Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

wie gebruikt SMS software (NIET gratis)

Pagina: 1
Acties:

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:29
Ik ben op zoek naar software waarmee ik:
* een adresboek kan onderhouden (stuk of 50 telefoonnummers).
* meer dan één persoon tegelijk kan SMS-en.
* antwoord op een verstuurd SMS ook in beeld krijg.

Hoeft allemaal niet gratis, als het maar gewoon werkt, met name dat antwoorden op verzonden SMSjes.
Ik denk dat ik dus op zoek ben naar een manier om een telefoon aan een computer te knopen, en daar software bij krijg, zodat binnenkomende SMS-jes op het computerscherm komen. Wie helpt me? ik ben nogal telefoonnewbie...

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 19:24 schreef 0siris het volgende:

zodat binnenkomende SMS-jes op het computerscherm komen.
icq sms gebruiken, als mensen dan naar dat nummer terugsms'en komt dat als icq msg binnen :) :+
de rest weet ik ook niet, ik sms via hi.nl en icq :)

• 0siris
dat van ICQ is zo'n gek idee nog niet, bedankt!
Maar stel: ik verstuur een SMS via ICQ. Dat komt op iemands mobieltje aan. Die antwoord met zijn mobieltje. Komt dat dan weer terug bij mij op het scherm? En vanaf welke ICQ client kan dat SMSsen? want ik hoef niet zo'n feature-packed programma, gaat me alleen om de SMS mogelijkheden...
Gaat dat SMSsen trouwens snel via ICQ?

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 19:36 schreef 0siris het volgende:
Maar stel: ik verstuur een SMS via ICQ. Dat komt op iemands mobieltje aan. Die antwoord met zijn mobieltje. Komt dat dan weer terug bij mij op het scherm? En vanaf welke ICQ client kan dat SMSsen? want ik hoef niet zo'n feature-packed programma, gaat me alleen om de SMS mogelijkheden...
Probleem met ICQ is dat die de MTN-gateway gebruikt die geblokkeerd wordt door KPN, Libertel en Duchtone.

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 19:36 schreef 0siris het volgende:
jupz t gaat lekker snel.. alleen t nadeel is dat het via mtnsms.com gaat en kpn libtel enz hebben die smsjes geblokkeerd. Maar als jij m sms't en hij sms't naar dat icq nummer terug krijg jij t gewoon op je scherm als knipperend berichtje.
www.icq.com kun je t downen :)

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 19:39 schreef SVL het volgende:

[..]

Probleem met ICQ is dat die de MTN-gateway gebruikt die geblokkeerd wordt door KPN, Libertel en Duchtone.
Dat is onzin. Dat gebruikt het niet, want ik kan prima SMS-en Naar Dutchtone en KPN (libertel niet geprobeerd)

Verwijderd

Dat is onzin. Dat gebruikt het niet, want ik kan prima SMS-en Naar Dutchtone en KPN (libertel niet geprobeerd)
Na jouw berichtje gelezen te hebben, heb ik even geprobeerd om te sms'en naar Dutchtone en Libertel via ICQ en naar beide netwerken mislukte het.

Volgens mij is het al een hele tijd bekend dat MTN de 3 netwerken niet meer ondersteunt (staat ook op de site). Als je met icq een sms verstuurt zie je airbornww.com staan als gateway. En op die site kan je weer zien dat het van MTN is.

Dus, het lijkt me vreemd dat jij nog gewoon smsjes naar de netwerken kan sturen via icq, maar profiteer ervan zolang het nog kan zou ik zeggen. :)

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 19:44 schreef tose het volgende:

[..]

da's geen onzin officieel kan t echt niet meer :)
maar mayb dat t soms toevallig wel lukt, laatst was er ook een dag bij waarbij libertel telefoons schijnbaar wel die smsjes ontvingen :)

• 0siris
ik heb vandaag via mtnsms.com en vizzavi geprobeerd te SMS-en naar Libertel, en via mtnsms mislukte dat (vizzavi ging uitstekend in in minder dan 10 sec.)

Goed...de vraag wordt dus nu: wie heeft ervaring met SMS in ICQ in combinatie met Libertel ;) (behalve SVL dus, want die is het met Libertel niet gelukt)

Pagina: 1