[WOS] gezellig forum

Pagina: 1
Acties:

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
[topic=338516/1/100]

onder het mom van we sluiten 'm om het hier gezellig te houden.

Buzzman niks persoonlijks, maar dit is echt miereneukerij.

BTW niet mijn topic :P

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Koel zo'n ramdrive 8-)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Persoonlijk vind ik het wel een aardig topic. Onder NT4 heb ik altijd met een ramdrive gewerkt, maar nu niet meer uit luiigheid. Dit topic vind ik een voorbeeld van een discussie over de voors en tegens van een ramdrive, de mogelijkheden etc. Als er op deze manier niet meer gediscussieerd mag worden, dan heeft een forum niet zoveel zin meer. Maak van gathering.tweakers.net dan maar een grote bak met bookmarks.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

was het niet een idee geweest om gewoon ff de topictitel te veranderen en in een reply aan te geven wat je gedaan had en de reden ervan Buzzman? Vond het ook wel een aardig topic...

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
volgens mij ben je vrij om een nieuw topic te openen dat wel aan de eisen voldoet.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Alhoewel het topic inhoudelijk misschien wat meer waard was dan het gemiddeld bericht dat volgends de policy dicht gaat, is het wel zo consequent van buzzman dat hij het gesloten heeft.

Alhoewel er genoeg opmerkiungen in het topic zitten waarvan ik me ook kan voorstellen dat ze nu niet bepaald tot een verrijking voor het forum zullen leiden, een vrij duidelijk voorbeeld:
Op zondag 02 december 2001 17:10 schreef Firestormer het volgende:
mietje !!! gewoon 700 meg ram erin proppen like me :)
Bovendien staat nergens dat de topicstarter niet *alsnog* de policy doorlezen mag, en een nieuw topic maken dat wél aan de eisen voldoet.

Verwijderd

[topic=331511]

Verwijderd

Open maar een nieuw topic dan.
t is een goed topic, behalve die flame van Mietje/700MB

wel even "[XP] Ramdisk programma?" van maken ofzo.

Zoals al voorgesteld, RamdiskNT (www.cenatek.com) zou moeten werken, maar volgens het daar aanwezige forum is het programma niet helemaal compatible. Aan een volledig XP compatible programma wordt nog gewerkt.

De PCI-ram device die ze hebben is ook interessant. Solid State Disk.
Helaas nog niet bootable en met behoud van spanning, maar dat komt nog.
meteen UPS's erbij halen dan maar...

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben 't er opzich wel mee eens dat dit topic inhoudelijk wat meer te bieden heeft dan het gemiddelde topic dat volgends de tijdelijke policy dicht gaat, en zal eens aan Buzzman vragen hoe hij daar over denkt.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik moet ook ff reageren hiero :P ;)

De laatste tijd verander ik al van best veel interessante topics de subject, dit omdat ik het niveau niet wil tegenwerken wat de subject betreft..

Nog over dat ramdrive topic.. Ik had nog eens gekeken, maar de [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/29886]topicstarter[/url] heeft er schijnbaar niet veel van geleerd ;)

Maargoed, ik zal even naar dat topic kijken en misschien dat het wel weer open kan :)

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Sportief :P

Al heeft die hier:
[topic=323901]

toch een aardige poging gewaagd hoor..
't Is het nog net niet, maar ach...
Pagina: 1