Intresse in een 2mpix digicam plaatjes topic ?

Pagina: 1
Acties:

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
Wat ik me afvraag, alles leuk en aardig met die digicam fotos topics, gaat ook hard, maar je moet echt goed zoeken wil je weten met wat voor cam het is gemaakt.. Is het niet een goed idee om dan een topic te openen met aleen plaatjes van een 2mpix en een van 1.3 of lager, etc ??? En dan als iedereen er ook maar altijd bij zet met wat voor cam en instellingen is het helemaal top, of loop ik nu te enthousiast te doen ?? en p[robeer ik de wereld voor mijzelf beter te maken...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:14
goed plan, misschien ipv MP prijsklasse nemen?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
ja bijvoorbeeld, iets waar we allemaal wat aan hebben, ik vind al die pics heel mooi, maar duidelijk, nee niet echt, en om nou voor iedere camera een gebruikerstopic te openen heeft ook geen zin heb ik al gezien, maar goed das te verw88..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Misschien een idee om 1, 2, 3,3, 4> MP topics te maken ?

Kan ik zo ook meedoen met m'n nieuwe DSC-F707 >:)

Verwijderd

Jah die F707 roeleert. ik heb hem ook al een tijdje, ben jij al terug naar sony geweest voor een fix?

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Op maandag 03 december 2001 20:24 schreef pentagon het volgende:
Jah die F707 roeleert. ik heb hem ook al een tijdje, ben jij al terug naar sony geweest voor een fix?
Ik heb em nog niet eens. Komt morgen binnen denk ik :9

Maarehh hoe kom je er het makkelijkst achter van die BFS dan ?

Ennehh hebben de nieuwe (huidige) modellen dit ook dan ?

Wanneer heb jij em gekocht ?

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02-2025
Dit lijkt mij nou ook wel wat :)

Het lijkt mij het beste als je het dan zo onderverdeelt:

..t/m 2
2 t/m 3
3 t/m 4
4 en alles daarboven

---->nu nog ff op reacties van andere wachten :Z

PB 3.2

Verwijderd

Ik kreeg hem dag nadat sony uitleverde geloof ik, online waren die dingen 'te leveren' sommigen zaken hadden hem al. Wel kon ik online die cam goedkoper krijgen (maar het idee gewoon eng via ptt transport) voor de rest is de cam al prima bevallen. Wel al een flitsertje gekocht (HVL-F1000 kost in de 380,-) want de 'onboard' flitser is gewoon klote (sja, op alle digitaaltjes ook).

Kijk maar eens op Sony Talk Forum (www.dpreview.com) en tik je 'BFS' in... schrik je je dood. Honderden mensen hebben het probleem erkend, en Sony nederland uiteindelijk ook. Het foutje zit het hem in de lichtmeting die met flitsen totaal de mist in gaat. Waardoor je echt praktisch Smurfen Foto's hebt.

Direkt een fotokoffertje gekocht erbij, ik bedoel die 4K en die 8 tientjes kunnen er dan nog wel af :P En ook zo'n microvesel doekje, ga je lens niet schoonmaken met een theedoek (want dan ben je geen F707 waard). Veel mensen vergeten die lens gewoon goed te behandelen... ik zie vaak hele dure digitaaltjes met een EXTREEM bevuilde lens. Sjemig daar kan ik niet tegen :r
Pagina: 1