raampie
neon/ccfl
spuiteh die zooi
nog wat vergeten ?
Maar ziet er netjes uit
Mijn pix komen zsm btw.
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Nee, dan heb je alles wel...Op maandag 03 december 2001 15:30 schreef TheDarkLord666 het volgende:
meer fans
raampie
neon/ccfl
spuiteh die zooi
nog wat vergeten ?
En hij ziet er goed uit tot nu toe jah...
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Ik heb nog 2 10 cm ccfl liggen maar wil eerst een raampje denk ik er zitten al 8 fans in incl cpu fan en 3d kaast fan maar er komen er nog meer bij
en tja hierboven al genoemt, Mooi kleurtje spuiten
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Argh, pisbakkenstaal aan de binnenkant
Ik zou er geluidsabsorberende faom in plakken, hij zal nu een flinke tering herrie maken
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Hij wordt ook nog gespoten maar weet nog noet wat voor kleur ik ga eerst ff oefenen op een oude computerkast die koop ik wel op de beurs voor 20 piek
Verwijderd
Het lijkt wel of sommigen er hier een sport van maken om zoveel mogelijk fans te plaatsen. dat gaat een berg kabaal geven volgens mij hoor... Zeker met zo'n koekblik als behuizing. Dat resoneert als de ziekte...
Oh ja: gewoon spuiten, niet oefenen. Beetje voor beetje spuiten. Beter 4x een dun laagje dan 1x een druiperslaag... Als je gaat oefenen kost het je dubbel verf, zonde van je centen...
Verwijderd
ik heb namelijk te weinig A op mijn voeding (denk ik)
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
Ziet er wel toppie uit, van binnen netjes afgewesrkt enzo. De meeste case mods zijn niet zo netjes van binnen! deze dus wel!
ze zijn gewoon goedOp maandag 03 december 2001 17:50 schreef maartenb het volgende:
alweer een MSI-tje. Wat heeft iedereen daar toch mee?.
Kijk anders ff op http://www.bluesmoke.net <- heeft een grote gallery...
soms. die nieuwe DDR met KT 266 en KT266A zijn wel goed, maar laten we het niet over de KT 133 hebben, want dat is het langzaamste wat er is!Op maandag 03 december 2001 18:00 schreef Hielkej het volgende:
[..]
ze zijn gewoon goed
die kast hebbe we op ut werk ook al standaard kast
maar verder wel aardig, ff spuiten he!!!
Audi A8 W12 6.0
Ik ga ook weleens naar lan party's en dan moet je zo'n bullebak meeslepen daar had ik geen zin in
Kijk maar even in je natuurkunde boek. Ik geloof dat twee keer zo veel vermogen aan fans iets van 3dB extra geluid geeft. Ik vind vier fans op 7V duidelijk stiller dan 1 op 12. Als je veel airflow wilt kun je hier handig gebruik van maken (als je per ongeluk veel fans hebt liggen, zoals ik
ieeeepppppp :P
das waar..Op maandag 03 december 2001 18:11 schreef BlueSpirit_Megaladon het volgende:
Weet je was het is bigtowers vind ik veel te groot en log dit is een klein dikkertje
Ik ga ook weleens naar lan party's en dan moet je zo'n bullebak meeslepen daar had ik geen zin in
maar alles is zo dun en scherp en niet stevig...
Audi A8 W12 6.0
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Verwijderd
Natuurlijk, vooral geen fans...Op maandag 03 december 2001 18:00 schreef Bredend het volgende:
raampje, waterkoeling, bong, GEEN fans, gekleurde isolatie.....
Kijk anders ff op http://www.bluesmoke.net <- heeft een grote gallery...
agrreedOp maandag 03 december 2001 18:35 schreef gve het volgende:
[..]
Natuurlijk, vooral geen fans...Waar koel jij je radiator en voeding mee dan??? en wat denk je van je mobo en kaarten?? Gaan een stuk langer mee als je er wel koeling op zet.....
Op maandag 03 december 2001 15:41 schreef BlueSpirit_Megaladon het volgende:
De binnenkant
[afbeelding]
maar voor de rest wel netjes ja.
Verwijderd
mooi rood mobotjeOp maandag 03 december 2001 15:41 schreef BlueSpirit_Megaladon het volgende:
De binnenkant
[afbeelding]
Wat is dat voor mobo ?? MSI Limited edition ?Op maandag 03 december 2001 22:14 schreef NightHawk506 het volgende:
[..]
mooi rood mobotje
neem een andere kleur vloerbedekking...
/ontopic
case ziet er wel leuk uit, beetje extern spuitwerk kan geen kwaad...
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Verwijderd
Ik neem aan dat die koeler in je bovenkant op je HD blaast
Ik wilde namelijk ook een fan (80mm) boven mijn HD hangen, maar dat paste niet.
Geil kleurtje man, da moboOp maandag 03 december 2001 15:41 schreef BlueSpirit_Megaladon het volgende:
De binnenkant
[afbeelding]
If it ain't broke, fix it till it is...
Verwijderd
Ik heb een vraagje die fan die aan de buitkant zit en rechts op je CPU blaast (linksonder). Blaast of zuigt dat ding? En die CPU cooler zit daar ook een fan op en blaast of zuigt die?
Thnx, Geforcy
Verwijderd
Op dinsdag 04 december 2001 09:28 schreef Geforcy het volgende:
Mooie kast.
Ik heb een vraagje die fan die aan de buitkant zit en rechts op je CPU blaast (linksonder). Blaast of zuigt dat ding? En die CPU cooler zit daar ook een fan op en blaast of zuigt die?
Thnx, Geforcy
• Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
Verwijderd
Nou wete ik wat ik fout deed.
Ik zal wel is een signature maken
ik wil meer ideeen horenOp dinsdag 04 december 2001 12:32 schreef BlueSpirit_Megaladon het volgende:
linker fan blaast en die bovenop zuigt
achterkant zuigt
voorkant is er nog niet blaast
3 icebergh coolertjes voor hd in front
Verwijderd
Beter dan een paar coolers in een afgesloten kast
Maar het punt is die geven geen airflowOp donderdag 06 december 2001 15:22 schreef sbronsge het volgende:
Neem dan gelijk een InWin kast, die hebben aan alle kanten tochtgaatjes....
Beter dan een paar coolers in een afgesloten kast
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
De bovenste fan moet je ook laten blazen.. warme lucht stijgt op (naar de bovenkant van je kast) dus kan je die lekker met die fan naar buiten werken.Op dinsdag 04 december 2001 12:32 schreef BlueSpirit_Megaladon het volgende:
linker fan blaast en die bovenop zuigt
achterkant zuigt
voorkant is er nog niet blaast
3 icebergh coolertjes voor hd in front
linkerfan blaast naar buiten.. ok..
achterkant blazen
voorkant zuigen.
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
De fan aan de bovenkant zuigt de lucht naar buiten dat heb ik ook.Op maandag 10 december 2001 17:38 schreef Kakarot het volgende:
[..]
De bovenste fan moet je ook laten blazen.. warme lucht stijgt op (naar de bovenkant van je kast) dus kan je die lekker met die fan naar buiten werken.
linkerfan blaast naar buiten.. ok..
achterkant blazen
voorkant zuigen.
Verwijderd
Dank bij voorbaat
zeg het maar wat wil je wetenOp maandag 10 december 2001 18:25 schreef yegor het volgende:
Ik ben nieuw in het genre van casemods en vraag me af of jullie me geen site met een (degelijke) beginners-guide aan de hand kunnen doen
Dank bij voorbaat
elke verdubbeling 3 dB erbij
edit
weer verkeerd gekeken
/edit
ik volg je ff nietOp maandag 10 december 2001 22:04 schreef joukehofman het volgende:
idd als 1 fan 50 dB produceert produceren 2 fans 53 dB en 4 56 dB 8 59 dB
elke verdubbeling 3 dB erbij
edit
weer verkeerd gekeken
/edit