Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Tzal wel een 64MB zijn hoor , anders is het geen Ti maar een GTS . En een Ti is idd de beste prijs/kwaliteit voor de moment , hoewel een GF3 Ti200 er ook mag zijn
Nee.. 't is echt een Ti met 32 MB volgens de site..Op maandag 03 december 2001 20:01 schreef real_raichu70 het volgende:
Tzal wel een 64MB zijn hoor , anders is het geen Ti maar een GTS . En een Ti is idd de beste prijs/kwaliteit voor de moment , hoewel een GF3 Ti200 er ook mag zijn
Heb ze al gemaild om te vragen hoe het zat...ik hoop straks antwoord te geven...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
hehe.... ach, mijn GTS doet ut ook ok met 32
“The world is a book and those who do not travel read only one page”
Ik ben net langs de site geweest en zag toch echt ook een 2Ti met 64mb, voor 445 (ofzo)
DUs ik denk dat t toch een of ander (nog) goedkoper versie is of toch anders een GTS
DUs ik denk dat t toch een of ander (nog) goedkoper versie is of toch anders een GTS
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
dan ben ik bang dat je niet goed kijkt...Op maandag 03 december 2001 20:35 schreef Saddam het volgende:
Ik ben net langs de site geweest en zag toch echt ook een 2Ti met 64mb, voor 445 (ofzo)
wie ziet de ti met 32 MB wel??? (art. nr 24803)
trouwens...denk wel dat het een GTS moet zijn...helaas
tja
*me heeft nie verder gekeken
zag alleen op de voorpagina de Ti met 64mb
*me heeft nie verder gekeken
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
Verwijderd
Die prijs zou toch best kunnen?
Ik heb op HCC een Point of View GF2Ti 64mb TVout gekocht voor fl 290,-
Ik heb op HCC een Point of View GF2Ti 64mb TVout gekocht voor fl 290,-
van Asus.com:
V7700ti series:
Built-in 32MB DDR Frame Buffer (SGRAM) - Provides more resolutions and color depths with up to 5.3GB/sec bandwidth. Dus klopt wel.
V7700ti series:
Built-in 32MB DDR Frame Buffer (SGRAM) - Provides more resolutions and color depths with up to 5.3GB/sec bandwidth. Dus klopt wel.
Verwijderd
In dat geval kun je beter voor een ander merk gaan,
mijn geforce2 ti met 64ddr (pixelview) heeft een memory bandwith van 6.4gb
En ik denk dat je het in hoge resoluties en veel textures wel zult merken!
mijn geforce2 ti met 64ddr (pixelview) heeft een memory bandwith van 6.4gb
En ik denk dat je het in hoge resoluties en veel textures wel zult merken!
Pagina: 1