Toon posts:

AT desktop mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand waar ik een AT mobo (voor een desktop (met pcibridge)) kan krijgen heb overal al gezocht op beursen, bij vraag en aanbod op tweakers, maar kan nergens zo een ding vinden :S een ATX zou ook goed zijn als er maar een pcibridge op zit. Kent iemand dus een winkel in 2dehands spul ofzo???

thnx

/edit

sorry hij had in een andere forum gemoeten :S:S

\edit

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 09:49
jaja :?

Misschien ben ik niet slim genoeg, maar ik snap er in ieder geval niet veel van..

Een pci-to-host bridge is gewoon een onderdeel van een chipset, en dat zit dus op elk mobo met de pci-bus..

Dus leg effe uit wat je nou bedoelt?

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb een desktop kast waar het mobo dus horizontaal in ligt.. maar ook de pcikaarten moet er horizontaal in (daar zitten uitsparingen voor) ik heb nog een desktop pc (compaq deskpro) en daar zit weer een apart kaartje op het mobo zodat ook die pcikaarten horizontaal zitten (is dit te volgen???) en nu moet ik nog zo een mobo hebben

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

ja en wat voor processor moet erop? 486? Pentium? Pentium II? Celeron370? PIII? Xeon? Athlon? K6?

weet je wat het probleem wel is volgens mij? Die riser-kaartjes waarmee je dus "uit 1 slot" een aantal horizontale slots haalt, zijn volgens mij per fabrikant verschillend. Waarom? Omdat bij de een er 3 PCI sloten op zitten en bij de ander 2 of 4 of 3 PCI + 1 ISA en ga zo maar door. Daarvoor heb je dus andere logica en andere weerstanden etc. nodig -> Gaat je mogelijk niet lukken om een bord bij zo'n PCI-riser te vinden... tenzij je een bord uit dezelfde periode (kwa CPU's) van dezelfde fabrikant kunt vinden, dan zal die PCI-riser waarschijnlijk gelijk zijn...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
liefst ene pentium 1 of hoger

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 13:50
vaag :S

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
koop een nieuwe kast en een nieuw mobo

Invoegen doe je zo!

Verwijderd

Topicstarter
die kast heb ik gratis gekregen, en wil er een complete pc van maken. Dat nieuwe mobo maakt mij niet uit als het maar in die kast past.......

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:19
gaat niet lukken ...

moet je een fabrikant specifiek mobo voor hebben

Repareren doe je zo.

Verwijderd

Topicstarter
Dus dan is de enige optie een complete merk desktop pc te kopen?

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:57

Opa

Nu Multifocaal!

Is denk ik een NLX kast. Daar kan o.a. een Asus P2b-N of Asus Mes-N bordje in.
Bekijk de specs op http://www.asus.com.tw

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Move to [forum=pmg]
Pagina: 1