Hmm, kan er wel een paar opnoemen..Op maandag 03 december 2001 16:56 schreef Gregory het volgende:
hoi weten jullie welk game pad het beste is?!?!??!
alvast bedankt!! uiteraard met force feedback!
Voor welke spellen wil je die gaan gebruiken?
Voor FIFA e.d. raad ik de Gravis Gamepad Pro aan
Voor spellen als NFS raad ik de Firestorm Dual Power aan, van Thrustmaster
Bovenstaande heb ik allebei
Gravis Gamepad Pro heeft tog geen Force-Feedback?
There is no magic.
Verwijderd
Ik houd van race enactie spellen, ik wil een gamepad met force feedbak, welke is de beste voor mij?
Vaak zijn die force feedback gamepads niet veel soeps, maar ik heb ergens een review gelezen over eentje met goede Force Feedback.........ik zal het ff opzoeken 
ooh ja hier eentje: de Gravis Xterminator Force (kreeg een 9,3)
maar ik zag nog ergens een andere.......
ooh ja hier eentje: de Gravis Xterminator Force (kreeg een 9,3)
maar ik zag nog ergens een andere.......
The devil is in the details.
Daar heb je gelijk in,Op maandag 03 december 2001 17:43 schreef The_Will het volgende:
Gravis Gamepad Pro heeft tog geen Force-Feedback?
maar dat ding kost dan ook nog maar F25,- ofzow.
Maar de Firestorm Dual Power wel,
maar dies niet handig voor FIFA,
dus vandaar
Ik heb die Thrustmaster ook. Het is wel nice die force feedback. Maar helaas gebruik die gamepad nauwelijks. Maar voor de rest is het een zeer goede gamepad
Gewoon psx gamepads blijven het beste.
There is no art to find the minds construction in the face
[topic=340129/1/100]Op maandag 03 december 2001 23:26 schreef -Muppet- het volgende:
Gewoon psx gamepads blijven het beste.
right on
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
hoiiiiiiiiii boys, bedankt voor de reaktie, ik heb de gravis gamepad pro al, helaas is de stick tijdens colin mcrae afgebroken(enthousiast?), maar voor fifa kan ik die inderdaad gebruiken, ik koop de thrustmaster maar denk ik is bij mycom ook niet zo duur.
Dat is echt een bagger controllerOp dinsdag 04 december 2001 18:39 schreef Redje het volgende:
Logitech Rumblepad (rond de fl.85,-)
2x analoog + Force
[afbeelding]
Werk prima in al mijn emulators
The devil is in the details.
Verwijderd
Ik heb dus ook de Thrustmaster Firestorm Dual Power, maar er is wel iets wat je ervan moet weten.
Het is geen Force Feedback wat er op zit.
Het is Immersion techniek. Bij mij heeft het ding nog nooit getrild. Hij voldoet trouwens wel goed, maar trillen doet ie niet.
Ik vraag me trouwens ook af bij welk spel hij dat wel zou moeten doen. Kheb dat hier zelf ook al eens gevraagd en toen hoorde ik dat Black&White en MechCommander dat hadden. (nog nooit getest)
Het is geen Force Feedback wat er op zit.
Het is Immersion techniek. Bij mij heeft het ding nog nooit getrild. Hij voldoet trouwens wel goed, maar trillen doet ie niet.
Ik vraag me trouwens ook af bij welk spel hij dat wel zou moeten doen. Kheb dat hier zelf ook al eens gevraagd en toen hoorde ik dat Black&White en MechCommander dat hadden. (nog nooit getest)
ik heb ook de Thrustmaster Firestorm Dual Analog 2 met Forcie Feedback.. draait perfect met o.a FIFA 2002
Gravis Gamepad Pro.
Degelijk, goedkoop (25 piek bij Dixons), werkt perfect.
Geen FFB, but who needs that?
FFB is voor sturen, niet voor gamepads.
Degelijk, goedkoop (25 piek bij Dixons), werkt perfect.
Geen FFB, but who needs that?
FFB is voor sturen, niet voor gamepads.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Je merkt na een tijdje helemaal niks meer van de FF, omdat je zodanig er gewendt er aan bent.Ff voor mensen die nog nooit een FF gamepad hebben gehad!
Zelf ik heb ik die trusthmaster dual anologe ofzo..
Maar is wel
lekker zacht.....
Zelf ik heb ik die trusthmaster dual anologe ofzo..
Maar is wel
Ja, 't is een beetje wisselend bij Logitech. Heb zelf de Wingman Extreme Digital, en die vindt ik een hele goede (voor FIFA en TOCA2 gebruik ik hem het meest) maar die heeft geen Force FeedbackOp dinsdag 04 december 2001 19:07 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Dat is echt een bagger controller
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
Ja die extreme ding is wel goed, vond alleen de MS Sidewinder Freestyle Pro beter, is al wat oud, maar wel goed
Mag jij me vertellen wat er bagger aan is... zonder argumenten heb je weinig aan zo'n antwoordOp dinsdag 04 december 2001 19:07 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Dat is echt een bagger controller
Vind hem zelf prima vast houden, hijs ronder dan hij op de foto lijkt.
Ik heb een Guilemot DUal Analog zonder Force feedback(maar met is ook te verkijgen) en die vind ik zeer relaxed :):)
Pagina: 1