offerte aanvraag o.i.d."
Ik ben hier behoorlijk pissig om. Mijn nu nog snelle pc staat al 1 week weg te stoffen in een hoekje van de kamer en als ik op de informatie van dit mailtje moet af gaan komt daar minstens nog 1 - 1œ week bij!
Er naartoe rijden op de gok om te kijken of de winkel zelf wel open is doe ik niet, want daarvoor woon ik te ver weg.
Ik vindt dit een zeer slechte zaak van CTW.
NB: Misschien niet helemaal de juiste plaats om dit te vertellen, maar dit wilde ik wel ffies kwijt...
.....zucht....;(
vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
Verwijderd
Lees even de site, www/comptechworld.nl dan hoef je, je niet druk te maken.
Morgen (lees dinsdag 4 dec.) zijn we gewoon weer bereikbaar via de telefoon. We hadden een griep epedimie binnen ons bedrijf 80% zat ziek thuis. Morgen is bijna iedereen weer terug aan het werk.
Via deze weg wil ik iedereen bedanken voor zijn begrip en support en de vele beterschap mails die we de afgelopen dagen hebben mogen ontvangen.
We hebben nog wel even werk alle achterstand weg te werken van de afgelopen week. Als je vragen hebt stuur aub een mail en bel nog niet ik denk dat iedereen dat morgen gaat doen
Groet
Sander Elkerbout
CTW Crew
Hmmm, dat ziet er al beter uit, maar toch bel ik morgen....Op maandag 03 december 2001 21:40 schreef ctwelk het volgende:
Beste Heren,
Als je vragen hebt stuur aub een mail en bel nog niet ik denk dat iedereen dat morgen gaat doen.
Groet
Sander Elkerbout
CTW Crew
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Verwijderd
Tuurlijk mag je proberen te bellen, ik denk alleen dat het heel druk wordt aan de telefoon ook omdat iedereen wil weten hoe het met zijn order is, logisch natuurlijk alleen een als jullie slim zijn mail dan maar hoef je ook niet in de wacht te staan.
Morgen beginnen ook twee nieuwe collega's bij CTW.
En er komen er nog 2 bij! We blijven groeien om jullie goed te kunnen bedienen. En groot te blijven waar we goed in zijn. Alleen redden we dit niet binnen een paar dagen.
Groet Sander
is of was? was is dus niet meerOp maandag 03 december 2001 23:44 schreef McNerd het volgende:
Die overgeklokte cpu was met garantie.
Ey!! Macarena \o/
Verwijderd
ik had voolgens mij gelezen dat dat met garantie is wasOp maandag 03 december 2001 23:49 schreef RaZ het volgende:
[..]
is of was? was is dus niet meer
Okey, ik heb geprobeerd te mailen, maar ik krijg alleen auto-replies terug, terwijl ik eigenlijk best een spoedvraag heb. Worden deze mailtjes uiteindelijk wel afgehandeld?Op maandag 03 december 2001 23:06 schreef ctwelk het volgende:
Niet iedereen was ziek, ik was/ben de bikkel van de zaak.
Tuurlijk mag je proberen te bellen, ik denk alleen dat het heel druk wordt aan de telefoon ook omdat iedereen wil weten hoe het met zijn order is, logisch natuurlijk alleen een als jullie slim zijn mail dan maar hoef je ook niet in de wacht te staan.
Morgen beginnen ook twee nieuwe collega's bij CTW.
En er komen er nog 2 bij! We blijven groeien om jullie goed te kunnen bedienen. En groot te blijven waar we goed in zijn. Alleen redden we dit niet binnen een paar dagen.
Groet Sander
(subject: Afwezig (RE: RE: bestelnummer 303))
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Positieve is dat eindelijk mn pc gefixt wordt
maar ik heb gebeld en ik kon hem opsturen, maar ik ben op de trein gestapt (5 gulden voor retourtje, dichtbij dus) en kon hem daar omruilen en het werkt allemaal. alleen me fanconnectors op me mobo vallen wel eens uit dus heb ik me cpufan direct op me voeding aangesloten
Verwijderd
De verkoop afdeling is druk bezig alle mails te verwerken, maar als je er nog een stuk of 500 heb staan is best veel ook al werken er full time 3 man aan
Dan nog alle mensen die bellen
Groet Sander
CTW Crew
Het is alleen jammer dat er net bij mij weer iets kapot gaat als de winkel een poosje dicht is. Ik heb er even voor moeten sparen voor ik dit systeempje bij elkaar had (ben maar een studentje) en dan wil je er ook gebruik van maken. Nu staat mijn rappe 1800+ AMD-tje al ruim een week stil en daar word hij ook niet sneller van.
Ik baal er alleen van dat mij dat juist weer overkomt en dat moest ik gewoon ffies kwijt...
Maar goed, als de service verder net zo goed blijkt te zijn als wat derden mij vertellen dan is er niets aan de hand...