Toon posts:

[BOOT/HD_DEAD] fasttrack boot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi tweakertjes,

vanmorgen is mn IBM DTLA307030 overleden op de ondertussen beruchte wijze. :'( [SIDENOTE]Kan iemand mij overigens vertellen of ik dan een horizontale of verticale "headcrash" heb?[/SIDENOTE] (yes i know, ik had backups moeten; even geen open deuren intrappen svp)

Tja, al mn data kwijt, inclusief enkele bijna afgemaakte websites voor mn bedrijf, mn zelfgemaakt muziek, gfx en zelfs mn zelfgeprogrammeerde 3D-engine en massa's zelfgebouwde Delphi/C++ apps kwijt. Goed shit happens, les geleerd, geen IBM HDs meer en dit keer een RAID1 opstelling. Nu had ik een promise fasttrack tx2/tx4 controller op het oog in combinatie met 4 uiterst betrouwbare Fujitsu 40 GBs. Kan ik daar echter wel van booten en daar dan mn win2k op installen? Of moet ik dan toch wel minstens 1 HD op mn mobo zelf zetten om het OS vanaf te draaien?

Alvast bedankt voor jullie hulp,

f0r :: tweakertje in nood

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 16:51 schreef f0r.c3d het volgende:
Kan ik daar echter wel van booten en daar dan mn win2k op installen? Of moet ik dan toch wel minstens 1 HD op mn mobo zelf zetten om het OS vanaf te draaien?

Alvast bedankt voor jullie hulp,

f0r :: tweakertje in nood
Je hebt geen xtra HD nodig, want die controller heeft zn eigen aansturing.

Verwijderd

Topicstarter
k thanx

Verwijderd

Topicstarter
krijgt ie trouwens geen problemen als ik 4 40GB HDs in een RAID 1+0 opstelling zet? Want dan moet de controller meer dan 137 GB beschrijven (160 GB dus), of licht die limiet bij je OS (die m vanwege de RAID1+0 ziet als 80 GB neem ik aan)? :?

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 17:25 schreef f0r.c3d het volgende:
krijgt ie trouwens geen problemen als ik 4 40GB HDs in een RAID 1+0 opstelling zet? Want dan moet de controller meer dan 137 GB beschrijven (160 GB dus), of licht die limiet bij je OS (die m vanwege de RAID1+0 ziet als 80 GB neem ik aan)? :?
np