• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-03 13:50
Ik heb mijn telefoonkabel voor mijn modem kapot getrokken (niet expres) Nu wil ik de kabel maken, maar weet niet hoe het in elkaar zit. De aansluiting voor de modem zit er nog op alleen de andere kant niet (die naar de telefoonstekker.)
welke kabel moet nou waar op?

Verwijderd

Gewoon naar een winkel wandelen en voor Fl. 1,50 ofzo nieuw kabeltje kopen?

• Tobiaz
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

ehm kan je niet gewoon die telefoon stekker openschroeven en dan dat draadje er weer gewoon inprutsen? Of ben ik nu blond :D

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 19:15 schreef Tobiaz het volgende:
ehm kan je niet gewoon die telefoon stekker openschroeven en dan dat draadje er weer gewoon inprutsen? Of ben ik nu blond :D
idd lijkt me ook, en lukt dat niet gewoon ff de wandel naar de shop doen alsof die dingen zow duur zijn :D :+

• QSYS
okay, die draden weer aan de stekker zetten snap ik ook wel maar welke kleur waar op?

• QSYS
zal hier toch wel iemand weten hoe je die kabeltjes moet aansluiten denk ik.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-03 01:51
standaard 2 draden systeem:

... rood blauw

.... +_______+
.... +___+

dit is NIET de voorkant van de stekker, maar hoe je er op de ACHTERKANT tegen aankijkt als je door het plastic de pinnen zou kunnen zien..!!!

hmmz ascii art schiet niet op.. dus op de bovenste breedste kant dus de draadjes op aan sluiten.., de onderste met de kleinste tussenruimte laat je leeg..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• QSYS
heel hartelijk bedankt.
Pagina: 1