Flutstone abo opzeggen binnen 1 jaar.... vaag!!

Pagina: 1
Acties:

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 10:57
Ik en mijn broertje hebben allebei een Dutchtone abo dat we nooit meer gebruiken. Hij een Allin60, ik een Allin 180. Nou wilden we dat binnen het jaar opzeggen, dat daar kosten aan verbonden waren maakte ons niet uit.

Eerst bel ik (Allin 60, houdbaar tot 27 maart): ja, das goed, we sturen een brief, die moet u ondertekenen en dan schrijven we de resterende maanden het abogeld af. Dan bent u van ons af. Mooi!

Daarna bel ik voor mijn broertje (Allin 180, houdbaar tot 4 maart): nee, dat gaat niet, dan moet u over 2 maanden terugbellen. Dat kan pas na 10 maanden.

Huh??? Ikke nie snappe.....

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06
Ik snap het ook niet. Ik weet alleen dat het 1 grote puinhoop is bij Dutchtone. Mijn pa heeft inmiddels al d.m.v. 5 brieven geprobeerd zijn abo op te zeggen, maar ze blijven maar geld van zijn rekening afschrijven.

Volgens mij gaat er wel meer fout daar...

Join het GoT Pulse-Team!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

* Heineken is blij dat ie er vanaf is

Ik heb een brief gestuurd, kreeg per sms een bevestiging en op de afgesproken datum werd het abo afgesloten.

• scubapro
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11-2022
Op maandag 03 december 2001 17:01 schreef Heineken het volgende:
* Heineken is blij dat ie er vanaf is

Ik heb een brief gestuurd, kreeg per sms een bevestiging en op de afgesproken datum werd het abo afgesloten.
Ja dat is ook al zoiets vaag die sms als bevestiging.
Je moet wel aangetekend opzeggen maar een normale bevestiging terugsturen doen ze niet. Laat staan aangetekend *D
Zo heb je natuurlijk nooit een bewijs dat ze een fout hebben gemaakt als het afsluiten toch nog misgaat.
D* is echt een kl*** bedrijf. En ook ik ben erg blij dat ik er vanaf ben. :)

Ik :r op D*.

Je bent pas echt lui als je het gemak niet zoekt.