Toon posts:

Wat voor mobo in packard bell?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Mijn ouders hebben een Packard Bell ixtreme
met 128mb, 40g schijfje, PIII 1000, enz.
Nou heeft die steeds vastlopers tijdens dvd kijken, spelletjes spelen en zelfs internet (is op kabel aangesloten) dus ik dacht dat het net als bij mijn pc aan de via bruggen zou kunnen liggen dus ik wil een update ervoor, maar ik weet niet wat voor mobo erin zit.
zonder dat te weten kan ik niks upgraden en wordt ie ook niet sneller en stabieler.

weet iemand wat voor mobo erin zit of hoe ik hier achter kom?

( hoe maak je bij de weg die kast open?)

mzzl

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:32

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

download sisoft sandra: http://www.sisoftware.co.uk/sandra

kun je t zo mee zien, en nog veel meer fijne dingen :)
en het is gratizzz en legaal :)

maarre kijk bij een pb uit met upgraden of updaten... t is en blijft een merkpc. als ik jou was zou ik gewoon pb bellen voor technische ondersteuning :7

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sandra al en het is een microstar mobo maar het type weet ik niet omdat sandra dit aan geeft:

Type: ||||||||@|*||*|| (ongeveer dan)
serie nr.: 00000000

sandra kan dus op een of andere manier het type niet uitlezen.

daarom wil ik de kap eraf halen en op het mobo zelf kijken of er iets staat, maar hoe haal je die kap eraf?

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:42
Op maandag 03 december 2001 19:52 schreef allanzoet het volgende:

daarom wil ik de kap eraf halen en op het mobo zelf kijken of er iets staat, maar hoe haal je die kap eraf?
:? kun je die niet gewoon eraf schroeven of schuiven :?

Verwijderd

Topicstarter
wat ik zie:

stalen kast met zij panelen zonder schroeven en een bovenpaneel ook zonder schroeven. het ziet eruit aslof de panelen in elkaar geklikt zijn.

is dus een ingewikkeld systeem en ik weet niet hoe het werkt. :(

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Mijn pa heeft ook zo'n packerd bell alleen dan 500Mhz en daarin zit volgens mij een msi mobo met vga en sound geintegreerd.

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dat ut een microstar is alleen dat boeit verder niet, ik wil het type weten.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
de voorkant is zo een apart stuk van plastic, dat kun je eraf trekken, zonder schroeven los te maken, dan zie je de schroeven van de zijplaten zitten :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 20:33 schreef ikbenveldmuis het volgende:
de voorkant is zo een apart stuk van plastic, dat kun je eraf trekken, zonder schroeven los te maken, dan zie je de schroeven van de zijplaten zitten :)
DANKUDANKUDANKU!!!! :)

Verwijderd

edit: laat maar :) niet door gelezen :P zei hetzelfde als daarvoor van die kap
Pagina: 1