sb audigy is volledig digitaa, ik vind dat geen vooruitgang voor thuisgebruikers. Ik vind hem veelste duur voor de mogelijkheden. EAX vind ik ook niet bijzonder, ik vind zen emu processor ook maar bar slecht voor zijn prijs. (heel veel vervorming en niet mooi)
Wat ik wel mooi vind is dat digitale, maar zoals ik al zei, niet voor gamers... Wat ook erg mooi is van de SB live EN audigy is dat Soundfonts.... daar ben ik echt gek op, maar dat is ook het enigste waarom ik hem heb
en ow jah
hij belast idd een stuk minder van je cpu. en zen ruisverhouding (100db) is erg goed!, nu nog een goed set speakers er op aansluiten en hopla
Tis een mooi kaartje dat wel hoor, maar ik vind em gewoon te duur. Als je echt een top systeem wilt, moet je dit kaartje hebben, maar ja, het kost ook wat
Wat ik wel mooi vind is dat digitale, maar zoals ik al zei, niet voor gamers... Wat ook erg mooi is van de SB live EN audigy is dat Soundfonts.... daar ben ik echt gek op, maar dat is ook het enigste waarom ik hem heb
hij belast idd een stuk minder van je cpu. en zen ruisverhouding (100db) is erg goed!, nu nog een goed set speakers er op aansluiten en hopla
Tis een mooi kaartje dat wel hoor, maar ik vind em gewoon te duur. Als je echt een top systeem wilt, moet je dit kaartje hebben, maar ja, het kost ook wat
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Bedankt voor de info tot nu toe. IK neem in principe een cheap ass oem zonder cd doos etc etc aangezien de kaart toch wel identiek is, dus dat zou de prijs een beetje compenseren.
Op dit moment heb je eigenlijk nog niets aan eax hd of hoe het ook heet, dat is wel erg jammer. toch nog eens diep over nadenken.
Op dit moment heb je eigenlijk nog niets aan eax hd of hoe het ook heet, dat is wel erg jammer. toch nog eens diep over nadenken.
je hebt er op zich wel wat aan hoor..zijn veel 3d spellen die al ondersteunenen.. nu heb ik et over gewone EAX, en ongetwijfeld maakt dat Hd et er nog een stukje beter op dan dat et al is.
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Pagina: 1