Intel Z97, i5-4670K, 8GB Corsair DDR3@1600, nVidia 780Ti, SSD M2 256GB, Obsidion 250D Case, K95
he, ik heb die dingen ook. Die heb ik bij de electronica handel gehaald. Om precies te zijn: van Alstede in Enschede. Maar ik denk dat de meeste electro handels die wel hebben (display en aanverwanten)
Verwijderd
Dat spul heet spiral wrap, ik geloof dat conrad het heeft... (kan ff niet zoeken, website lijkt down, ik kom er iig niet op)
[edit]
Dit spul bedoel je toch?:
[edit]
Dit spul bedoel je toch?:
Verwijderd
Dan vraag je gewoon aan je ouders waar ze toendertijd die dingen voor je hebben gekocht voor op je fiets.......Nee ik weet het ...dom antwoordOp maandag 03 december 2001 20:39 schreef mcp20366 het volgende:
Ik weet dat ze bestaan, ik had ze vroeger om mijn spaken van mijn fietsje en om de remleidingen.
Ze zijn te koop bij de betere computerzaak en de electronicazaak. Of vraag het eens aan iemand in de doe-het-zelf zaak.
Ik heg dat spul ook, en ik heb het gewoon bij 'de elektronicazaak om de hoek' gekocht, die hebben het meestal wel.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Cool!
ik ga morgen gelijk de plaatselijke electronicaboer (opnieuw) lastigvallen.
En of hij levert ze, of hij stuurt me door naar iemand die ze zeker heeft. Dit geeft de burger moed.
bedankt.
ik ga morgen gelijk de plaatselijke electronicaboer (opnieuw) lastigvallen.
En of hij levert ze, of hij stuurt me door naar iemand die ze zeker heeft. Dit geeft de burger moed.
Intel Z97, i5-4670K, 8GB Corsair DDR3@1600, nVidia 780Ti, SSD M2 256GB, Obsidion 250D Case, K95
Dat spul kan je dus ook gewoon bij de praxis gaan halen, is waarschijnlijk ook nog goedkoper.
Heb het er wel eens zien liggen op de afdeling met allemaal draad en zo
Heb het er wel eens zien liggen op de afdeling met allemaal draad en zo
Verwijderd
je kan ook krimp kous halen even om de kabels doen fohn erop en klaar is klara
ik heb het zo gedaan
[topic=339456/1/25]
ik heb het zo gedaan
[topic=339456/1/25]
Conrad heeft het ook zeker, in verschillende maten en uitvoeringen.
Verwijderd
Bij Display hebben ze die zeker
heb ik de mijne ook vandaan 
En krimpkous lijkt me een minder goed idee, omdat je as je het netjes wil doen alle connectoren van je psu eraf halen moet, plus dat gekrompen krimpkous nogal stug kan worden. Maarja da's mijn mening
En krimpkous lijkt me een minder goed idee, omdat je as je het netjes wil doen alle connectoren van je psu eraf halen moet, plus dat gekrompen krimpkous nogal stug kan worden. Maarja da's mijn mening
Ik heb even gecontroleerd, en ik heb 2475 meter van dat spul liggen... 
Maar de elektronicaboer om de hoek heeft het ook, in mooiere kleuren. Ik heb alleen doorzichtig. En wat ik heb is een beetje stug. (9/12mm)
Maar de elektronicaboer om de hoek heeft het ook, in mooiere kleuren. Ik heb alleen doorzichtig. En wat ik heb is een beetje stug. (9/12mm)
Verwijderd
ik koop het bij de lokale landbouwmechanisatie bedrijf....
kan evt wel na vragen waar ze dat inkopen...>:)
kan evt wel na vragen waar ze dat inkopen...>:)
Display Zaandam, mijn zaakje voor dat soort spullen!
Pagina: 1