[java] Hoe gebruik ik de windows xp look ??

Pagina: 1
Acties:

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 20:23
OK, heb alweer een tijdje XP maar vroeg me toch es af of de "Look and Feel" van Windows XP in Java zijn te gebruiken. Met java.awt krijg je de standaard windows componenten maar zonder look. Kan het misschien met de Swing look and feel ?? Op java.sun.com staat het niet (logisch, sun heeft ook liever zijn eigen swing layout ;) )
:)

Edit : Liever geen flames over hoe mooi/lelijk de nieuwe fisherprice look and feel is :)

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Volgens mij zit er alleen win2k look and feel bij. Misschien is dit een opl: http://www.l2fprod.com

• MisterData
Heb me er weer wat verder in verdiept en zie net dat ik gewoon een LookAndFeel nodig hebt, net zoals je MetalLookAndFeel kan gebruiken :)

• Alarmnummer

Alarmnummer

-= Tja =-

Op maandag 03 december 2001 20:30 schreef MisterData het volgende:
Heb me er weer wat verder in verdiept en zie net dat ik gewoon een LookAndFeel nodig hebt, net zoals je MetalLookAndFeel kan gebruiken :)
Ik vraag me eerlijk gezegd af wat al die pretpark look and feels toevoegen aan je programma. Het eerste wat ik doe als ik een geskind programma krijg is het uitzetten. Geef mij maar plain en simpel win2k look and feel. (Daar kan linux nog heeeeeeeeeeeeeeeel veel van leren). Verder kan windows volgens mij meer van linux leren :P

• MisterData
Heb ik al in de eerste post gezet, geen Flamez, maareh ik wilde het gewoon eens proberen. Is eens wat mooier dan die lelijke MetalLookAndFeel. Ach, kwestie van smaak :)

• Alarmnummer

Alarmnummer

-= Tja =-

[off topic]
was eerder frustraties over het gui geklungel (zo kan je het gerust noemen) op Linux (KDE en Gnome). Ik vind het een erg mooi os (wat ik er tot nu toe van gezien heb) en je krijgt veel info (in tegenstelling tot windows) maar die gui is nog zo onderontwikkeld. En langzaam :(
[/off topic]
Pagina: 1