Schokkerig beeld bij TV-out Geforce 2 MX

Pagina: 1
Acties:

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Als ik met behulp van TwinView of TVTool 5.5.3 een DVD'tje of DivX-je wil zien op de TV, is het beeld schokkerig. Niet heel erg, maar toch loopt het niet helemaal lekker, terwijl dit op de monitor WEL goedgaat. Waar kan dit aan liggen? Verder is het beeld goed: kleuren okee, "zwarte" balken weg met behulp van TVTool. Ik draai onder XP, maar bij ME en 98 doet zich hetzelfde voor.

Danny Bergsma

Verwijderd

Ik heb et zelfde probleem (nu opeens => ??? erg vaag, misschien door drivers ik ga dadelijk andere downloaden). Of misschien andere TV-tool instellingen, als je de oplossing hebt post hem dan. Dan doe ik hetzelfde.

• SiHiDa
Op maandag 03 december 2001 18:32 schreef tweakitup het volgende:
Ik heb et zelfde probleem (nu opeens => ??? erg vaag, misschien door drivers ik ga dadelijk andere downloaden). Of misschien andere TV-tool instellingen, als je de oplossing hebt post hem dan. Dan doe ik hetzelfde.
Welke drivers ga je downloaden? Ik heb de laatste Detonator drivers van nVidia al gedownload.

Mvg,

Danny Bergsma

Verwijderd

Detonator 22.50 en 22.80 doen et niet, alleen 23.10 kan ik gen goede link voor vinden maar die heb jij dus. Ga maar eens de originele detoantorXP drivers installen.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
hier een originele link naar 23.11

http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=drivers

• Laszlo
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Laszlo

Grrrrrr....

Wat voor cpu heb je? Mogelijk is deze te traag. Probeer te meten hoeveel je cpu belast wordt. :)

specs

• SiHiDa
Waar waarom doet hij het dan wel goed op mijn LCDscherm? Ik heb een 1ghz PC.
Op dinsdag 04 december 2001 15:00 schreef Laszlo het volgende:
Wat voor cpu heb je? Mogelijk is deze te traag. Probeer te meten hoeveel je cpu belast wordt. :)

• Laszlo

Laszlo

Grrrrrr....

Op dinsdag 04 december 2001 15:05 schreef sihida het volgende:
Waar waarom doet hij het dan wel goed op mijn LCDscherm? Ik heb een 1ghz PC.
[..]
Dat is genoeg, maar dat bleek niet uit je post. Dan lijkt het me wel een driverprobleem.

Maar:
Sommige DVDs spelen beter af dan anderen (raar, maar dat is mijn ervaring), dat geldt ook voor DivX. Sommige hebben last van Lockups (gebruik dan AntiFreeze).

Probeer de meest recente codec te installeren (4.11 dacht ik) en de meest recente video drivers.

specs

• SiHiDa
Waar waarom doet hij het via de TV-uit NIET goed, maar via de "normale" VGAout WEL?
Op dinsdag 04 december 2001 15:10 schreef Laszlo het volgende:

[..]

Dat is genoeg, maar dat bleek niet uit je post. Dan lijkt het me wel een driverprobleem.

Maar:
Sommige DVDs spelen beter af dan anderen (raar, maar dat is mijn ervaring), dat geldt ook voor DivX. Sommige hebben last van Lockups (gebruik dan AntiFreeze).

Probeer de meest recente codec te installeren (4.11 dacht ik) en de meest recente video drivers.

• Laszlo

Laszlo

Grrrrrr....

Op dinsdag 04 december 2001 15:13 schreef sihida het volgende:
Waar waarom doet hij het via de TV-uit NIET goed, maar via de "normale" VGAout WEL?
[..]
Wat je daaruit kan concluderen is dat je peecee snel genoeg is, maar dat het probleem dus in je s-video zit. Dus.. Waarschijnlijk drivers.. Anders iets met je s-video aansluiting (hardware).

specs

Pagina: 1