In de winkel
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
ik heb hem ook pas besteld bij dynabyte.nl dan heb je hem volgens mij binnen 4 dagen thuis ik had hem na 3 dagen zouden er volgens mij 2 zijn maar er zat een zondag tussen
The first casualty in war is always the truth...
Ik snap deze topic dus ECHT niet ...
Als je niet eens weet waar je een spel kan kopen, heb je echt super te lang aan de lijm zitten snuiven.
Ga naar bart s. bij je om de hoek en koop voor fl. 15,- the GOTY edition van UT .. (en anders 25,-)
SJongeeee jonge..
Als je hem ECHT niet vinden kan, heb ik hier nog wel legale versie liggen voor je, mag je voor 50,- kopen, mail maar als je interesse heb, exclusief verzendkosten en speciale editie
Als je niet eens weet waar je een spel kan kopen, heb je echt super te lang aan de lijm zitten snuiven.
Ga naar bart s. bij je om de hoek en koop voor fl. 15,- the GOTY edition van UT .. (en anders 25,-)
SJongeeee jonge..
Als je hem ECHT niet vinden kan, heb ik hier nog wel legale versie liggen voor je, mag je voor 50,- kopen, mail maar als je interesse heb, exclusief verzendkosten en speciale editie
http://mrfloris.com
haha lol heb hem voor 42,50 goty versie van dynabyte.nl inc verzendkosten
The first casualty in war is always the truth...
LOL ik heb um in de stad hier gezien bij Bart Smit voor 30 piek (ja GoTY versie)Op maandag 03 december 2001 19:59 schreef Alpha-xp het volgende:
haha lol heb hem voor 42,50 goty versie van dynabyte.nl inc verzendkosten
The devil is in the details.
Verwijderd
Doe es rustig man, denk aan je hart enzoOp maandag 03 december 2001 19:57 schreef xiphoid het volgende:
SJongeeee jonge..
check de budget-bak bij je lokale spellen boer
Dikke lul DUS NIET!
Ik heb alle winkels in Oss gehad en GEEN ut
en bij alle shops zeggen ze dat ie besteld is maar dat ie gewoon niet aankomt!!
is er dan nergens in de buurt van oss/den bosch een winkel die hem wel heeft??
ik zoek me al kei lang de pleures naar dat spel!
Same hereOp maandag 03 december 2001 22:29 schreef MaXiMizE het volgende:
ligt hier ook in bijna elke winkel...
Probeer em anders gewoon ff online te bestellen
Verwijderd
Je kan em dacht ik nog steeds bij http://www.bartsmit.com online bestellen voor 25 piek, geen verzendkosten.
U zocht op:
unreal tournament
Er zijn geen producten gevonden.
Controleer de spelling van uw zoekwoord en probeer het opnieuw.
niet dus bij Bart Smit
trouwens hele beroerde onoverzichtelijke site!
unreal tournament
Er zijn geen producten gevonden.
Controleer de spelling van uw zoekwoord en probeer het opnieuw.
niet dus bij Bart Smit
trouwens hele beroerde onoverzichtelijke site!
Heb 't hier wel eens in de winkels zien liggen voor fl 29,95. Was geen GOTY editie.
LOLOp maandag 03 december 2001 19:57 schreef xiphoid het volgende:
SJongeeee jonge..
Ik wou net zeggen, Intertoys heeft m echt wel. En anders, speel je m toch gewoon niet? Hij is toch veels te oud. En er zijn vast wel wat vrienden die hem aan jou willen uitlenen.
En dat wil zeggen?Op dinsdag 04 december 2001 20:12 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
... En anders, speel je m toch gewoon niet? Hij is toch veels te oud...
Counterstrike is volgens mij ouder dan UT.
BTW zijn veel oude spellen beter dan veel hedendaagse troep
(of klink ik nu heel oud? (8>:Y))
Nee, alleen idealistisch
.
Ik weedet ook wel, maar Unreal vind ik een poep spel. Ik weed dat het slechts mijn mening is.,...
Ik weedet ook wel, maar Unreal vind ik een poep spel. Ik weed dat het slechts mijn mening is.,...
Je zegt dat ie te koop is voor 25,- (of zelfs 15,-) en je bied 'm zelf dan aan voor 50,-.. excl verzendkosten... afzetterOp maandag 03 december 2001 19:57 schreef xiphoid het volgende:
SJongeeee jonge..
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
bij sommige free record shos ligt hij nog.. gewoon ff goed je ogen de kost geven.. ik heb er 3 of 4 maanden terug nog 1 voor 25 piek daaro weg gegraaid....
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
SAME HERE IN ETTEN-LEUROp maandag 03 december 2001 22:07 schreef Hennie-M het volgende:
Dikke lul DUS NIET!
Intertoys, DIXONS, Weet ik het allemaal waar ik geweest ben. Uiteindelijk maar ff naar de bieb gegaan.. daar stond tie te leen
Ga naar Den Bosch ------ arena ------ intertoys
------ UT G.O.T.Y ------ 15,- Duidelijk
------ UT G.O.T.Y ------ 15,- Duidelijk
ik heb hem 0.75 jaar geleden ofzo gekocht op een computerbeurs: 2CD - 35 piek! het was ook nog de "the game of the year edition". koopje! zeker omdat ik het nog regelmatig speel!
Wat is een gotY versie??
s dat de extra CD met texture`s? of juist zonder??
Of is het zo`n uitgever die oude spellen uitgeeft voor een budget prijs?
game of the year versieOp woensdag 05 december 2001 09:19 schreef -Skyhawk- het volgende:
Wat is een gotY versie??
De goty versie is een versie met bonuspacks enzo er al bij, dus die hoef je niet te downloaden en te installeren...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Pagina: 1