Toon posts:

A902MT: Kopen of annuleren?

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik heb afgelopen weekeinde een nieuwe pc besteld bij
comptechworld. Nou heb ik hier dus een Iiyama A902MT
bij besteld. Als ik ff in de search zoek naar deze monitor
dan vind ik me toch een zootje gezeik. Nou is mijn vraag of ik deze monitor nou moet houden of dat ik hem moet annuleren. Wanneer je zegt dat ik hem moet annuleren
graag de monitor erbij zetten die JIJ zou nemen ter vervanging in =/- dezelfde prijsklasse (fl. 1400,-)

alvast bedankt

Verwijderd

Welke monitor is dit :? Vision Master Pro 450, 451, 452 of 453 :?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 december 2001 16:07 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Welke monitor is dit :? Vision Master Pro 450, 451, 452 of 453 :?
Het is de Vision Master Pro451

Afbeeldingslocatie: http://www.iiyama.nl/gfx/gfxvariabel/a902mt_klein.gif

Verwijderd

Volgens mij is deze monitor al voor fl.1100,- te koop en ik heb er inderdaad niets dan slechte verhalen over gehoord. Als je ergens nog de oude, vertrouwde Iiyama Vision Master Pro450 kan kopen, meteen doen (deze heb ik namelijk ook) *D

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
Ik heb ook die A902MT. De 1e die ik geleverd kreeg was idd niet helemaal tof. (Net zoals veel van dat model uit de 1e series)

De A902MT die ik daarna geleverd kreeg was gewoon goed. Zoals je mag verwachten en met de specs die Iiyama opgeeft. Geen donkere vlekken in het beeld of een scheef trekkend beeld.

Het schijnt dat de 1e series een slechte temperatuursensor hadden. De oudere series zijn inmiddels wel allemaal omgeruild lijkt mij.

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 23:36

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

ik heb 'm ook (de VMP 451) :9~ en er schijnen geen problemen meer mee te zijn. was dus een gare produktiereeks, maar de nieuwe zijn wel goed.

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 21:20
Ik heb geen problemen met mijn 451 hoor, volgens mij komen al de klachten gewoon omdat er zo veel zijn die de monitor hebben, of het komt omdat hij zijn warmte niet goed kwijt kan.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, hij is inderdaad goedkoper te krijgen. Bij comptechworld is hij 1300nogiets. Ik wou hem daar kopen omdat het lekker dichtbij is en ik daar ook al mijn computer koop. Maar ik ben bereid om wel iets mer uit te geven wanneer ik er zeker van ben dat het een goede monitor is.

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 23:36

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

hij wordt idd errug warm, toch een keer gaan modden, paar fans..... als de garantie verlopen is. ;) krijgt ie meteen een ander kleurtje
mmmm duurt dus nog wel ff...
ps: had 'm bij aaarde.nl vandaan, fl.twaalfhonderdnogwat,-

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 15:39
Annuleren!

probleem bak.........

Neem de Philips 109P20. Een echte aanrader en is van dezelfde prijsklasse.

Verwijderd

De nieuwe versie is gewoon .. "wouw"

ervoor gaan!

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 16:14 schreef Daneel het volgende:
Ik heb ook die A902MT. De 1e die ik geleverd kreeg was idd niet helemaal tof. (Net zoals veel van dat model uit de 1e series)

De A902MT die ik daarna geleverd kreeg was gewoon goed. Zoals je mag verwachten en met de specs die Iiyama opgeeft. Geen donkere vlekken in het beeld of een scheef trekkend beeld.

Het schijnt dat de 1e series een slechte temperatuursensor hadden. De oudere series zijn inmiddels wel allemaal omgeruild lijkt mij.
Ik heb ook een omgeruilde. net zoveel klachten als de andere.
En wel meer mensen ik zou zeggen ANNULEREN

Verwijderd

Kheb m ook, gewoon kopen, krijg je absoluut geen spijt van,
als ik dan toch een nadeel moet noemen, het duurt heel even
(10 a 15 minuten) voordat ie lekker opgewarmd is, maar dan heb je wel een superbeeld !

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Lekker wisselende reacties :(

Ik zou gewoon eens een compu-zaak binnenlopen en zelf kijken wat je er van vind.

Verwijderd

Ik heb hem op mijn werk staan en niets over te klagen als ik er de hele dag achter zit.

Verwijderd

Ik heb er ook 1-tje...
en idd heb ik ook last van die hoekjes die af en toe ff aan het verkleuren zijn.
Echter maak ik me er niet zo heel druk om, het is binnen een paar tellen gewoon weg... verder vind ik het beeld gewoon heel relaxed en heb ik nix te klagen.
Je moet er mee leren leven. Las het echt erg wordt ruil ik hem ook wel om.

Suc6 met het nemen van je beslissing. :9

Verwijderd

[topic=130527/1/50]

Hier loopt al een heeeel groot topic over :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.