Toon posts:

Digitale handtekening(lotus Notes)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet een applicatie bouwen in lotus notes waar een aantal aanvraag formulieren instaan. Dit omdat het nu nog steeds met faxe gaat en dit erg irritant is.

Maar goed aangezien het call systeem hier ook gemaakt is in lotus notes wil ik deze applicatie hier ook in schrijven. Ik wil graag weten of lotus goed omgaat met digitale handtekeningen.

Kortom mijn vraag is, heeft iemand ervaring met digitale handtekeningen in lotus notes.

8-)

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-07 11:23

grep

meer begrep...

Lotus Notes? wordt dat nog gebruikt dan? ;)

Verwijderd

Ik heb ergens gewerkt, en daar gebruikten ze inderdaad notes en digitale handtekeningen. Het is een uitgeverij, en ze geven ook juridische publicaties uit...

Tevens: volgens mij is het gebaseerd op public/private key, net als PGP, dus ook dat zit wel goed.

/me ask me Maar vraag me niet hoe het werkt

• Baron
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 17:02
Op maandag 03 december 2001 16:41 schreef grep het volgende:
Bij onze firma is in het begin van 't jaar nog beslist dat Lotus Notes de standaard omgeving is om in te ontwikkelen.
Het is heus niet enkel een simpel mail programma.

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 16:41 schreef grep het volgende:
Schaam op jou!

Lotes Notes schopt kont.

Verwijderd

Lotus Notes Rulez inderdaad, ik heb zelf ook wat simpele toepassingen gebouwd in lotus notes ik heb er ook een werkstukje over gemaakt dat staat op mijn site (DAT IS GEEN RECLAME, in iedergeval niet zo bedoeld)

www.iksnaphetniet.nl en dan ff kijken bij tips and tricks daar staat een verslag van 30 kantjes, misschien dat je er wat aan hebt.

Verwijderd

Enige probleem met Lotus Notities is dat het een propriëtaire oplossing is, net als Nieuwe Groepwerken.

Maar er is nog niet echt een alternatief, helaas.
Pagina: 1