http://www.playstation.nl
die baan die heel de tijd door het beeld loopt...
ik vind het namelijk wel tof
die baan die heel de tijd door het beeld loopt...
ik vind het namelijk wel tof
Verwijderd
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Idd. Ongelooflijk !Op maandag 03 december 2001 20:19 schreef Prammenhanger het volgende:
Cheatah schud de scripts weer uit zijn mouw!
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
| ___|<->|___
| | b | |
| | l | |
|___| a |___|
| |
^----- zichtbare stuk, geclipped
^--------^-- layer met de reclame |
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
=( Protected by witchcraft )=
Today's subliminal thought is:
Verwijderd
Ik heb het zelf hier nog even anders gedaan. In de div een background-position: 0px; toegevoegd, en in de loop background-position op -position gezet. Om een of andere reden doet hij het online niet, maar in de HTML editor zelf welOp maandag 03 december 2001 22:37 schreef Clay het volgende:
is zo te zien met clipping gedaan, daarmee kan je delen van de inhoud van een layer verbergen.
maar dat hoeft totaal niet schokkerig dacht ik eigenlijk.
Verwijderd
Hij heeft gewoon die PlayStation pagina gebouwd. Wist je dat nietOp dinsdag 04 december 2001 13:21 schreef Blue-eagle het volgende:
Wel origineel, maar mooi... het lijd meer af van de eigenlijke inhoud van de site vind ik.
Cheetah, had je er een klaarliggen ofzo??
Love begins with a metaphor. Which is to say, love begins at the point when a woman enters her first word into our poetic memory. - Milan Kundera
Ik vind um er zoiezo al niet uitzien...Op dinsdag 04 december 2001 15:03 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
wOEHAAH! die site ziet er mooi uit in IE, maar open 'm maar es in de nieuwste Opera! woehaha dan issie echt bagger..
Verwijderd
Op maandag 03 december 2001 23:06 schreef Annie het volgende:
een voorbeeldje met clipping: hier
p.s. * Annie op de brakke code letten, het gaat om het idee
Op dinsdag 04 december 2001 15:24 schreef Pelle het volgende:
Zoals Clay zei: clipping. Bij mijn eerste stapjes op DHTML-gebied een aantal jaren terug heb ik dat ook gebruikt om een scrollbar te maken.
/me is erg ranzig, maar er staat wel beschreven hoe het werkt
Today's subliminal thought is:
Blijkbaar is dat iets dat javascripters met elkaar gemeen hebbenOp dinsdag 04 december 2001 16:14 schreef Annie het volgende:
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Verwijderd
Tot voor kort wist ik trouwens niet eens dat het kónOp dinsdag 04 december 2001 16:23 schreef Clay het volgende:
En natuurlijk Object based te werk gaan, dat helpt ook flink.
Verwijderd
Ik begrijp nu even niet wat je bedoeltOp maandag 28 januari 2002 23:05 schreef Silverburst het volgende:
Ga je gang zou ik zeggen!!
Stoer; Marduq
Op dinsdag 04 december 2001 16:23 schreef Clay het volgende:
idd, ik heb ook melij met degene die mijn code moet doorspitten.
YeahAl geloof ik dat het nu toch redelijk overzichtelijk is
als ik echter nou oudere dingen kijk, au.
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()