op mijn laptop zit geen COM poort duz ik kan mij datakabel niet aansluiten op mijn laptop om via mijn telefoon te internetten, is er een of ander verloop kabeltje om dit wel mogelijk te maken?
Verwijderd
pcmcia kaartje (evt. draadloos)?
of moet het onderweg te gebruiken zijn? Koop een ericsson R320 of Siemens S35, of een andere met IR-poort, dat werkt ook.
of moet het onderweg te gebruiken zijn? Koop een ericsson R320 of Siemens S35, of een andere met IR-poort, dat werkt ook.
is er niet eventueel een mogelijkheid om een datakabel erop aan te sluiten?
IR zit er niet op
IR zit er niet op
Defineer "Data kabel"? Zeker weten dat er geen COM poor zit op je laptop? Zou wel erg en ik bedoel errrrrugg vreemd zijn. Wat is het merk + model?
Tja tenzij je met internetsharing aan de gang wilt (of andere NAT oplossingen) dan lijkt me een PCMCIA modempje wel het makkelijkst.
Tja tenzij je met internetsharing aan de gang wilt (of andere NAT oplossingen) dan lijkt me een PCMCIA modempje wel het makkelijkst.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
nee zeker weten zit er geen com poort op,
en PCMIA weet ik niet, dat zit er wel op geloof ik
type III ofzo, kan dat?
het is een Compaq Pressario 700 EA
type III ofzo, kan dat?
Verwijderd
als er geen pcmcia en compoort opzit kan je dat ding net zo goed wegflikkeren want dan heb je er geen hol aan.Op maandag 03 december 2001 19:10 schreef botswagen het volgende:
type III ofzo, kan dat?
hoezo heb je er dan geen hol aan?
er zit wel 10/100 lan poort op duz je kan er altijd nog wat mee!
Verwijderd
zeg dat dan, dan kun jer er wel mee internetten, gewoon crosscable naar je desktop et voila...maar je zal wel onderweg bedoelen?Op maandag 03 december 2001 19:14 schreef botswagen het volgende:
hoezo heb je er dan geen hol aan?
jah onderweg bedoel ik,
wat kost zo'n Phone Card (PCMCIA)
die dingen zijn er van nokia zeker?
wat kost zo'n Phone Card (PCMCIA)
die dingen zijn er van nokia zeker?
jah maar zijn er ook USB modems waar een sim-kaart of een telefoon aan kan?
is er niet een verloop stukkie van USB naar Serieele poort? (COM)
is er niet een verloop stukkie van USB naar Serieele poort? (COM)
Ik heb het zelfde probleem gehad. Ik heb ook een laptop zonder COM en zonder IrDA.
Via USB is het echter goed op te lossen. Kijk even op de site van Sitecom welke producten ze hebben. Dan kan je straks een COM en IrDA-port op je laptop hebben.
Een cardphone is de mooiste, maar ook de duurste oplossing.
En er zijn tegenwoordig ook USB datakabels (voor een paar telefoons nog maar) hier heb ik echter nog geen ervaring mee.
Via USB is het echter goed op te lossen. Kijk even op de site van Sitecom welke producten ze hebben. Dan kan je straks een COM en IrDA-port op je laptop hebben.
En er zijn tegenwoordig ook USB datakabels (voor een paar telefoons nog maar) hier heb ik echter nog geen ervaring mee.
kheb zelf een toshiba tecra waarmee ik draadloos inet, het mag dan baggertraag zijn, maar met opera ist nog best te doen !!Op dinsdag 04 december 2001 13:25 schreef 2nra het volgende:
Ik heb het zelfde probleem gehad. Ik heb ook een laptop zonder COM en zonder IrDA.
Deze plek is te koop.
Als je 1700 EA bedoelt, dan heb je dezelfde als ikOp maandag 03 december 2001 19:10 schreef botswagen het volgende:
type III ofzo, kan dat?
Daar zitten natuurlijk wel COM-poorten op, maar geen externe seriele aansluitingen meer... (wel als je een dockingstation hebt). Der zit trouwens ook geen PS/2 op, alleen maar USB (en parallel, VGA-out, TV-out, modem en netwerk dan).
De beste optie lijkt mij idd een pc kaartje...
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
edit:
Lamaar
Lamaar
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Pagina: 1