Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
En lukt het niet, kan je altijd nog bios resetten door die pinnetjes te kortsluiten (net als op m'n A7V133)
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
1009 = 1009.01B 27.09.2001 incl. v2.01.1 (Build 42)
er zit een nieuwe build promise drivers in, en een versie nummer dat minder nieuw is????
De oude bios heeft Build 42.....Asus heeft deze build ook in het A7V133 bord gestopt geloof ik!
nee hij bedoelt dit:Op woensdag 05 december 2001 11:51 schreef acidfever het volgende:
Nee.....die nieuwste is Build 43. een build hoger dus!
De oude bios heeft Build 42.....Asus heeft deze build ook in het A7V133 bord gestopt geloof ik!
1010 = 1010.01A 30.11.2001 incl. v2.01.0 (Build 43)
1009 = 1009.01B 27.09.2001 incl. v2.01.1 (Build 42)
Eigenlijk zie ik het nut er niet van in, ik draai nu 1007, draait prima, altijd!
Verwijderd
Wie kan mij de goeie url doorgeven waar die biossen te vinden zijn, Ikzelf heb 1002C en wil een betere...
CU,
Pax
hoe kan ik resetten dan?
Ikzelf had met de vorige versie problemen...10 minuten het batterijtje eruit hielp niet, toen ik hem er 3 uur uit deed hielp het wel...Op woensdag 05 december 2001 22:18 schreef Freezerator het volgende:
bij mij boot ie nu dus niet meer door ut bios.
hoe kan ik resetten dan?
je weet wat je te doen staat!
Succes!
WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60
doe 3 uur die batterij eruit...Op donderdag 06 december 2001 00:31 schreef bladebla het volgende:
Bij mij wilde hij ook niet meer booten, enkel lange beeps. Batterij eruit, jumperfree mode, het mocht niet baten. Toen heb ik de 'clear bios' even aangetipt, maar nu spint er niet eens meer wat op!
heb het ook gehad...
Ik hoop het zo! Ok, ik ga nu slapen, batt eruit, en morgen zien we weer.
WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60
precies!!!Op donderdag 06 december 2001 00:34 schreef bladebla het volgende:
Als dat eens waar kon zijn....:)
Ik hoop het zo! Ok, ik ga nu slapen, batt eruit, en morgen zien we weer.
Na de eerste keer: niet veel verschil, niet echt merkbaar
Na de tweede keer: Windows sluit niet meer af
Nu met versie 1009 doettie het wel goed
Er komen af en toe wat nieuwe opties in de bios bij, maar daar blijft het bij. Ik vind het maar vaag. Wat me verder opvalt is dat mijn PC al sinds het begin blijft hangen bij het opstarten. Hij doet onnodig lang over het splashscreen (Heb ik inmiddels al niet meer in de weergave) Er knippert dan voor een seconde of veertig een cursor in de bovenhoek en dan na een tijdje dus zwart beeld en komt W98 in beeld.
Ik dacht eerst dat het aan de promise drivers lag, maar die heb ik inmiddels al uitgeschakeld in het bios. Nu ja, ik merk het wel.
Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)
Moest weer me batterij er 3 uur uithalen voordat ie het deed...een 1 of andere checksum error...
Heb jij ook dat de ATA 100 detectie wat langzamer is geworden?Op dinsdag 05 februari 2002 12:29 schreef 4POX het volgende:
Ik ben het probleem kwijt dat het geluid verspringt als er veel harddisk activiteit is.. En een kleine performance boost die je kunt merken