Je bent pas echt lui als je het gemak niet zoekt.
gebruik je een externe voeding voor de hub of niet?
Ja er zit een apart adapter bij. Het is een speaking hub.Op maandag 03 december 2001 16:18 schreef terw_dan het volgende:
gebruik je een externe voeding voor de hub of niet?
Waarom? Kan dit er iets mee te maken hebben?
HP ondersteunt het in ieder geval niet. Vraag me niet waarom maar je zal er bij HP ook geen documentatie over vinden. Het is bij hun of rechtstreeks of zoek het zelf maar uit.
Zelfde met parallel . . via parallel switchboxes ondersteunen ze ook niet.
Zelfde met parallel . . via parallel switchboxes ondersteunen ze ook niet.
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Oplossing:
Hang je scanner en je hub aan je pc.
En sluit de rest (muis, printer en weet-ik-veel-wat) aan op je hub
Toch
Hang je scanner en je hub aan je pc.
En sluit de rest (muis, printer en weet-ik-veel-wat) aan op je hub
Toch
Onze scanner doet ook vaag aan een hub, hij gaat scannen: DZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ * PLOK * (..) En dan is het stil, om hem dan weer aan de praat te krijgen moet je de computer opnieuw opstarten en de stekker eruit/erin... Beetje offtopic, maar misschien heeft iemand hetzelfde probleem?
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
Hm, ik heb eens met een soortgelijk probleem te maken gehad.Op maandag 03 december 2001 17:51 schreef laupro het volgende:
Onze scanner doet ook vaag aan een hub, hij gaat scannen: DZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ * PLOK * (..) En dan is het stil, om hem dan weer aan de praat te krijgen moet je de computer opnieuw opstarten en de stekker eruit/erin... Beetje offtopic, maar misschien heeft iemand hetzelfde probleem?
De hele PC wilde niet eens aan als de scanner eerder aan stond.
De oplossing was om de Legacy-driver (in Windows) van je geluidskaart buiten werking te stellen (niet verwijderen dus).
Give it a try
(En zeg het hier even als het gelukt is)
offtopic:
Ik heb dat als ik me USB hub achterin me ADI monitor in me pc prik, dat me hele POST zwaar langzaam wordt en soms zelfs blijft hangen, heel vaag. Ook doet me scanner via die hub (als het dan wel een keertje werkt) vaag. Ook rechtstreeks op me pc is ie vrij sloom 'hangt' ook weleens. (heb dus een HP 7400C).
Ik heb dat als ik me USB hub achterin me ADI monitor in me pc prik, dat me hele POST zwaar langzaam wordt en soms zelfs blijft hangen, heel vaag. Ook doet me scanner via die hub (als het dan wel een keertje werkt) vaag. Ook rechtstreeks op me pc is ie vrij sloom 'hangt' ook weleens. (heb dus een HP 7400C).
Gelukkig ik ben niet de enige met problemen tussen scanner en pc via hub
Ik dacht al dat het aan mij lag.
Mooi dat er dus geen oplossingen voor zijn. HP bedankt!
Ik laat hen dan maar gewoon direct op de usb van de pc zitten
Verwijderd
Dat zeg ik . . .Op maandag 03 december 2001 19:23 schreef scubapro het volgende:
Gelukkig ik ben niet de enige met problemen tussen scanner en pc via hubIk dacht al dat het aan mij lag.
Alleen staat nu alles zo dicht op elkaar. Vandaar dat ik hem in de hub wilde hebben. Ach... Verder doet de scanner het wel goed.Op maandag 03 december 2001 21:10 schreef Braadkip het volgende:
[..]
Dat zeg ik . . .
Pagina: 1