videorecorder aan zn end?

Pagina: 1
Acties:

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
wij hebben een oude videorecorder met een datum. na dit jaar (2001) gaat hij niet verder en begint ie weer bij 1987. weet er iemand een jaar dat gelijk loopt met 2002? dan bedoel ik dus de data die hetzelfde zijn (inclusief schrikeljaar (als dat volgend jaar is))

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
niemand?

• Slein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-02 16:54

Slein

NERD

Ik weet dat er zo'n jaar bestaat. Eens even kijken... mijn boerenverstand zegt 7 dagen x 4 jaar = 28 jaar terug? 1973 dus, maar dat kan vast ook niet.

-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)

Verwijderd

Dan zou je een eeuwigdurende kalender moeten pakken, heb ik niet.

Wat ik wel weet is dat de gewone videorecorder snel aan zijn einde komt als de HD-recorder eindelijk volwassen wordt:
Een lekkere grote HD,mogelijkheid om TV-programma op videoband te bewaren, geen reclames...

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-03 11:25

ralfbosz

xm create bosz -c

Het jaar 2000 liep hetzelfde met 1974 ofzo, dus ik zou zeggen 1975. Snel kijkend zag ik dat 1984 voor dit jaar hetzelfde loopt. En sinds 2002 geen schrikeljaar is, zal 2002=1985 gelijk lopen... But don't pin me to it ;)

rm -r *

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

kan je alleen maar 1987 tot 2001 kiezen?
ze gingen er al vanuit dat ie tegen die tijd wel stuk zou zijn :D

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
yup, duzz is het niet echt goed geproduceerd, we kunnen m dus niet meer programmeren :(

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

kent ie ook dagen van de week dan, anders zet je em toch gewoon op 1992 ofzo, maanden zijn toch allemaal evenlang

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Pagina: 1