tsjah, weet niet of dit nou wel hier helemaal thuishoort, maar het heeft zeker wel met PHP te maken.
tsjah, ik heb deze code:
td.accent {
background-color: #003300 ;
font-family: "verdana";
FONT-SIZE: 8pt;
border: 2px solid #707070;
border-top-width: 2px;
border-left-width: 0px;
border-right-width: 0px;
border-bottom-width: 2px
}
nu zou ik dus een mooi lijntje aan de boven en onderkant moeten krijgen. Maar, omdat deze code voor elke file een nieuwe TD maakt zit tussen elke regen een dubbele lijn. ik snap niet echt hoe dit anders kan, en dat er dus alleen boven het gedeelte 'naam' 'beschrijven' 'os' een streepje zit, en onder de onderste file.
tsjah, ik heb deze code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <? $mc = mysql_connect(); mysql_select_db("ddb"); $select = "SELECT * FROM filez WHERE categorie = '1' ORDER BY naam DESC"; $query = mysql_query($select); echo "<center><table width=60% border=0 cellpadding=0 cellspacing=0><tr><td bgcolor=000000 colspan=3>Algemeen:</td></tr>"; echo "<tr><td class=accent>Naam:</td><td class=accent>Beschrijving:</td><td class=accent>OS:</td></tr>"; while ($list = mysql_fetch_object($query)) { echo "<tr><td class=accent><a href=$list->url>$list->naam</a></td><td class=accent>$list->beschrijving</td><td class=accent>$list->os</td></tr>"; } ?> |
td.accent {
background-color: #003300 ;
font-family: "verdana";
FONT-SIZE: 8pt;
border: 2px solid #707070;
border-top-width: 2px;
border-left-width: 0px;
border-right-width: 0px;
border-bottom-width: 2px
}
nu zou ik dus een mooi lijntje aan de boven en onderkant moeten krijgen. Maar, omdat deze code voor elke file een nieuwe TD maakt zit tussen elke regen een dubbele lijn. ik snap niet echt hoe dit anders kan, en dat er dus alleen boven het gedeelte 'naam' 'beschrijven' 'os' een streepje zit, en onder de onderste file.