Toon posts:

gesloten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[topic=339690/1/25]

Buzzman had dees gesloten em vindt het idd jammer en ik ook vooral nu ik het de laatste week moeilijk heb mee andere dingen ***snif***

Maar terzake nu, kan die topic titel dan niet veranderd worden naar de nieuwe normen, ik kan toch niet onnozel een nieuwe openen???

Kunnen modjes in zo'n geval niet gewoon titel veranderen? 'k weet 't klinkt onnozel maar ik zit hier al te :'( en dan krijg ik nog zoiets...

En ik heb "Wheehee :'( Mijn topic is onterecht gesloten !" gelezen hoor!!!

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
Deze ook :P ;)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 17:10

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
sja, lees de verhaaltjes eens door die buzz je gegeven heeft, bedenk in welk forum hij moet, formuleer je vraag duidelijker, verzin een betere topictitel en plaats hem

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik kan niet meer zeggen dan "zie stap 3" :)
Op maandag 03 december 2001 19:53 schreef Kees het volgende:
sja, lees de verhaaltjes eens door die buzz je gegeven heeft, bedenk in welk forum hij moet, formuleer je vraag duidelijker, verzin een betere topictitel en plaats hem
Precies :)

Verwijderd

Topicstarter
tjah, ik heb niets tegen Buzzman hoor, em was overigens heel vriendelijk, alleen komt dit nu wel hard aan (kleine dingen worden als nog harder ervaren als ge al probs hebt). Maar dat kunnen de modjes en de andere Tweakers niet wete hé.

Verwijderd

[topic=331511]

Verwijderd

Topicstarter
Met alle respect maar hij zit in op het goeie forum dacht ik, heeft met windows te maken.

Akkoord ma moet ik nu nieuwe topic openen met een andere titel, op zich vind ik dat tamelijk onnozel.

Maar als het echt moet dan doe ik het maar.

Best jammer dat Buzzman dezelfde standaardberichtjes gebruikt voor iedereen, ze zijn wel goe opgesteld en 't is natuurlijk onmogelijk om iedereen een persoonlijk bericht te sturen.

Eén ding vraag ik mij nog af, is dat wel nodig al die regels, allé die regel die slaat op mijn topic, ik kan mij niet herinneren dat dit vroeger zo was, bestaat er niet het gevaar dat we iets te streng gaan worden? Ik hoorde al veel mense zowel in rl als vl daarover zagen, ik kon hun niet geloven en ik vind dat er best wel goeie regels moeten zijn. Maar sommige zijn die niet voor reviewing vatbaar?

Allé da was maar mijn mening over dat, want ik zal me verder houden aan de regels, de F.A.Q. van windows related topics aangepast en ik zal die dus moeten herlezen.

Ik heb ook "Verandering modgedrag hardwareforums" gelezen en ik zoek altijd eerst op en der staat niets in de search want 't is namelijk een raar probleem ma soit.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op maandag 03 december 2001 19:59 schreef MREn het volgende:
[topic=331511]
Hmm.. WOS is geen hardware forum..

(je kunt beter even linken naar de faq's daar ;))
Pagina: 1