Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met nokio logomanager de telnummers opgeslagen in een lmb bestand.
Is het mogelijk dit met een programma weer terug te zetten naar een andere telefoon?

Verwijderd

Topicstarter
nobody?

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

stop kickin'

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Topicstarter
ik drief helemaal niemand!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-03 01:51
jawel, zet de simkaart (er van uitgaande dat de tel,s op de sim zijn gesaved) van het andere toestel in de phoon waarvan je een datakabel hebt en die dus werkt met logomanager en upload ze weer, Lijkt me niet zo een probleem, of zie ik het verkeerd :?

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Zedonite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:13
Op maandag 03 december 2001 23:11 schreef psygho het volgende:
jawel, zet de simkaart (er van uitgaande dat de tel,s op de sim zijn gesaved) van het andere toestel in de phoon waarvan je een datakabel hebt en die dus werkt met logomanager en upload ze weer, Lijkt me niet zo een probleem, of zie ik het verkeerd :?
Nee, dat zie je niet verkeerd, zo moet het.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-03 01:51
Op dinsdag 04 december 2001 00:20 schreef zedonite het volgende:

[..]

Nee, dat zie je niet verkeerd, zo moet het.
ja dat doen ik ook altijd, maar vond het zo simpel dat ik weer ging twijfelen of ik wel goed de vraagstelling had gelezen., maar goed, waarom komt die daar zelf dan niet op, want het is gewoon "leer een aap een trucje niveau" >:)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Op.Lijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-01 23:16
Je kan ook zonder problemen het Tel. Geheugen terugzetten. Staat ook goed omschreven in de Helpfile
Pagina: 1