Waar kan ik die spiralen krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• mcp20366
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-04-2025
Ik zoek al een tijdje naar kabelbinders, die in de lengterichting werken. En dan met name de in spiraalvorm gedraaide plastic soort. (ziet er uit als een buis, maar is een spiraalgedraaid stuk plastic)

Ik weet dat ze bestaan, ik had ze vroeger om mijn spaken van mijn fietsje en om de remleidingen.

Waar kan ik die dingen krijgen?! Ik zoek me wezenloos!
:?

Dit lijkt me namelijk een goede oplossing om de powercables weg te werken.

Wie o wie?

Intel Z97, i5-4670K, 8GB Corsair DDR3@1600, nVidia 780Ti, SSD M2 256GB, Obsidion 250D Case, K95

Verwijderd

D'een of andere auto onderdelen of reparatie winkel, of anders Halfords.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
he, ik heb die dingen ook. Die heb ik bij de electronica handel gehaald. Om precies te zijn: van Alstede in Enschede. Maar ik denk dat de meeste electro handels die wel hebben (display en aanverwanten)

Verwijderd

Dat spul heet spiral wrap, ik geloof dat conrad het heeft... (kan ff niet zoeken, website lijkt down, ik kom er iig niet op)

[edit]
Dit spul bedoel je toch?:
Afbeeldingslocatie: http://www.panduiteeg.com/products/images/spiralwrap1.jpg

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 20:39 schreef mcp20366 het volgende:

Ik weet dat ze bestaan, ik had ze vroeger om mijn spaken van mijn fietsje en om de remleidingen.
Dan vraag je gewoon aan je ouders waar ze toendertijd die dingen voor je hebben gekocht voor op je fiets.......Nee ik weet het ...dom antwoord |:(

Ze zijn te koop bij de betere computerzaak en de electronicazaak. Of vraag het eens aan iemand in de doe-het-zelf zaak.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik heg dat spul ook, en ik heb het gewoon bij 'de elektronicazaak om de hoek' gekocht, die hebben het meestal wel.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• mcp20366
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-04-2025
Cool!

ik ga morgen gelijk de plaatselijke electronicaboer (opnieuw) lastigvallen.

En of hij levert ze, of hij stuurt me door naar iemand die ze zeker heeft. Dit geeft de burger moed.

*D bedankt.

Intel Z97, i5-4670K, 8GB Corsair DDR3@1600, nVidia 780Ti, SSD M2 256GB, Obsidion 250D Case, K95

Verwijderd

farnell heb ze zeker weten

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Dat spul kan je dus ook gewoon bij de praxis gaan halen, is waarschijnlijk ook nog goedkoper.

Heb het er wel eens zien liggen op de afdeling met allemaal draad en zo

Verwijderd

je kan ook krimp kous halen even om de kabels doen fohn erop en klaar is klara

ik heb het zo gedaan

[topic=339456/1/25]

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
Conrad heeft het ook zeker, in verschillende maten en uitvoeringen.

Verwijderd

Bij Display hebben ze die zeker :) heb ik de mijne ook vandaan :P

En krimpkous lijkt me een minder goed idee, omdat je as je het netjes wil doen alle connectoren van je psu eraf halen moet, plus dat gekrompen krimpkous nogal stug kan worden. Maarja da's mijn mening :P

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Ik heb even gecontroleerd, en ik heb 2475 meter van dat spul liggen... >:)

Maar de elektronicaboer om de hoek heeft het ook, in mooiere kleuren. Ik heb alleen doorzichtig. En wat ik heb is een beetje stug. (9/12mm)

Verwijderd

ik koop het bij de lokale landbouwmechanisatie bedrijf....

kan evt wel na vragen waar ze dat inkopen...>:)

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 11:01
Display Zaandam, mijn zaakje voor dat soort spullen!
:D
Pagina: 1