Ik heb een script in zend optimizer taal. Dit is een trial. Volgens de makers stopt dit script na 30 dagen. Dan moet je het script kopen, (dit is alleen amar een licensie) en kost 500 dollar. Het script is precies hetzelfde en er zijn geen veranderingen. Het is script is ge-encoded in het programma/script zend optimizer. Als ik een file open (heeft gewoon de extensie php3) dan zie ik een programmeertaal/chinese taal staan. Ik kan er verder dus niets aan wijzigen. Daarom is mijn vraag is er een programma dat je op je hd kunt zetten (een php programma dus geen kladblok) om de codes om te zetten in de " normale" php code. Ik kan er dus verder ook geen wijzigen in aan brengen. heeft iemand een idee
Verwijderd
Grappenmaker!
Ik neem aan dat de makers van dit script bewust dit met Zend hebben encrypt opdat het niet gratis te gebruiker / manipuleren / etc is. Wat jij vraagt is dus illegaal.
Ik neem aan dat de makers van dit script bewust dit met Zend hebben encrypt opdat het niet gratis te gebruiker / manipuleren / etc is. Wat jij vraagt is dus illegaal.
Het script is "ge-encodeerd" met Zend Encoder. Dat kan je niet decoderen....
En gelukkig maar anders heb je ook nix aan de Zend Encoder ...
Jammer word dus toch een licentie kopen
En gelukkig maar anders heb je ook nix aan de Zend Encoder ...
Jammer word dus toch een licentie kopen
Programmer - an organism that turns coffee into software.
nee , je moet het als het goed is wel met een programma' tje kunnen decoden. En btw... het is helemaal niet illegaal!
het is gewoon een manier van de php code sneller maken, ik weet niet waarover je het hebt, het is gewoon op de php scripts sneller te laten laden etc.
En zend decoder is gewoon geinstalleerd op de server. de server, kan alles wel omzetten, dus mijn vraag is: kan dit ook met een programma' tje?
En zend decoder is gewoon geinstalleerd op de server. de server, kan alles wel omzetten, dus mijn vraag is: kan dit ook met een programma' tje?
Verwijderd
volgens de FAQ mag je geen illegale dingen vragen hier... Dit lijkt mij redelijk illegaal, dan weet je het voor de volgende keer.
zend is toch een optimiser? 
volges mij werkt dat door t om te zetten naar machinecode
en volges mij ist ook illegaal ja
ik kan het fout hebben natuurlijk
enniewee kun je het niet gewoon zelf maken?
volges mij werkt dat door t om te zetten naar machinecode
en volges mij ist ook illegaal ja
ik kan het fout hebben natuurlijk
enniewee kun je het niet gewoon zelf maken?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Kijk eens naar de productbeschrijving van Zend Encoder en trek je eigen conclusies: http://www.zend.com/store/products/zend-encoder.phpOp maandag 03 december 2001 17:57 schreef XippIX het volgende:
nee , je moet het als het goed is wel met een programma' tje kunnen decoden. En btw... het is helemaal niet illegaal!het is gewoon een manier van de php code sneller maken, ik weet niet waarover je het hebt, het is gewoon op de php scripts sneller te laten laden etc.
Ik denk dat zoeken op Android of Topix je ook wel wat informatie geeft
Dit is dus wel degelijk illegaal.
Dat script is juist encoded zodat jij geen modificaties kan maken om de werking te verlengen.
Als je dat wilt kunnen veranderen moet je maar een full licentie kopen of de makers om de source vragen.
Dat script is juist encoded zodat jij geen modificaties kan maken om de werking te verlengen.
Als je dat wilt kunnen veranderen moet je maar een full licentie kopen of de makers om de source vragen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()