Bedankt voor het compliment PC-ICE

Op dinsdag 04 december 2001 22:59 schreef kRyPtO het volgende:
btw steffie heb jij abs en al die shit uit staan?
Uiteraard. Ik heb een hekel aan al die elektronische geintjes. Doe mij maar gewoon lekker een standaard auto zonder al die meuk erop. Zonder TC en ASC moet je veel meer je best doen om die wagen op de baan te houden, vind dat veel leuker. En anders kan je ook een stuk moeilijker driften, iets wat niet bij mijn rijstijl past

Op dinsdag 04 december 2001 22:59 schreef kRyPtO het volgende:
en die skyline van 990hp heb ik ook ff nieuwe olie er in dat zit ie op de 1040, ff tijdje meet rijden zit ie op de 150/60. ik vind het echt een relaxte wagen, ik krijg hem wel goed door de bocht zonder te driften ben ik nou de enigste echte rijder hier
Ik kan die bak ook wel zo afstellen dat ik die door de bocht krijg zonder te driften. Maar dan vind ik het niet zo leuk, in princiepe staat die dan gewoon op een 4WD afstelling.
Wanneer je die VCD koopt kan je al het vermogen op de achterwielen zetten, dan vind ik die auto veel leuker omdat die uitbreekt. Kom ik er veel makkelijker mee door de bocht. Alleen het is niet echt snel, maar spectaculair en leuk om te doen des te meer
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi