Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024
ik ben heel erg benieuwd naar de reacties!
ikzelf zit ook met dit probleem en recovery doet het niet, sterker nog.. het kan nieteens meer formateren
ik heb de andere topics hierover ook bezocht en advies van verscheidene mensen van het forum opgevolgd..
helaas zonder resultaat.. ik kan al een week mn comp niet gebruiken door de melding 'unmountable boot volume'
ik begin te twijfelen over de functionaliteit van xp
ikzelf zit ook met dit probleem en recovery doet het niet, sterker nog.. het kan nieteens meer formateren
ik heb de andere topics hierover ook bezocht en advies van verscheidene mensen van het forum opgevolgd..
helaas zonder resultaat.. ik kan al een week mn comp niet gebruiken door de melding 'unmountable boot volume'
ik begin te twijfelen over de functionaliteit van xp
King for a day,... fool for a lifetime.
daar moet ik toch even terug komen op mijn reactie
ik heb het net namelijk gefixed :!
het gaat heel erg traag om uit te voeren maar toch met de recovery in dos gekomen en daar chkdsk uitgevoerd...duurt nogal een tijdje voordattie klaar is, maar erna kon ik gewoon weer opstarten zonder de melding
succes khoop dat je er uit komt
ik heb het net namelijk gefixed :!
het gaat heel erg traag om uit te voeren maar toch met de recovery in dos gekomen en daar chkdsk uitgevoerd...duurt nogal een tijdje voordattie klaar is, maar erna kon ik gewoon weer opstarten zonder de melding
succes khoop dat je er uit komt
King for a day,... fool for a lifetime.