Toon posts:

grant turismo 3 vraagjes..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus net gt3 en ik wil weten welke auto het beste is om aan het begin te kopen?.. is dat zo'n mazda? en wat moet ik doen als ik die sunday cup heb gewonnen.. die outo pakken die ik dan krijg? of moet ik die sellen en een uitlaat kopen?

kan iemand wat tips geven plz?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:39
Mazda MX 5 ben ik mee begonnen, en wat je wint gewoon verkopen en je kar opvoeren. Behalve als je nog een MX 5 wint, geef die die banden van 10.000 en ga die miata endurance rijden, zo gewonnen en 200.000cr erbij met 1/4 kans op een F1 (oftewel easy money)

Flickr | Lego collectie

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-10 15:13
kep ook net een ps2 gekocht met GT3
lekker spel man :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Ik had ook nog een vraagje over GT3:

Er zijn zo'n 6 banen in 2 player battle mode, kan je hier meer banen krijgen als je bijvoorbeeld races gaat winnen in gran turismo mode?

Verwijderd

Topicstarter
wat is een ff auto? ik moet hem hebben om verder te gaan

• Speedy
Voorwiel aan gedreven

Staat als je auto kan kopen iets van:

Drivetype: FF

maar je hoeft de game niet in die volgorde af te werken, je kan ook eerst de turbocup gaan doen of die endurance ofzo met 1 auto tot je geld genoeg hebt om wat anders te kopen (een Lancer bv)

Flickr | Lego collectie

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
voor de PC toevallig ?? :) (zie wat flauwe topics in HK voor meer info :))

Verwijderd

Topicstarter
zal ik es wat zeggen.. ik vind het echt knap hoe jullie dit spel zo goed kunnen.. het lukt me echt niet om al die races te winnen.. van de beginner cups kan ik de eerste 2 met goud winnen.. maar daarna moet ik die ff doen.. (geen zin in) en verder is alles te moeilijk..

• Speedy
Gewoon die sunday cup 10x rijden ofzo, dan turbo en uitlaat kopen en weer verder.
zit op 87% en de lol is er wel af, veel te lang die laatste banen.

Flickr | Lego collectie

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:23

Steffie

Opaque

Toen ik voor het eerst Gran Turismo op de PSX speelde kon ik er ook niets van. Ik kon maar amper de B-license halen met alles bronze. Na een tijdje in meer (opgevoerde) auto's te hebben gereden ging het een stuk beter.

Wanneer ik nu naar mijn rijstijl kijk kan ik gewoon alle risico's nemen die je in het echt bij WRC, STC of DTM de coureurs ook ziet nemen :)
Dwars door de bocht of een vette drift is geen enkel probleem meer. Eigenlijk is het dus gewoon een kwestie van oefenen, heel veel oefenen :P

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Speedy
En geen GTA 3 spelen tussendoor, speelde laatst weer is GT3 en ik zat meer in de grindbak dan op de weg zeg maar :o

Flickr | Lego collectie

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 04:27

GeJe

Je...

Op maandag 03 december 2001 22:53 schreef PC-ICE het volgende:
zal ik es wat zeggen.. ik vind het echt knap hoe jullie dit spel zo goed kunnen.. het lukt me echt niet om al die races te winnen.. van de beginner cups kan ik de eerste 2 met goud winnen.. maar daarna moet ik die ff doen.. (geen zin in) en verder is alles te moeilijk..
Je moet ook flink opvoeren... Anders kan je echt niet winnnen. Als je met een standaard yaris in de yaris cup gaat rijden dan rijden ze vrolijk van je weg. Maar als er slicks onder liggen, wat tunewerk dan wordt je auto goed genoeg om te winnnen, je kan het ook overdrijven maar dan is er niks meer aan.

(mijn Suzuki Escudo met 1800+ PK op een rally baan rijdt iedereen zoek. Maar het is dan meer botsen en gassen dan de bochten mooi nemen. )

FF Front engine / Front wheel drive
FR " " /Rear wheel drive
MR Mid engine /Rear wheel drive
4WD four wheel drive.

(staat ook gewoon op je scherm :o (oen :) )

Hier http://guides.ign.com/guides/13846/index.html staat een ontzettend goeie guide op voor GT3. Met echt alles.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 20:54 schreef TAG_Speedy het volgende:
Mazda MX 5 ben ik mee begonnen, en wat je wint gewoon verkopen en je kar opvoeren. Behalve als je nog een MX 5 wint, geef die die banden van 10.000 en ga die miata endurance rijden, zo gewonnen en 200.000cr erbij met 1/4 kans op een F1 (oftewel easy money)
raar ik kan geen miata endurance vinden tussen dat lijstje :(

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 21:59 schreef Xenith het volgende:
Er zijn zo'n 6 banen in 2 player battle mode, kan je hier meer banen krijgen als je bijvoorbeeld races gaat winnen in gran turismo mode?
In Arcade Mode kun je alle banen halen... Volgens mij heet dat 'Single Player'.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 8000 en ik wil dat hij lekker hard loopt.. wat zal ik dan koopen?

• GeJe

GeJe

Je...

Op dinsdag 04 december 2001 13:53 schreef PC-ICE het volgende:

[..]

LOL :P Ik hoop dat dit een grapje is... BTW Hij bedoelt dat je met die miata de endurance race moet rijden.

• GeJe

GeJe

Je...

Op dinsdag 04 december 2001 14:12 schreef PC-ICE het volgende:
ik heb 8000 en ik wil dat hij lekker hard loopt.. wat zal ik dan koopen?
Advies: spaar voor een honda civic type r. Tune hem een beetje een ga dan voor de type-r meeting daar kan je best veel geld mee winnen en een auto die 75,000 cr waaard is.

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 14:42 schreef GeJe het volgende:
Advies: spaar voor een honda civic type r. Tune hem een beetje een ga dan voor de type-r meeting daar kan je best veel geld mee winnen en een auto die 75,000 cr waaard is.
Acura RSX in de Type R-Meeting (Beginner). Das idd een heel handig truckje. >:)

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:04
ik heb de Polyphony (heb ik wel eerst 100 rondjes Super speedway moeten doen :Z ) maar als je die hebt, is geen race meer onmogelijk. Zelfs in de prof. rij je iedereen weg. Je hebt dus geen dure panoz nodig

• GeJe

GeJe

Je...

Heb net ook die poly f1 gekregen. Dat ding blaast inderdaad die andere vrolijk weg... te erg voor woorden. Ik denk dat je er dan zo doorheen bent. Maar het is niet echt spannend.

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik zien hoeveel pk mijne loopt?

• Speedy
Op dinsdag 04 december 2001 13:53 schreef PC-ICE het volgende:

[..]

Dat is de Roadstar Endurance ofzo, weet niet meer hoe die heet, maar je kan er alleen met de standaard miata op (vandaar dat je hard tyres moet kopen, de rest pit super vaak en jij pit 1x en je kickt de rest zijn kont :)).
Je pk's kan je wel zien in je garage scherm, staat wel bij Specs.
Wat ook goed werkte bij mij is een Lancer EVO nogwat Tommy Makinnen edition kopen, die opvoeren tot bijna 600 pk en via de muren de endurance winnen op die kombaan, tis wel slaap verwekkend maar het is easy money en een hele goeie auto (eerst keer won ik een Corvette C5R en 2e keer een Polyphony), niet pitten in die race en gewoon langs de muren stuiteren, de rest pit en zo win je die makkelijk :)

Flickr | Lego collectie

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-11 09:18
als je naar je garage gaat staat het moet je ff een paark x op r2 rammen dan zie je alle stats (niet de auto kiezen he).

o,ja 1 heeeeleee belangrijke tip als je die f1 auto heb gewonnen verkoop hem dan meteen!!!
het spel is dan haast nix meer aan als je die heb.

• Speedy
Gewoon houden, kan je die prutraces mee rijden :)

Flickr | Lego collectie

• GeJe

GeJe

Je...

Ik vind het racen met die F1 super. Hij rijd zo hard en ligt zo goed op de weg, gt3 is dan echt op zijn top. jammer inderdaad dat je als je een beetje je best doet gauw het hele veld een rondje lapt bij een 5 ronden race. Maarja. Dat weegt niet op tegen het snoeihard raggen op een circuit. (oh en in de replay.... met die vonken omdat je te dicht op de kerbs zit :9~ )

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu 26000cr en een stadaart lancer evo VII maar wat zal ik er op pleuren? zo'n turbo kit? of helpt dat niets? of andere uitlaat ofsow

• kRyPtO
geen evo kopen die zijn niet zo goed koop een skyline met een turbo kit 4 en alle andere shit zit je meteen op de 1040hp. of koop een impreza :)

Verwijderd

Topicstarter
met wat hulp van de tweakers gaat het al aardig nu met de poen.. maar ik wil toch echt wat scherper kunnen stuuren.. op asvalt.. moet ik dan race banden halen of andere?

• kRyPtO
gewoon medium banden kopen zijn ook niet te duur :)

• Speedy
ligt aan je budget, maar medium is op zich prima, slick nog beter maar die kosten geld :)
Ligt ook aan de auto of je fatsoenlijk kan sturen, ik zelf kan met mijn Skyline (weet nr niet, maar die met 990hp) de bocht niet om :o
Je kan nog wat tweaken bij afstellingen van je auto, maybe kan je daar nog wat winst boeken. Die Lancer vind ik fijner rijden als een Skyline (die karren rij ik nooit in), heb met mijn lancer ook het begin van de Rally cup's gewonnen en zo veel geld en snelle wagens gekregen :) Wel vet opvoeren met de snelste turbo en uitlaat en weet ik wat je er nog meer op kan kopen.
Maar sommige vinden de skyline of wat anders beter, dus test dat even uit (gewoon niet saven :P)

Flickr | Lego collectie

• Steffie

Steffie

Opaque

De R33 of R34 GT-R Skyline kan je ook niet de bocht om sturen wanneer die flink opgevoerd is. Die wagen is gemaakt om te driften. Wanneer je bij een bocht komt, handrem erop en met flink wat overstuur driften door de bocht :)

Je kent dat ene filmpje van mij vast wel. Daar doe ik het zelfs met een standaard Skyline *D Echt wel een van mijn meest favoriete wagens.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Topicstarter
hmmzz.. ik vind lancer wel wat beter stuuren.. :)

krijg veel last van me duim zeg jeez :P ben ik de enigste?

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Sparen voor een Ford Mustang!

Die car ownt :9~

Ik had die gekocht en flink opgefokt... daarna heb ik er een endurance race mee gewonnen.... (daar kreeg ik een ZZII van >:))

Afbeeldingslocatie: http://www.edit-strike.nl/members/marv/images/zz2.jpg :7

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Topicstarter
welke endurance? ik ben nu met de laatste bezig en ik sta eerste en de 2de loopt 5 rondes achter.. :P

• Marv
Op dinsdag 04 december 2001 20:45 schreef PC-ICE het volgende:
welke endurance? ik ben nu met de laatste bezig en ik sta eerste en de 2de loopt 5 rondes achter.. :P
Iets met San Fransisco geloof ik... maar ik kon vier verschillende auto's krijgen op het laatst (dus misschien krijg jij een andere bij die race)... en het is de ZZII geworden. :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Steffie

Steffie

Opaque

Geef mij maar lekker standaard auto's. Tenminste echt close racen en werken :)

Hier dat filmpje nog waar ik het over had:

Afbeeldingslocatie: http://global99.addr.com/gt3_ls_r33+r34.jpg

gt3_ls_r33+r34.avi (23.5MB)

Verwijderd

Topicstarter
hehe lol... ga ik die durance race doen win ik.. krijg ik 200k en een formule 1 car.. maar die heb ik verkocht.. want ik vind het lame dat je dan meteen het hele spel kan uitspelen.. dus ik heb hem lekker verkocht :P

Verwijderd

GT3 rules ik heb ze alle 3 :)
en vindt het het vetste race spel wat er bestaat

Verwijderd

Topicstarter
damn wat een wreed filmpje.. dat is pas echt passie voor racen.. puur behendigheid :) echt chillen :P

Verwijderd

waar kan je die escudo winnen?

had hem in twee ook en die ROELT

• kRyPtO
Op dinsdag 04 december 2001 21:42 schreef pinny het volgende:
waar kan je die escudo winnen?

had hem in twee ook en die ROELT
alle rally's winnen
btw een kut auto hij is alleen goed voor like the wind.

die zz2 kan je ook winnen in de prof. leg. (wtf weet nie meer hoe ik dat schrijf |:( |:( ) en dan britich cars d8 ik.

en die skyline van 990hp heb ik ook ff nieuwe olie er in dat zit ie op de 1040, ff tijdje meet rijden zit ie op de 150/60. ik vind het echt een relaxte wagen, ik krijg hem wel goed door de bocht zonder te driften ben ik nou de enigste echte rijder hier :P

die f1 race's vind ik ook wel gaaf hoor :)
das ook allemaaal standaart vet gaaf :)

btw steffie heb jij abs en al die shit uit staan?

• Steffie

Steffie

Opaque

Bedankt voor het compliment PC-ICE ;)
Op dinsdag 04 december 2001 22:59 schreef kRyPtO het volgende:
btw steffie heb jij abs en al die shit uit staan?
Uiteraard. Ik heb een hekel aan al die elektronische geintjes. Doe mij maar gewoon lekker een standaard auto zonder al die meuk erop. Zonder TC en ASC moet je veel meer je best doen om die wagen op de baan te houden, vind dat veel leuker. En anders kan je ook een stuk moeilijker driften, iets wat niet bij mijn rijstijl past :o
Op dinsdag 04 december 2001 22:59 schreef kRyPtO het volgende:
en die skyline van 990hp heb ik ook ff nieuwe olie er in dat zit ie op de 1040, ff tijdje meet rijden zit ie op de 150/60. ik vind het echt een relaxte wagen, ik krijg hem wel goed door de bocht zonder te driften ben ik nou de enigste echte rijder hier
Ik kan die bak ook wel zo afstellen dat ik die door de bocht krijg zonder te driften. Maar dan vind ik het niet zo leuk, in princiepe staat die dan gewoon op een 4WD afstelling.
Wanneer je die VCD koopt kan je al het vermogen op de achterwielen zetten, dan vind ik die auto veel leuker omdat die uitbreekt. Kom ik er veel makkelijker mee door de bocht. Alleen het is niet echt snel, maar spectaculair en leuk om te doen des te meer :)

• Speedy
Dat driften is dus niet mijn stijl, wil gewoon close racen en mij niet bekommeren om hoe ik die bocht door kom, met die handrem wil hier echt niet :o
Die Escudo ook alleen maar gebruiken voor Like the wind (wat een fuck baan is dat toch) als je die koopt win je easy de rally's en dat vond ik toch wel 1 van de leukste dingen om te doen. De F1's heb ik gewoon gehouden, die komen je later wel van pas als je er geen zak meer aan vind om een cup van 10x 20 rondjes te doen. Ik ben bij de 2e Yaris cup afgehaakt iig, wordt gewoon voorbij geknalt met mijn totaal opgefokte yaris :(

Flickr | Lego collectie

• Marv
Op dinsdag 04 december 2001 21:01 schreef Steffie het volgende:
Geef mij maar lekker standaard auto's. Tenminste echt close racen en werken :)

Hier dat filmpje nog waar ik het over had:

[afbeelding]

gt3_ls_r33+r34.avi (23.5MB)
Gaaf filmpje :)

Alleen word je op het laatst wat slordiger (lees: agressiever >:))
Op zich wel een cool filmpje :)

Verwijderd

Hoe hebben jullie eigenlijk die license gehaald? die ene met die gele corvette moet je rondjes rijden in de regen??
ik vind die fokking moeilijk!!!! :'( :'(

• Speedy
vaak maar dan ook vaak proberen :)
Wil het de ene dag niet dan morgen weer proberen, wil het na 5x nog niet dan ga ik weer een paar gewone races rijden en probeer het de volgende dag weer. Zo ben ik door die License toestand gekomen.

Flickr | Lego collectie

• Steffie

Steffie

Opaque

Op woensdag 05 december 2001 14:35 schreef Marv het volgende:
Alleen word je op het laatst wat slordiger (lees: agressiever >:))
Op zich wel een cool filmpje :)
Hehe, ik kon niet winnen daarom ging ik nog meer risico nemen. Ging een paar bochten later ook fout, stond toen achterstevoren. Mooiste aan dat filmpje vind ik die bocht na de corkscrew waar ik telkens binnendoor ga bij die R33.
Maar ik rijd altijd wel clean, dus geen gebeuk tegen de tegenstanders of bochten via de boarding rijden.

Moet nodig eens wat nieuwe filmpjes maken. Kan ondertussen met die DB7 ook flink wat kunsten >:)

• kRyPtO
goh heb het een tijdje niet meer gespeeld maar is nou toch wel weer gaaf hoor :)

• Marv
Op woensdag 05 december 2001 20:34 schreef normal888 het volgende:
Hoe hebben jullie eigenlijk die license gehaald? die ene met die gele corvette moet je rondjes rijden in de regen??
ik vind die fokking moeilijk!!!! :'( :'(
:?

Zal wel aan mij liggen maar die was niet zo moeilijk hoor. (in 1x gehaald >:))

Volgens mij ging het zo het best:

Niet remmen en af en toe gas geven, niet de hele tijd gassen dus :P
En je moet een beetje gevoel hebben wanneer je auto gaat spinnen (bij een corvette dus vet snel... wat een poep auto voor zo'n slipperige baan :r)

• kRyPtO
Op woensdag 05 december 2001 20:52 schreef Marv het volgende:

[..]

:?

Zal wel aan mij liggen maar die was niet zo moeilijk hoor. (in 1x gehaald >:))

Volgens mij ging het zo het best:

Niet remmen en af en toe gas geven, niet de hele tijd gassen dus :P
En je moet een beetje gevoel hebben wanneer je auto gaat spinnen (bij een corvette dus vet snel... wat een poep auto voor zo'n slipperige baan :r)
waarom denk je dat ze die auto genomen hebben :P
ik vond die wel mee vallen special stage was lastiger

Verwijderd

Ja ik speel GT3 niet zoveel meer speel nu Pro Evo Soccer en GTA3... :) ik probeer die license wel nog een keer ;)

• Speedy
Special License was echt een ramp, met die MX5 was erg :)

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1