Een dag niet geprutst is een dag niet geleefd.
Heb je toevallig "brede" paden aangelegt? Dus paden van 2 (of meer) hokjes breed? Daar verdwalen je gasten nl. op.
Verwijderd
Je hebt ook geen "pleinen" gemaakt?
Misschien eens een update/patch overheen?
Misschien eens een update/patch overheen?
edit:
GRRRRRR.
Te laat

GRRRRRR.
Te laat
Geen brede paden en ook geen echte pleintjes. Ik ben nu bezig met Trinity Islands en ik heb het ook al gehad bij Diamond heights.
Waar moet ik een patch vandaan plukken dan? Die site van rollercoaster staan er een paar op en als ik die installeer is het voor de verkeerde versie of er wordt aangegeven dat het al de recentste versie is. (Hij komt uit het Totally Rollercoaster pakket)
Waar moet ik een patch vandaan plukken dan? Die site van rollercoaster staan er een paar op en als ik die installeer is het voor de verkeerde versie of er wordt aangegeven dat het al de recentste versie is. (Hij komt uit het Totally Rollercoaster pakket)
Nou, ik weet het niet meer hoor. Ik schijn de nieuwste update voor loopy landscapes te hebben. Ook als ik paden op een andere manier aanleg gaat het alsnog vet mis. De gasten die klagen hebben bijna allemaal al een kaart van het park gekocht en vinden de uitgang na een minuut of 2 ook wel, alleen doordat ze zo beginnen te zeiken raak ik de waardering voor m'n park kwijt...
Is er echt niet iemand anders die het probleem kent? Ik wordt er helemaal stapeldol van.
Owja, De meesten willen naar huis omdat ze honger hebben. Ook als ik een stel pizzakraampjes en friettenten neerplant helpt het nog geen zak... Ik vin het een mooi spel, maar dit is dus echt niet realistisch en alleen maar
!!
Is er echt niet iemand anders die het probleem kent? Ik wordt er helemaal stapeldol van.
Owja, De meesten willen naar huis omdat ze honger hebben. Ook als ik een stel pizzakraampjes en friettenten neerplant helpt het nog geen zak... Ik vin het een mooi spel, maar dit is dus echt niet realistisch en alleen maar
Verwijderd
Je moet niet te veel rondjes maken, kijk naar leafy lake daar is een rondje om het meer. niet doen.
het is beter om een rechte weg vanaf de ingang dwars door het park te maken.
je moet ook afentoe een paar van die informationkiosks aanleggen.
daar kunnen gasten kaarten van het park kopen
vooral als je park groter wordt is het verstandig om er 1 vooraan en achterin het park te zetten
vooral als je park groter wordt is het verstandig om er 1 vooraan en achterin het park te zetten
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Als je had gelezen zou je hebben geweten dat ie dat al heeft.Op dinsdag 04 december 2001 13:22 schreef komaki het volgende:
je moet ook afentoe een paar van die informationkiosks aanleggen.
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Dat is ook zo bij Trinity islands. (waar ik nu ben) Alleen heb ik daar op 1 eiland dat de bezoekers verdwalen. Op ieder eiland is echter zo'n cirkelvormig pad aanwezig. Dat kan ik dus maar beter weghalen?Op dinsdag 04 december 2001 10:43 schreef quino het volgende:
Je moet niet te veel rondjes maken, kijk naar leafy lake daar is een rondje om het meer. niet doen.
Als je rare bochten in de weg naar een attractie maakt, boeit dat ook nog of verdwalen ze daar dan ook op?
Ik vindt het een m8tig mooi spel, maar als het zo'n gezeik is met die gasten die verdwalen, dan krijg ik een verslapping (figuurlijk) en zoek ik wel weer een andere verslaving. Zou er geen patch voor zijn?
Nou, ik heb nu de manier gevonden.
Je moet dus inderdaad ervoor zorgen dat je geen rondjes in je park hebt. (Twee wegen om ergens te komen) Ook zijn er gasten die ongeveer 6 keer zeuren voordat ze je park uit zijn. Die moet je gewoon oppakken en ergens bij de ingang dumpen. Ook moet je zorgen voor voldoende facaliteiten zoals eten en drinken. Het wil ook nog wel eens helpen om de prijs van je attracties iets te laten zakken.
Bijvoorbeeld: Een attractie is niet meer populair, gooi 2 kwartjes van de prijs af (zover mogelijk) en ze staan weer rijendik ervoor.
Dit even ter info voor de mensen die ook dit probleem hebben en misschien WEL de search gebruiken
Je moet dus inderdaad ervoor zorgen dat je geen rondjes in je park hebt. (Twee wegen om ergens te komen) Ook zijn er gasten die ongeveer 6 keer zeuren voordat ze je park uit zijn. Die moet je gewoon oppakken en ergens bij de ingang dumpen. Ook moet je zorgen voor voldoende facaliteiten zoals eten en drinken. Het wil ook nog wel eens helpen om de prijs van je attracties iets te laten zakken.
Bijvoorbeeld: Een attractie is niet meer populair, gooi 2 kwartjes van de prijs af (zover mogelijk) en ze staan weer rijendik ervoor.
Dit even ter info voor de mensen die ook dit probleem hebben en misschien WEL de search gebruiken
Pagina: 1